Ben je niet helemaal goed of zo? Zit wat in... Donder lekker op met je achterhaalde geloof. In het westen zijn honden gewoon-goed en zolang ze niet in je huis schijten, rot je maar lekker op naar een land waar ze met duiven de huizen doorzoeken of zo.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:09 schreef fokthesystem het volgende:
Zie hier voor fok bericht: Speurhonden schoenen aan bij moslims
>Schoenen voor speurhonden in moskee
Zit wat in zowaar.
Ik zou ook geen varken met modderpoten in huis willen, gesteld dat deze heel goed zijn in speuren en de politiie hier wat te speuren denkt te hebben.
Een hond maakt me niet uit, heb ik zelf ook, echter snappen doe ik het wel, grenzen en opvattingen
verschillen en dit is geen drama.
Sowieso had de duitse politie de primeur met hun schoenen voor honden, dat is ivm de veiligheid voor de honden aangaande glas e.d. en nu gaat de politiek correcte propaganda en goodwill machine er mee lopen :-)
Ander probleem: moskee? schoenen uit! ? toch? Of gewoon de VOC mentaliteit dan?
jij bent het racziest!quote:Op zondag 6 juli 2008 20:56 schreef geppie het volgende:
Ik vind dit echt overdrevenin plaats van dat zij zich aanpassen aan ónze normen en waarden is het andersom.
Dat benutten ze al, o.a. voor truffel 'jacht', echter ook daar worden al maar meer honden ingezet.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:25 schreef pisnicht het volgende:
Ik hoop dat ze ooit nog eens de kracht van het reukorgaan van een varken leren benutten.
Zie de 2e reactie op je OP?quote:Op zondag 6 juli 2008 21:36 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat benutten ze al, o.a. voor truffel 'jacht', echter ook daar worden al maar meer honden ingezet.
Terug on topic, dan is je mening.... ?
In een aantal zaken kan ik het ook daar mee eens zijn.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:56 schreef geppie het volgende:
Ik vind dit echt overdrevenin plaats van dat zij zich aanpassen aan ónze normen en waarden is het andersom.
Als niet-moslim (neem ik nu even aan) heb je geen geloof om mee te schermen en dus gaat voor jou op : je moet gehoorzamen en toelaten + ondergaan.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:51 schreef LXIV het volgende:
Ik vind honden ook smerig maar ben geen moslim. Mogen ze bij mij binnen dan wél schoenen aan?
Wat bedoel je met normen en waarden. oOk, taal moeten ze leren, maar wat moeten ze volgens jou meer moeten doen.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:56 schreef geppie het volgende:
Het is ook maar een idee van Britse politie, niet dat moslims hier om gevraagd hebben hoor. Ik zie ook in geen ander Islamitische land , dat zij dit doenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:34 schreef Arnold_fan het volgende:
Laten we ons liever afvragen waarom er klaarblijkelijk regelmatig speurhonden bij een moskee of bij moslims in huis moeten komen.......
Bij mij thuis komen ze nooit....... Misschien moeten ze wat minder crimineel gedrag vertonen, dan hoeft er ook geen politie langs te komen, en al helemaal niet met honden.
ander islamitisch land? Wil je Engeland onder islamitische landen scharen? Dan zijn ze nog verder heen dan al blijkt uit dit nieuwsbericht....quote:Op zondag 6 juli 2008 23:21 schreef afvallige het volgende:
[..]
Het is ook maar een idee van Britse politie, niet dat moslims hier om gevraagd hebben hoor. Ik zie ook in geen ander Islamitische land , dat zij dit doen
quote:Op maandag 7 juli 2008 08:05 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
ander islamitisch land? Wil je Engeland onder islamitische landen scharen? Dan zijn ze nog verder heen dan al blijkt uit dit nieuwsbericht....
Kennelijk heeft iemand bij de politie geconstateerd dat het relatief vaak voorkomt dat ze bij moslims langsgaan. Als hun kinderen zich zo gedragen als in Nederland is dat ook niet zo verwonderlijk......
Precies of gaan ze dit ook bij synagoges doen?quote:Op maandag 7 juli 2008 08:05 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Kennelijk heeft iemand bij de politie geconstateerd dat het relatief vaak voorkomt dat ze bij moslims langsgaan. Als hun kinderen zich zo gedragen als in Nederland is dat ook niet zo verwonderlijk......
Het lijkt me aardig duidelijk....quote:
Discriminatie!quote:Op zondag 6 juli 2008 22:02 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als niet-moslim (neem ik nu even aan) heb je geen geloof om mee te schermen en dus gaat voor jou op : je moet gehoorzamen en toelaten + ondergaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |