Ze hebben er idd toch een aardig talent voor moeten afstaan dus zullen ze er in die 2 maanden alles uit willen halen wat ze kunnen.Je kunt ze geen ongelijk geven.En al deze CG's zorgt straks alleen maar voor een (nog) grotere marktwaarde voor CC.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:52 schreef Guard het volgende:
[..]
pitchcount valt weer mee, 109 is niet buitensporig veel. En bovendien heeft Sabathia ook een mond en zal die het zeker laten horen als hij vindt dat ie "overworked" wordt.
Kan me overigens wel voorstellen dat ze niet zo heel voorzichtig zijn met Sabathia, aangezien ze hem hoogstwaarschijnlijk toch niet kunnen signen na dit seizoen
Dat van die draft picks klopt.Ik bedoel dat CC straks ergens een aardig contract zal kunnen tekenen.Zijn prestaties tot nu toe bij de Brewers zullen hem geen windeieren leggen.Eigenlijk is dit een win-win situation voor beide partijen:de Brewers willen de postseason halen en CC voert z'n marktwaarde nog meer op.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:03 schreef Guard het volgende:
Het was vandaag overigens geen CG, "slechts" 8 1/3 innings...
Maar die hogere makrtwaarde daar hebben de Brewers toch niets aan? Die krijgen toch een vaste compensatie voor een "topspeler" die via free agency vertrekt, iets van een tweetal hoge draftpicks dacht ik.
je haat ze of je houdt van ze. Een tussenweg bestaat niet. Ik haat zequote:Op zondag 3 augustus 2008 11:00 schreef maril het volgende:
The Yankees hebben het wel voor elkaar zeg ,Ivan Rodriguez . ben bijzonder gecharmeerd van deze gast net als Petite en Jeter, wordt moeilijk geen Yankeefan te worden.
Het wordt steeds makkelijker om ze te haten hoor!quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:00 schreef maril het volgende:
The Yankees hebben het wel voor elkaar zeg ,Ivan Rodriguez . ben bijzonder gecharmeerd van deze gast net als Petite en Jeter, wordt moeilijk geen Yankeefan te worden.
T is ook dubbel, tis een poenerige ploeg, en spelers om je vingers bij af te likken. Door die poen uiteraard.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Het wordt steeds makkelijker om ze te haten hoor!
Teixeira lijkt me het meest logisch.De Yanks zullen Giambi en zijn $22 million optie voor volgend jaar laten gaan.K-Rod daar twijfel ik aan en Sabathia....tja,dat ligt er helemaal aan hoeveel vertrouwen ze hebben in Hughes en Kennedy.Mussina pitcht goed dit jaar maar is ook een free agent aan het eind van het jaar.Maar ze zullen het zeker proberen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:32 schreef mitt het volgende:
Yankees zullen van K-Rod, Teixeira en Sabathia er 2 binnen gaan halen denk ik.
Mussina ziet er ook wel weer scherp uit dit seizoen, jeetje. Kon zelfs de Angels afstoppen gisteren
Dat is een aardige lijst idd. Sheets, CC, Manny en Teixeira. Dat zijn toch wel mooie namen voor veel geruchten. En die reacties onder de lijst zijn ook mooi om te lezen. Sommige posters rekenen zich al helemaal rijk met al die free-agentsquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:51 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Teixeira lijkt me het meest logisch.De Yanks zullen Giambi en zijn $22 million optie voor volgend jaar laten gaan.K-Rod daar twijfel ik aan en Sabathia....tja,dat ligt er helemaal aan hoeveel vertrouwen ze hebben in Hughes en Kennedy.Mussina pitcht goed dit jaar maar is ook een free agent aan het eind van het jaar.Maar ze zullen het zeker proberen.
De lijst van free agents voor volgend jaar ziet er toch wel aardig uit: http://www.mlbtraderumors.com/2007/12/2009-mlb-free-a.html
A player with six or more years of major-league service (on the team's 40-man roster) who is not under contract for the following season is eligible to file for free agency.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:17 schreef VinnieJones het volgende:
Zo'n free agent he.
Is dat hetzelfde als dat je transfer free bent ?
JE contract is afgelopen, en je kan als speler gaan waar je maar wilt .
En omdat je free agent ben, kan je dus eigenlijk vragen wat je wilt.. Ze betalen toch geen tranfersom aan een club.
Dat zijn spelers die door de Major League teams uit college worden gekozen.Hoe slechter je prestaties hoe hoger je draftpick.Zo krijgen de slechtste teams de kans om de grootste talenten te kiezen.Deze spelers worden eerst in de minors gestald totdat ze klaar zijn voor de Majors.Hier kun je meer info vinden: http://en.wikipedia.org/w(...)Procedures_and_rulesquote:En wat is een draftpick nou precies ?
Smoltz is zwaar geblesseerd.Hij begon het seizoen als starter,maar raakte al vrij snel geblesseerd.Hij kwam in Juni terug als closer maar raakte ook toen weer zwaar geblesseerd.Hij is aan zijn schouder geopereerd en zal dit seizoen niet meer pitchen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:23 schreef VinnieJones het volgende:
Wat is er trouwens gebeurt met Smoltz ... Hij was mijn fucking held altijd
5-0 achter. Nu 8-5 voorquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:34 schreef Guard het volgende:
phoe de Yankees zien eruit als een middelmatige ploeg, at best.
Rays krijgen nu nog Cleveland thuis (Indians zijn bagger on the road). Daarna naar Seattle, Oakland en Texas. Niet echt hoogvliegers. Hopelijk veel winstpartijen tijdens deze series zodat er een kleine buffer is voor de september-series tegen de Red Sox en Yankees.quote:
9-14 gewoon tegen de Angels..... ik heb het halfjes op TV gevolgd, halfjes op de radio.... werd werk ingeroepen voor een server die raar deed.quote:
Er kwam een tank aan rollenquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:41 schreef Guard het volgende:
Ik moest lachen toen ik vanochtend de box score van de A's - RedSox zag:
SB: D Ortiz (1, 2nd base off S Casilla/R Bowen).
Zijn eerste steal van het season.
Hoe win je de wild card dan ? ( Zal NYY, Boston of Tampa wel worden gok ik) Vorig seizoen plaatsten de Yankees zich geloof ik via de Wild Card..quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:11 schreef popolon het volgende:
Yep, zes division kampioenen en 1 wildcard van de NL en 1 van de AL.
http://en.wikipedia.org/wiki/Wild_card_(sports)quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:01 schreef VinnieJones het volgende:
Hoe win je de wild card dan ? ( Zal NYY, Boston of Tampa wel worden gok ik) Vorig seizoen plaatsten de Yankees zich geloof ik via de Wild Card..
Popolon jij bent toch voor dat pauperploegje uit Motown..quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Best of the rest:
Dit is nu de stand: http://mlb.mlb.com/mlb/standings/wildcard.jsp
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:25 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Popolon jij bent toch voor dat pauperploegje die ontzettend symphatieke ploeg uit Motown..![]()
Denk je dat die het nog kunnen halen dit seizoen ?
I guess not....quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:02 schreef popolon het volgende:
Dit seizoen is officieel over voor Detroit nu.
En 1e pot verloren van de Indians.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:46 schreef PirE het volgende:
[..]
Rays krijgen nu nog Cleveland thuis (Indians zijn bagger on the road). Daarna naar Seattle, Oakland en Texas. Niet echt hoogvliegers. Hopelijk veel winstpartijen tijdens deze series zodat er een kleine buffer is voor de september-series tegen de Red Sox en Yankees.
Yankees gaan nu naar Texas, daarna de Angels gevolgd door de Twins. Red Sox gaan naar Kansas en daarna tegen de White Sox. Ik juich zelden voor de White Sox, maar de Red Sox mogen ze best wel sweepen
Yankees ook verloren en vanavond mag die kneus van een Pettitte weer en ik denk dat de Rangers gewoon weer gaan winnen vanavondquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:25 schreef jde_kok het volgende:
[..]
En 1e pot verloren van de Indians.
De Yanks verliezen niet alleen de wedstrijd maar ook Chamberlain.Hij zal zeker één start moeten missen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:49 schreef PirE het volgende:
[..]
Yankees ook verloren en vanavond mag die kneus van een Pettitte weer en ik denk dat de Rangers gewoon weer gaan winnen vanavond.
Als Lee niet totaal in elkaar stort in deze laatste 2 maanden dan wint hij gewoon de AL Cy Young.Hij heeft al 15 wins,dus 20 zit er zeker in.De enige die hem misschien kan bedreigen is K-Rod.Die is on pace om het single season saves record to breken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |