quote:Ajax volgt Braziliaanse verdediger
In de zoektocht naar een opvolger voor John Heitinga komt Ajax wederom uit in de Braziliaanse competitie. De Amsterdammers hebben ditmaal belangstelling voor Antonio Cleilson da Silva Feitosa, kortweg Amaral.
Amaral komt in beeld, omdat Ajax de voorkeur zou geven aan het kopen van een verdediger in plaats van Henrique te huren van FC Barcelona. In dat kader is ook Oleguer Presas in beeld.
Volgens de Braziliaanse krant O Globo heeft Ajax een officieel bod uitgebracht op de twintigjarige Amaral. De rappe verdediger, die ook aan de rechterkant kan spelen, is eigendom van Palmeiras, maar speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor Atlético Mineiro.
quote:Op maandag 7 juli 2008 17:07 schreef VoreG het volgende:
bijna onmogelijk om minder dan 3 doelpunten per wedstrijd te scoren
Inderdaad zeg. Lijkt me ook sterk dat het thuisshirt een beetje een retro-look heeft en dan het uitshirt deze futuristische look.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wow, dat ene shirt met die rare strepen is echt van een ongekend niveau lelijk.
De tering, zelden zo'n spuuglelijk shirt gezien.
Nah, eerder een wielrenner.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:25 schreef Static-NL het volgende:
lijkt inderdaad meer op een keepers shirt.
Aldus Johan Derksen.quote:In Nederland is er geen defensie die Suarez en Sulejmani tegen kan houden'', sprak de geroemde analiticus.
Waar zegt ie dat?quote:Op maandag 7 juli 2008 18:10 schreef sjimz het volgende:
Volgens Blind komt er alleen nog 1 verdediger en dan is de selectie rond.
quote:
quote:Blind: "Selectie compleet na contracteren verdediger"
Ajax wil nog een verdediger aan de selectie toevoegen. "Als dat is gebeurd, hebben we onze spelersgroep ingevuld zoals we dat primair voor ogen hadden", vertelt Danny Blind in de nieuwe editie van Sportweek. De eerste optie blijft Henrique, die vorige week door Barcelona is vastgelegd.
De Braziliaan zou gehuurd worden. "We zijn de mogelijkheden daartoe aan het aftasten. Maar we sluiten ook andere opties niet uit. Een verdediger heeft nog steeds de prioriteit. Daarnaast houden we er rekening mee dat er misschien spelers uit de basis of de breedte vertrekken."
quote:
Dat laat nog wel ruimte voor eventuele extra spelers naast een CV.quote:zoals we dat primair voor ogen hadden
Een week geleden had Blind het nog over minimaal 1 verdediger erbij. Dus dat het er meer kunnen zijn. Ook aldus Sportweek.quote:
Weekje extra de tijd voor Ferguson und Freunden?quote:Amsterdam, 07 jul 2008
Ajax 1 staat maandag 14 juli voor het eerst op het trainingsveld. De eerste oefensessie onder leiding van Marco van Basten begint om 11.00 uur en vindt plaats op de Toekomst.
De eerste training is natuurlijk vrij toegankelijk voor de Ajax-supporters. Degenen die niet in staat zijn naar de Toekomst te komen, kunnen de training live zien op Ajax TV. Overigens zijn niet alle Ajacieden erbij tijdens de eerste werkdag van Ajax 1. Klaas Jan Huntelaar en Maarten Stekelenburg beginnen vanwege hun deelname aan EURO 2008 een week later.
Dat zeker, maar als je primaire target een 21-jarige verdediger is, naast de 22-jarige Vermaelen, vraag je om problemen. Zeker met een niet-Nederlands sprekende...quote:Op maandag 7 juli 2008 18:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[..]
Dat laat nog wel ruimte voor eventuele extra spelers naast een CV.
Dat zei van Geel en die is nu weg. Ik zie Huntelaar echt nog wel weg gaan op 28 augustus ofzo.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:34 schreef Ruiseart het volgende:
"Na de eerste training gaat er niemand meer weg"
[..]
Weekje extra de tijd voor Ferguson und Freunden?
en een blessure gevoelige Vermaelen en Van der Wielquote:Op maandag 7 juli 2008 18:34 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Een verdediger lijkt me karig na het vetrek van Heitinga, Stam en .. Kuffour.
Kuffour was in princiepe de vevanger van Stam dus je hoeft alleen vervangers voor Stam en Kuffour.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:34 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Een verdediger lijkt me karig na het vetrek van Heitinga, Stam en .. Kuffour.
Nogmaals:quote:Op maandag 7 juli 2008 18:38 schreef D.zire het volgende:
[..]
Dat zei van Geel en die is nu weg. Ik zie Huntelaar echt nog wel weg gaan op 28 augustus ofzo.
Diezelfde Van Geel liet Sneijder en Babel vertrekken, dus denk je echt dat dit zijn idee was?quote:[..]
'Op het moment dat het komende seizoen begint, mogen de key-players niet meer vertrekken', zegt technisch directeur Martin van Geel in Het Parool. 'Het is een beslissing van Ajax, dus ook de nieuwe trainer Marco van Basten heeft een stem gehad in dit besluit.'
[..]
Heb je gezopen ofzoquote:Op maandag 7 juli 2008 19:20 schreef so-long het volgende:
als ajax nog maar 1 speler aantrekt het leifts oleguer of toch bouhlrouz, zeker oleguer is al wat ouder en ervaren. hij heeft jarenlang op spaans topniveau gevoetbald en lang van vaste waarde geweest bij barca maar nu iets mindwer. toch en welkome versterking vooe ajax.
liever niet alléén henrique of amaral. dan heb je een te onervaren centrum-verdeiging
Op 1 maand na 2 jaar.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb je gezopen ofzo
Oleguer is trouwens niet veel ouder dan Boulahrouz.
Dat is inderdaad niet zo super veel.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja das toch niet veel?
Stond al op de vorige pagina, daar staat ook nog bij dat het vertrek van Davids intern wordt opgevangen. Lindgren dus. In principe is die vervanger van de winter al gekocht.quote:
Dat is waar natuurlijk. Hetzelfde geldt voor Silva.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Stond al op de vorige pagina, daar staat ook nog bij dat het vertrek van Davids intern wordt opgevangen. Lindgren dus. In principe is die vervanger van de winter al gekocht.
Waarschijnlijk bedoeld ie deze:quote:Op maandag 7 juli 2008 19:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Geel-oranje? Moet je me toch echt even het geheugen opfrissen.
Toch heb je voor Lindgren niet echt een goede vervanger bij een blessure oid.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat is waar natuurlijk. Hetzelfde geldt voor Silva.
Oh ja die zit er ook nog bij...quote:Op maandag 7 juli 2008 18:50 schreef Wooldoor het volgende:
En Colin als laatste redmiddel voor centraal of op rechts, anders had van Basten hem echt niet gehouden. En de 2 wedstrijden ofzo die hij centraal speelde waren echt niet zo heel dramatisch.
Het lijkt me sterk, want ik zou het raar vinden als bij het thuisshirt het logo op het hart zit en bij het uitshirt in het midden.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:55 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het shirt op ajax1 echt vet. Die ga ik kopen als hij echt is.
[ afbeelding ]
Vertonghen eventueel, denk ik.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Toch heb je voor Lindgren niet echt een goede vervanger bij een blessure oid.
plus het feit dat het al een oud model is van adidas.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:58 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk, want ik zou het raar vinden als bij het thuis shirt het logo op het hart zit en bij het uitshirt in het midden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |