Vlady wordt een beetje te oud.... zal z'n laatste seizoen zijn denk ik. Verder zit het team ijzersterk in elkaar, dat zeker. Maar of het de World Series wordt dit jaar? Ik hoop het, maar ik vrees van niet.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:06 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb gisteren de Angels zien spelen, maar ik denk dat dit toch een serieuze contender is voor de WS. Goeie lineup, goeie rotation, aardige bullpen (niet zo diep) en goeie mix tussen jong en oud.
Het kan veel makkelijker, het is bijv. niet gebonden aan een lopende tijdsklok. Bij voetbal stoppen ze trouwens ook als het echt HEEL hard regent. Overigens stoppen ze bij baseball ook niet als het lichtjes druppelt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:50 schreef Colplay het volgende:
Waarom stoppen ze eigenlijk in baseball als t regent? Voetbal en zo gaan toch ook gewoon door? Neem toch aan dat ze wel schoenen kunnen maken waarmee je ook in de regen grip hebt.
lijkt me inderdaad dat het meer om de grip op ball en bat gaat dan op het gras of gravel.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:54 schreef maartena het volgende:
[..]
Het kan veel makkelijker, het is bijv. niet gebonden aan een lopende tijdsklok. Bij voetbal stoppen ze trouwens ook als het echt HEEL hard regent. Overigens stoppen ze bij baseball ook niet als het lichtjes druppelt.
Kan ook zijn dat een natte bal en een natte knuppel ook niet echt handig werken.
Daar staat de boel constant in de hens, wat regen zou je daar wel kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:49 schreef maartena het volgende:
[..]
Daar heb je hier in Los Angeles nou eigenlijk nooit last van.....
tsss, zijn toch profs die moeten dat toch wel kunnenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:57 schreef Guard het volgende:
[..]
lijkt me inderdaad dat het meer om de grip op ball en bat gaat dan op het gras of gravel.
En standing water is nooit goed
Nauwelijks, een run tegen Papelbon, maar toch een Boston win: 6-4quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:49 schreef Colplay het volgende:
We spelen weer in New York. Kijken of de Yankees er nog een wedstrijd van kunnen maken.
en de Mariners winnenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:30 schreef popolon het volgende:
Oi, 2nd deck HR Ibanez, 2-1 Mariners.
Wat een kogel was dat.
Dat is het probleem juist, heeft niks met gokken te maken, het zijn alleen maar tussenstanden en zijn gedachtes eroverquote:Op donderdag 3 juli 2008 04:26 schreef popolon het volgende:
Dat geleuter over gokken kun je beter daar doen.
Tampa Bay op 5-4 tegen Boston. -edit-
7-4 nu. Kazmir iets wat tegenvallend met 7 hits maar ruim voldoende tot nu toe.
Dit was weer zo'n lekker ouderwetse Coors Field-slugfest.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 05:31 schreef Almighty het volgende:
Mooie pot tussen de Marlins en Colorado... 17- 16 nu aan het begin van de 8e inning... Dat is pas een slugfest!!!
Pujols trouwens HR 300 in zijn carriere, 5e jongste ooit die de 300 haalt. Niet slecht
Leuk om te zien. Maar wat me dat vooral verteld is dat beide partijen belabberd spelen en teveel weggeven.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 05:31 schreef Almighty het volgende:
Mooie pot tussen de Marlins en Colorado... 17- 16 nu aan het begin van de 8e inning... Dat is pas een slugfest!!!
en de Mariners winnen opnieuwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |