quote:Op zondag 6 juli 2008 14:30 schreef Terreros85 het volgende:
Beetje jammer van de Red Sox gisteren. Vanavond de winst maar pakken met Tim Wakefield op de heuvel. De serie pakken met 3-1 is ook heel leuk natuurlijk
quote:Op zondag 6 juli 2008 14:39 schreef Almighty het volgende:
Zal Joba de druk aankunnen? Ik gok dat ze hem hard wegmeppen...
Gelukkig is Manny niet de enige speler die de bal kan rakenquote:Op zondag 6 juli 2008 16:58 schreef Phoolie het volgende:
Niks jammer van gisteren.![]()
En vandaag wordt het ook niks want Manny is nog beurs van al die hit-by-pitches.
Pedroia: the hottest hitter in baseball since June 15 as he's piled up a .494 average over that time span.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:24 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Gelukkig is Manny niet de enige speler die de bal kan raken
Op deze deal na is het is opvallend rustig wat betreft trades.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:37 schreef Playmaker het volgende:
Het begint er trouwens toch steeds meer op te lijken dat C.C Sabathia naar de Brewers word getrade vooor een aantal top prospects.
Al op Longoria gestemd voor de All-Star game?quote:Op zondag 6 juli 2008 21:34 schreef jde_kok het volgende:
Rays slaan de Royals weer aan gort. 9-2 nu...
Hoop wel dat ze hem nog uitspelen vandaag, anders verlies ik mijn betquote:Op zondag 6 juli 2008 23:57 schreef Terreros85 het volgende:
En nog steeds raindelay. En net op het beslissende moment in de wedstrijd. Mets up 1-0 tegen de Phillies. Bottom of the 8th, Phillies met twee man op de honken en 1 uit. Ik blijf dus nog wel even wachten tot die hoosbui overgetrokken is.
quote:It looks like the next time C.C. Sabathia takes the mound he'll be donning a Milwaukee Brewers jersey.
The Brewers and the Cleveland Indians agreed in principle to a deal for the reigning AL Cy Young on Sunday, sources told ESPN The Magazine's Buster Olney. The deal is contingent on paperwork being finished.
ESPN's Peter Gammons reports the move will be made official on Monday morning.
The trade was first reported by the Milwaukee Journal Sentinel.
In a text message to ESPN.com's Amy K. Nelson, Sabathia all but confirmed the deal.
"I'm good, excited," Sabathia wrote. "It's weird leaving these guys."
Cleveland would get minor league outfielder Matt LaPorta, who is hitting .288 with 20 homers and 66 RBIs in 84 games for Double-A Huntsville, and others. The other players do not include top prospects Alcides Escobar or Mat Gamel, according to the Journal Sentinel.
Ja heb al gestemd, die moet erin natuurlijk. Veel teveel Boston en New York idd. Hoe kunnen er zoveel spelers van de Yankees in deze selectie kijken, als je ziet hoe slecht ze af en toe spelen. Maar liefst 2 spelers van de Rays, ik nie snap...quote:Op maandag 7 juli 2008 01:19 schreef PirE het volgende:
[..]
Al op Longoria gestemd voor de All-Star game?
als postcode gewoon FL33705 of voor jou FL33607 invullen
[..]
Hoop wel dat ze hem nog uitspelen vandaag, anders verlies ik mijn bet![]()
![]()
Uiteindelijk 4-2 voor de Mets. Ik ben na de 11e gaan slapen. Dan wordt er altijd in de 12e gescoordquote:Op maandag 7 juli 2008 02:32 schreef Terreros85 het volgende:
Nog steeds 2-2 in de 11e inning. Ik heb inmiddels ook iedereen wel in close-up gezien in het stadion. Het zijn er niet veel meer namelijk
Goede deal voor de Brewers.Ze hoeven ¨slechts¨ Laporta en een paar mindere prospects weg te traden.De Brewers gaan dus duidelijk voor een run for October,want de kans dat ze Sabathia aan het eind van het seizoen kunnen signen is nihil.Datzelfde geld ook voor Sheets en misschien ook zelfs Fielder.Ze gaan dus voor alles dit jaar.Word nog leuk in de NL Central.Ik ben dan ook enorm benieuwd hoe andere teams op deze trade gaan reageren!quote:
Tja,de fans mogen voten.Ik zou graag de beste spelers zien spelen en niet de populairste.Er staat toch wat op het spel tijdens een All-Star game,namelijk homefield advantage tijdens de World Series.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:19 schreef popolon het volgende:
Waardeloze line ups weer, Boston en New York veel te veel spelers. Wat een schijnvertoning is het toch ook.
Vooral Jeter en Ortiz zijn een goede grap, die hebben bijzonder weinig laten zien tot nu toe.
Heb je stiekem wat inside info die wij niet hebben?quote:Op maandag 7 juli 2008 17:05 schreef Guard het volgende:
(waarschijnlijk) morgen al het eerste optreden van Sabathia in een Twins uniform...
Benieuwd naar zijn slagbeurten
in zijn interleague optreden liet hij wel zien dat ie een bal kan raken
quote:Op maandag 7 juli 2008 17:21 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Heb je stiekem wat inside info die wij niet hebben?
.quote:CHICAGO (AP) -- The Chicago Cubs acquired pitcher Rich Harden from the Oakland Athletics in a six-player trade on Tuesday, a day after the rival Milwaukee Brewers landed CC Sabathia.
The Cubs received the right-handed Harden and righty Chad Gaudin for pitcher Sean Gallagher, outfielders Matt Murton and Eric Patterson, and minor leaguer John Donaldson
Er staat idd enorm veel op t spel gezien de 4-0 en 4-1 World Series van de laatste jarenquote:Op maandag 7 juli 2008 17:20 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Tja,de fans mogen voten.Ik zou graag de beste spelers zien spelen en niet de populairste.Er staat toch wat op het spel tijdens een All-Star game,namelijk homefield advantage tijdens de World Series.
Denk dat ie zeker kans maakt, als je kijkt naar de overige rookies in de NL, is er niet een die zoals in de AL er flink bovenuitsteekt (Longoria), of het zou Jair zelf moeten zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:47 schreef Colplay het volgende:
[..]
Er staat idd enorm veel op t spel gezien de 4-0 en 4-1 World Series van de laatste jaren
Gisteren weer een sterk optreden van Jurrjens. Wint met Atlanta op bezoek bij LA, knap want zoveel uitwedstrijden winnen de Braves niet. Jurrjens nu op 9-4. Is echt bezig aan een fantastisch rookie-seizoen. Zou hij kans maken op de titel rookie of the year in de NL?
als Harden blessure vrij blijft kunnen ze er wel wat aan hebbenquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:13 schreef Playmaker het volgende:
En de eerste reactie op de Sabathia-trade is er al:
[..]
.
quote:Erik Bedard went on Philadelphia radio with the local ESPN affiliate yesterday, as rumors continue to swirl about the Phillies now itching to land him in a deal. He didn't openly welcome a trade to Philadelphia, saying all the politically correct things. Then again, he didn't exactly turn it down either. Bedard usually puts total effort into steering as far clear of the media as he possibly can. He turned down the entire Toronto press corps during a visit to that city last month. Now, he's granting a radio interview in the city rumored to be his hottest landing point in a trade? I don't think it would be unfair for some to speculate that he may be greasing the skids for a deal out of town.
Lijkt me een goeie zet voor beide teams. Cubs in hun jacht op de world series en Oakland voor de toekomstquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:13 schreef Playmaker het volgende:
En de eerste reactie op de Sabathia-trade is er al:
[..]
.
Sox is op NASN, dus kan mooi naar beide kijkenquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:23 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Lijkt me een goeie zet voor beide teams. Cubs in hun jacht op de world series en Oakland voor de toekomst![]()
Vanavond Red Sox - Twins en Yankees - Rays op 'Nederlandse' tijden. Denk dat ik Sox ga kijken
met daarna (22.00 uur) ook nog Marlins @ Padres op NASN.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:02 schreef Colplay het volgende:
[..]
Sox is op NASN, dus kan mooi naar beide kijken
Padres op 36-55 en Marlins op 46-44. Triest seizoen voor de Padresquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:52 schreef fanneke het volgende:
[..]
met daarna (22.00 uur) ook nog Marlins @ Padres op NASN.
Ik zie op dit moment maar 2 kandidaten:Jurrjens en Soto.Tenzij iemand als Bruce een Ryan Braun-achtige tweede helft van het seizoen heeft.Ik zag laatst Jurrjens´ cijfers en als je zijn 3-game stretch waarin hij problemen had met blaren op z´n werphand weg zou laten dan waren z´n cijfers:7-3 met een 1.95 ERA.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:47 schreef Colplay het volgende:
[..]
Gisteren weer een sterk optreden van Jurrjens. Wint met Atlanta op bezoek bij LA, knap want zoveel uitwedstrijden winnen de Braves niet. Jurrjens nu op 9-4. Is echt bezig aan een fantastisch rookie-seizoen. Zou hij kans maken op de titel rookie of the year in de NL?
Burnett word nu ook in verband gebracht met de Phillies,net zoals Bedard.Matt Holliday word weer gelinkt met de Angels.Fuentes met een hele hoop teams.En dan is er nog Teixeira,die volgend jaar een free agent is.Het word nog leuk allemaal.quote:
Dan moeten de Yanks wel errug wanhopig zijn!!!quote:YANKS TO CHECK OUT VICTOR ZAMBRANO
BY Mark Feinsand
DAILY NEWS SPORTS WRITER
Monday, July 7th 2008, 4:00 AM
Scott Kazmir is pitching at Yankee Stadium Tuesday night. Can Victor Zambrano be far behind?
In their never-ending quest to find starting pitching, the Yankees plan to send a scout to watch the free-agent righty throw sometime this week, according to a source.
Zambrano is infamous for being the pitcher the Mets got when they shipped highly touted prospect Kazmir to Tampa at the trading deadline in 2004.
Zambrano, who went 10-14 over three seasons with the Mets, pitched for Toronto and Baltimore last season, but hasn't pitched in the majors this year. After being designated for assignment by Colorado at the end of spring training, Zambrano went 0-6 with a 9.45 ERA for the Rockies' Triple-A club.
Er gaan geruchten dat Zumaya volgend jaar,net zoals Yoba en Duchscherer dit jaar,omgetoverd word van reliever tot starter.Bring the heattttttttt!!quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:12 schreef popolon het volgende:
Ik had Jair ook graag gehouden maar goed, Galarraga doet 't ook erg aardig tot nu toe. (7-2)
Zumaya weer langzaam terug. Nog een goede RP misschien en dan komen we er wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |