Rays krijgen nu nog Cleveland thuis (Indians zijn bagger on the road). Daarna naar Seattle, Oakland en Texas. Niet echt hoogvliegers. Hopelijk veel winstpartijen tijdens deze series zodat er een kleine buffer is voor de september-series tegen de Red Sox en Yankees.quote:
9-14 gewoon tegen de Angels..... ik heb het halfjes op TV gevolgd, halfjes op de radio.... werd werk ingeroepen voor een server die raar deed.quote:
Er kwam een tank aan rollenquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:41 schreef Guard het volgende:
Ik moest lachen toen ik vanochtend de box score van de A's - RedSox zag:
SB: D Ortiz (1, 2nd base off S Casilla/R Bowen).
Zijn eerste steal van het season.
Hoe win je de wild card dan ? ( Zal NYY, Boston of Tampa wel worden gok ik) Vorig seizoen plaatsten de Yankees zich geloof ik via de Wild Card..quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:11 schreef popolon het volgende:
Yep, zes division kampioenen en 1 wildcard van de NL en 1 van de AL.
http://en.wikipedia.org/wiki/Wild_card_(sports)quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:01 schreef VinnieJones het volgende:
Hoe win je de wild card dan ? ( Zal NYY, Boston of Tampa wel worden gok ik) Vorig seizoen plaatsten de Yankees zich geloof ik via de Wild Card..
Popolon jij bent toch voor dat pauperploegje uit Motown..quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Best of the rest:
Dit is nu de stand: http://mlb.mlb.com/mlb/standings/wildcard.jsp
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:25 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Popolon jij bent toch voor dat pauperploegje die ontzettend symphatieke ploeg uit Motown..![]()
Denk je dat die het nog kunnen halen dit seizoen ?
I guess not....quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:02 schreef popolon het volgende:
Dit seizoen is officieel over voor Detroit nu.
En 1e pot verloren van de Indians.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:46 schreef PirE het volgende:
[..]
Rays krijgen nu nog Cleveland thuis (Indians zijn bagger on the road). Daarna naar Seattle, Oakland en Texas. Niet echt hoogvliegers. Hopelijk veel winstpartijen tijdens deze series zodat er een kleine buffer is voor de september-series tegen de Red Sox en Yankees.
Yankees gaan nu naar Texas, daarna de Angels gevolgd door de Twins. Red Sox gaan naar Kansas en daarna tegen de White Sox. Ik juich zelden voor de White Sox, maar de Red Sox mogen ze best wel sweepen
Yankees ook verloren en vanavond mag die kneus van een Pettitte weer en ik denk dat de Rangers gewoon weer gaan winnen vanavondquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:25 schreef jde_kok het volgende:
[..]
En 1e pot verloren van de Indians.
De Yanks verliezen niet alleen de wedstrijd maar ook Chamberlain.Hij zal zeker één start moeten missen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:49 schreef PirE het volgende:
[..]
Yankees ook verloren en vanavond mag die kneus van een Pettitte weer en ik denk dat de Rangers gewoon weer gaan winnen vanavond.
Als Lee niet totaal in elkaar stort in deze laatste 2 maanden dan wint hij gewoon de AL Cy Young.Hij heeft al 15 wins,dus 20 zit er zeker in.De enige die hem misschien kan bedreigen is K-Rod.Die is on pace om het single season saves record to breken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |