Hoe overtreedt hij de wet dan flapdrol?quote:Op zondag 6 juli 2008 16:25 schreef dgbw het volgende:
Je overtreed de wet, en vervolgens word je dat duidelijk gemaakt
en nu kom je hier janken in KLB
Leer lezen, loserquote:Op zondag 6 juli 2008 16:25 schreef dgbw het volgende:
Je overtreed de wet, en vervolgens word je dat duidelijk gemaakt
en nu kom je hier janken in KLB
Dat dus, het zijn bovendien ook nog altijd die lui die zelf hun zesendertig katten 's nachts de deur uit schoppen.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:25 schreef Wheelgunner het volgende:
Eens met klacht.
Ik heb honden en katten, dus van kattenhaters moet ik ook niets hebbenquote:Op zondag 6 juli 2008 16:28 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat dus, het zijn bovendien ook nog altijd die lui die zelf hun zesendertig katten 's nachts de deur uit schoppen.
Dit dusquote:Op zondag 6 juli 2008 16:29 schreef Tyfusanus het volgende:
In plaats van die eikels te fileren ga jij een topic openen of fok
Dat zie je toch in zijn post, een stinkbeest.quote:
Sodemieter op gast, als TS z'n hond uit wil laten op het strand, dan doet ie dat.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:54 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat zie je toch in zijn post, een stinkbeest.
Aan TS: Als die hond van je gaat schijten op het strand, dan ruim je het toch wel op of niet?
Pjotterke is helemaal geen pitbull. Pjotterke is een lief en leuk hondjequote:Op zondag 6 juli 2008 17:31 schreef qonmann het volgende:
gezellig een pitbull op het strand
Honden op het strand![]()
![]()
Honden lijken op hun baasjes, helaas
In dit seizoen niet nee of soms alleen aangelijnd. Maar er zijn nog wel stranden waar ze mogen, zoals die van TS.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:36 schreef Metalfrost het volgende:
wtf
Zijn honden dan ook niet meer toegestaan op stranden?
Wat een redenering... simpele zielquote:Op zondag 6 juli 2008 17:56 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Sodemieter op gast, als TS z'n hond uit wil laten op het strand, dan doet ie dat.
Sinds echt al heel lang.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:36 schreef Metalfrost het volgende:
wtf
Zijn honden dan ook niet meer toegestaan op stranden?
Dat dusquote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:23 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Het strand is echt ideaal voor honden. Mensen moeten niet zo miepen.
Dat is toch éxact wat ik zeg? Sommige stranden mogen honden wel, zoals het strand van TS.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:32 schreef Wheelgunner het volgende:
Ook niet waar, in bepaalde badplaatsten is er wel een speciaal hondenstrand dat altijd open is en waar honden onaangelijnd mogen komen. Ik neem aan dat TS het over een dergelijk strand heeft.
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:41 schreef Wheelgunner het volgende:
[ afbeelding ]
Bij deze eenvan mijn hond .....
hier heb je een hondenhaterquote:Op zondag 6 juli 2008 19:41 schreef Wheelgunner het volgende:
[ afbeelding ]
Bij deze eenvan mijn hond richting alle haters die haar dit geliefde pleziertje niet gunnen.
Zelfs als je geen hondenliefhebber bent hoef je ze maar even bezig te zien om te herkennen hoe geweldig die beesten het strand vinden. En dan moet je wel een erg harteloos persoon bent als je ze dat wilt afnemen
Wacht jij maar lekker 3 maandenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:45 schreef quirina het volgende:
Ik vind het asociaal!
Laat je hond lekker uit op een plek waar hij wel mag komen en niet op plekken waar mensen aan recreatie doen.
Na oktober mag je wel met je hondje op het strand lopen. Je kan toch tot die tijd wachten?
Sorry, verkeerde reactie gequote denk ik.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:43 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dat is toch éxact wat ik zeg? Sommige stranden mogen honden wel, zoals het strand van TS.
eet toch lekker die schijtfabriek van je op...quote:
me koe kan ook noit los lopenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:52 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Zo heel veel plekken zijn er namelijk niet waar je hond echt los kan.
Wat zielig!!quote:Op zondag 6 juli 2008 19:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
eet toch lekker die schijtfabriek van je op...
Ik ben vegetarier, maar ik kan je wel een goed gevuld poepzakje sturen als je interesse hebt.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
eet toch lekker die schijtfabriek van je op...
*pop* en daar ligt je hondje.... en om je heen alleen maar spelende mensen, waar kwam die sniperschot toch vandaan??? sta je daar met je gordel vol wapens wheelgunner. FAILquote:Op zondag 6 juli 2008 19:50 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Haar baasje is wel wat beter bewapend dan dat helaas voor jou
Het verschil is dat ik die wapens daadwerkelijk heb, en jij alleen een plaatje van googlequote:Op zondag 6 juli 2008 19:54 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
*pop* en daar ligt je hondje.... en om je heen alleen maar spelende mensen, waar kwam die sniperschot toch vandaan??? sta je daar met je gordel vol wapens wheelgunner. FAIL
ok ok we hebben er weer 1 hoor, even zijn welverdiende prijs uitreikenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:55 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik die wapens daadwerkelijk heb, en jij alleen een plaatje van google![]()
zomg kijk maar uit anders mag je straks nog Maddoxx gezelschap houdenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:55 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik die wapens daadwerkelijk heb, en jij alleen een plaatje van google![]()
Het zaakje hoort dan ook gewoon opgeruimd te worden. Zou je nog steeds miepen als wel iedereen de poep opruimde?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:00 schreef quirina het volgende:
Oprotten met asociale hondenbezitters die hun schijtfabriekjes leeg laten lopen op stranden waar kleine kindertjes spelen.
Ja wacht maar lekker tot oktober dan mag het weer. Plekken genoeg waar je je hondje kan laten poepen.
Een hondenuitlaatstrook bijvoorbeeld. En als je echt van je hondje houd dan mag ie ook wel in het tuintje van zn baasje schijten.
Oprotten met asociale ouders die hun jankende en rotzooi-makende schijtfabriekjes laten lopen op stranden waar hondjes spelen en mensen proberen te ontspannen. En dan in paniek raken als een hond aan hun koter snuffelt, daar worden de kinderen beter van jaquote:Op zondag 6 juli 2008 20:00 schreef quirina het volgende:
Oprotten met asociale hondenbezitters die hun schijtfabriekjes leeg laten lopen op stranden waar kleine kindertjes spelen.
Ja wacht maar lekker tot oktober dan mag het weer. Plekken genoeg waar je je hondje kan laten poepen.
Een hondenuitlaatstrook bijvoorbeeld. En als je echt van je hondje houd dan mag ie ook wel in het tuintje van zn baasje schijten.
Ik houd me netjes aan de regels, zowel wat wapen- als hondenbezit betreft.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:04 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
zomg kijk maar uit anders mag je straks nog Maddoxx gezelschap houden
Ik wel, ik ben immers zelf ook over dat strand op dat moment en heb geen zin om dat tussen mijn tenen te voelen.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:08 schreef quirina het volgende:
IK heb eerlijk gezegd dus nog NOOIT een hondebezitter de poep op het strand van zn hond op zien ruimen.
Ga jij nou doen of je heilig bent en braaf iedere keer de drollen uit het zand graaft en in de vuilnisbak gooit?
quote:Op zondag 6 juli 2008 20:00 schreef quirina het volgende:
En als je echt van je hondje houd dan mag ie ook wel in het tuintje van zn baasje schijten.
Vergelijk je honden nou met kinderen? Die vieze beesten zijn bezittingen (dus 'dingen') voor de wet.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:06 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Oprotten met asociale ouders die hun jankende en rotzooi-makende schijtfabriekjes laten lopen op stranden waar hondjes spelen en mensen proberen te ontspannen. En dan in paniek raken als een hond aan hun koter snuffelt, daar worden de kinderen beter van ja
Sowieso laat ik mijn hond uit voor ik haar laat ravotten op het strand, scheelt me weer het opruimen als we eenmaal daar zijn.
...en dat volgt precies uit...?quote:Op zondag 6 juli 2008 16:29 schreef Tyfusanus het volgende:
In plaats van die eikels te fileren ga jij een topic openen of fok
Zuiderstrand van Noordwijk, Koningin Astridboulevard helemaal aan het eind bij paviljoen Beach End.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:33 schreef Smash-it het volgende:
TS, welk strand was het? Ik wilde vandaag ook met de hond, maar wist even niet zo snel een strand dat kon.
Uiteraard. Sterker nog, gedaan ook.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:54 schreef McGilles het volgende:
Aan TS: Als die hond van je gaat schijten op het strand, dan ruim je het toch wel op of niet?
HALLOOOHOOO, STOM RUND!!!quote:Op zondag 6 juli 2008 19:45 schreef quirina het volgende:
Ik vind het asociaal!
Laat je hond lekker uit op een plek waar hij wel mag komen en niet op plekken waar mensen aan recreatie doen.
Na oktober mag je wel met je hondje op het strand lopen. Je kan toch tot die tijd wachten?
Dan gaan die mensen met kinderen naar de tientallen kilometers waar geen honden mogen komen. Simpel.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Honden die gaan schijten op het strand, terwijl de kids er 5 meter naast een zandkasteeltje aan het bouwen zijn
kinderen worden helemaal niet beter van als een hond aan hun snuffeltquote:Op zondag 6 juli 2008 20:06 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Oprotten met asociale ouders die hun jankende en rotzooi-makende schijtfabriekjes laten lopen op stranden waar hondjes spelen en mensen proberen te ontspannen. En dan in paniek raken als een hond aan hun koter snuffelt, daar worden de kinderen beter van ja
Da's jouw probleem, dan.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:08 schreef quirina het volgende:
IK heb eerlijk gezegd dus nog NOOIT een hondebezitter de poep op het strand van zn hond op zien ruimen.
Ik ga niet doen of ik heilig ben. Ik doe gewoon wat hoort. Dat dat jou zo verbaast zegt meer over jou, denk ik.quote:Ga jij nou doen of je heilig bent en braaf iedere keer de drollen uit het zand graaft en in de vuilnisbak gooit?
Misschien moet je dan niet met je kinderen op het hondenstrand gaan liggen.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:00 schreef quirina het volgende:
Dus als mijn hond zin heeft om jouw hond anaal te nemen, gun je hem dat geliefde pleziertje ook?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:41 schreef Wheelgunner het volgende:
[ afbeelding ]
Bij deze eenvan mijn hond richting alle haters die haar dit geliefde pleziertje niet gunnen.
Zelfs als je geen hondenliefhebber bent hoef je ze maar even bezig te zien om te herkennen hoe geweldig die beesten het strand vinden. En dan moet je wel een erg harteloos persoon bent als je ze dat wilt afnemen
Voor mij net zo belangrijk als een kind voor de gemiddelde ouder. Mag dat van de wet?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:50 schreef Koewam het volgende:
[..]
Vergelijk je honden nou met kinderen? Die vieze beesten zijn bezittingen (dus 'dingen') voor de wet.
Nee, want daar moet zij onnodig onder lijden. Gelukkig leid ik uit je nick af dat je zelf maar al te graag voorover buigt voor een anale beurt, dus je hond is al voorzien.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:07 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Dus als mijn hond zin heeft om jouw hond anaal te nemen, gun je hem dat geliefde pleziertje ook?
En andere mensen lijden onnodig omdat ze in de stront van jouw hond trappen. Overigens ben je wel erg simpel als je bij de eerste de beste kritiek, iemands nick gaat gebruiken om de aandacht af te leiden. Probeer me eens op inhoud van repliek te voorzien stramme kabouter.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:13 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Nee, want daar moet zij onnodig onder lijden. Gelukkig leid ik uit je nick af dat je zelf maar al te graag voorover buigt voor een anale beurt, dus je hond is al voorzien.
Ik heb al aangegeven dat ik mijn hond uitlaat voor ik haar het strand op laat en dat ik altijd de troep opruim, dus hoe lijden andere mensen onnodig?quote:Op zondag 6 juli 2008 21:23 schreef pisnicht het volgende:
[..]
En andere mensen lijden onnodig omdat ze in de stront van jouw hond trappen.
Zie boven.quote:Overigens ben je wel erg simpel als je bij de eerste de beste kritiek, iemands nick gaat gebruiken om de aandacht af te leiden. Probeer me eens op inhoud van repliek te voorzien stramme kabouter.
Jij bent een "ding". Een hond is een wezen met gevoel en emoties.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:50 schreef Koewam het volgende:
[..]
Vergelijk je honden nou met kinderen? Die vieze beesten zijn bezittingen (dus 'dingen') voor de wet.
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:27 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Jij bent een "ding". Een hond is een wezen met gevoel en emoties.
Dat voorbeeld maakte ik omdat je schreef dat mensen je hond zijn geliefde pleziertje zouden moeten gunnen. Ik chargeer het een beetje om je duidelijk te maken dat dit een kul argument is en in dat opzicht net zo vergelijkbaar als een kattenbezitter die vindt dat zijn kat in andermans tuin mag lopen (schijten) omdat een kat (snachts) buiten zou moeten mogen zijn.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:25 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik heb al aangegeven dat ik mijn hond uitlaat voor ik haar het strand op laat en dat ik altijd de troep opruim, dus hoe lijden andere mensen onnodig?
[..]
Zie boven.
Ohja, jij begint met een voorstel tot sodemie van mijn hond, en dan ga jij over inhoud zeuren!?![]()
![]()
Het leed van je ergeren aan een hond die voorbij loopt op het strand staat nou niet echt in verhouding met dat van jouw voorstel, ik hoop dat je dat inziet.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:41 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Dat voorbeeld maakte ik omdat je schreef dat mensen je hond zijn geliefde pleziertje zouden moeten gunnen. Ik chargeer het een beetje om je duidelijk te maken dat dit een kul argument is en in dat opzicht net zo vergelijkbaar als een kattenbezitter die vindt dat zijn kat in andermans tuin mag lopen (schijten) omdat een kat (snachts) buiten zou moeten mogen zijn.
Ook mijn favoriete plekquote:Op zondag 6 juli 2008 20:54 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zuiderstrand van Noordwijk, Koningin Astridboulevard helemaal aan het eind bij paviljoen Beach End.
V.
Je rot met je kutkinderen maar op van het strand als mijn hond je niet aanstaat, trut.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:00 schreef quirina het volgende:
ik ervaan ook veel verschillende emoties als ik me eigen ballen schoon likquote:Op zondag 6 juli 2008 21:27 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Jij bent een "ding". Een hond is een wezen met gevoel en emoties.
Iets te compenseren?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:55 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Parnassia (Bloemendaal).quote:Op zondag 6 juli 2008 17:33 schreef Smash-it het volgende:
TS, welk strand was het? Ik wilde vandaag ook met de hond, maar wist even niet zo snel een strand dat kon.
n00b. Het gaat hier om stinkhonden.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:51 schreef Verbal het volgende:
Mensen die dieren haten, deugen niet. Punt.
V.
Stinkhonden zijn nog altijd beter dan kutkinderen.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:41 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
n00b. Het gaat hier om stinkhonden.
Hondenhaters zijn heus geen dierenhaters ofzo.
Alsof je alle dieren haat, als je honden haat. Lieve kleine konijntjes zijn namelijk reuze leuk.
Of een parkiet, hartstikke geinig vogeltje.
Alsof je ook een mensenhater bent, als je bijv. een hekel hebt aan je buurman, die toevallig ook stinkt
Samenvatting: wij laten onze konijnen en parkieten thuis, en hebben geen last van ze, dus jullie die vieze stinkhonden. (want sommige stinken echt, serieus geef de beesten elke dag een wasbeurt met Fructis shampoo ofzo. Die beesten lopen door het water dan weer door het zand, door het gras, en dan met die pootjes zo weer je huis inlekker fris allemaal)
Zeker wel. Dat je honden niet leuk vindt, soit. Your loss.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:41 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Ironisch dat je nu een poging doet iets uit te leggen, terwijl je zelf precies het tegenovergestelde doet, kneus. Ík snap het wel hoor...quote:Alsof je alle dieren haat, als je honden haat. Lieve kleine konijntjes zijn namelijk reuze leuk.
Alsof je ook een mensenhater bent, als je bijv. een hekel hebt aan je buurman, die toevallig ook stinkt
Vrijgezelquote:Op maandag 7 juli 2008 10:09 schreef Gluckskafer het volgende:
zomg V. is een 40-jarige vrijgezelle kerel, die zijn hond ziet als zijn levensgezel
dus a.u.b. geen kwaad woord over deze gezelschapsdieren.
Je hebt het in je OP over 'ik', en niet over wij.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Vrijgezel
En mijn hond is mijn hond. Maar hij staat wel op een moreel hoger plan dan vele posters in dit topic (en is een stuk aardiger)
V.
Wat lúl je nouquote:Op maandag 7 juli 2008 10:17 schreef ozzyat105 het volgende:
Wat type's als V. vergeten is dat ze enorm veel overlast veroorzaken.
Gelul. Leven en laten leven. Ik val niemand lastig, mijn hond valt niemand lastig.quote:Waar (veel) mensen leven is geen ruimte voor honden. Punt.
Ja hoor Sherlockquote:Op maandag 7 juli 2008 10:20 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Je hebt het in je OP over 'ik', en niet over wij.
Anders zei je wel 'en we gaan niet een dik uur rijden......'
Ja, dat zal best.quote:Je ziet vaak dat mensen die alleen zijn een hond nemen om zich gezelschap te houden.
Je kunt niet lezen, dat was al duidelijk, en je gevolgtrekkingen zijn ook discutabel. Misschien iets doen aan je cognitieve capaciteiten?quote:Vooral omdat je maar niet wilt begrijpen dat iemand niet van honden houdt, omdat het vieze stinkbeesten zijn.
Er zijn stinkende honden, maar er zijn ook niet-stinkende honden. Mijn hond stinkt niet, bijvoorbeeld.quote:Ruik maar eens goed aan zoeen beest, of aan je handen als je m hebt aangeraakt![]()
Ons (!) huis is gegarandeerd schoner dan dat van jou, en ruikt navenant.quote:Bovendien stinkt het in je huis ook, als je een hond hebt.
Jij bent echt kampioen domme aannames en stompzinnige generalisaties, hè? Ben je een natuurtalent of heb je erop geoefend?quote:Dus dat zegt iets over de hygiene van hondenbezitters.
Nee. Daarvoor heb je een uitvinding genaamd: teiltje water.quote:Zoeen beest loopt met z'n pootjes over de straten, door het gras, zand, modder, bos en gaat dan zo weer je huis binnen![]()
...en dus gebeurt het niet, want wat jij, met je beperkte blik, niet ziet, bestaat niet. Ik ga er vanuit dat jij nog nooit in de ruimte bent geweest. Dus de aarde is ook geen bol, volgens jou?quote:Normale mensen doen dan hun vieze schoenen uit, maar ik heb nog nooit iemand de pootjes van zijn hond zien afsoppen voordat ie naar binnen mag.
Ja hoor, welke dierenliefhebber kan die zielige beestjes in kleine kooitjes nou waarderen? Net een goudvis...quote:Op zondag 6 juli 2008 23:41 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Alsof je alle dieren haat, als je honden haat. Lieve kleine konijntjes zijn namelijk reuze leuk.
Samenvatting: wij laten onze konijnen en parkieten thuis, en hebben geen last van ze, dus jullie die vieze stinkhonden. (want sommige stinken echt, serieus geef de beesten elke dag een wasbeurt met Fructis shampoo ofzo. Die beesten lopen door het water dan weer door het zand, door het gras, en dan met die pootjes zo weer je huis inlekker fris allemaal)
zomg je weet dat ik gelijk heb, maar je geeft het niet toe.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:32 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja hoor Sherlock![]()
[..]
Ja, dat zal best.
[..]
Je kunt niet lezen, dat was al duidelijk, en je gevolgtrekkingen zijn ook discutabel. Misschien iets doen aan je cognitieve capaciteiten?
Nogmaals (al hoef ik mij tegenover een stupide schijtemmer van jouw allooi niet te verantwoorden): als je niet van honden houdt, soit. Your loss. (m.a.w. moet je helemaal zelf weten).
Maar de HAAT die uit sommige posts spreekt, díe kan ik mij inderdaad niet voorstellen.
[..]
Er zijn stinkende honden, maar er zijn ook niet-stinkende honden. Mijn hond stinkt niet, bijvoorbeeld.
En dan nog, waarom zou jíj je daar druk over maken? Ik neem aan dat jij geen honden aait?
[..]
Ons (!) huis is gegarandeerd schoner dan dat van jou, en ruikt navenant.
[..]
Jij bent echt kampioen domme aannames en stompzinnige generalisaties, hè? Ben je een natuurtalent of heb je erop geoefend?
[..]
Nee. Daarvoor heb je een uitvinding genaamd: teiltje water.
[..]
...en dus gebeurt het niet, want wat jij, met je beperkte blik, niet ziet, bestaat niet. Ik ga er vanuit dat jij nog nooit in de ruimte bent geweest. Dus de aarde is ook geen bol, volgens jou?
Kijk, ik vind het niet erg dat je een kortzichtig, dom rund bent. Maar dat je het zo trots uitdraagt en anderen ermee lastig valt, is wel een beetje jammer
V.
"n00b", "royal sadness" en "kudo's" uitdelenquote:Op maandag 7 juli 2008 11:16 schreef Gluckskafer het volgende:
Tevens -10 kudo's voor het ontleden van een post.
Nee. Wat 'royal sadness' is, is dat jij MIJ vertelt hoe vies ons huis is, en mij vervolgens een n00b noemt omdat ik via internet niet kan weten hoe schoon JOUW huis is.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:12 schreef Gluckskafer het volgende:
n00bs die via internet denken te weten 'hoe schoon jouw huis is'Royal sadness.
quote:Op maandag 7 juli 2008 11:17 schreef Bengeltje het volgende:
Zie V niet schelden,
quote:Op maandag 7 juli 2008 10:32 schreef Verbal het volgende:
een stupide schijtemmer van jouw allooi
dat je een kortzichtig, dom rund bent
etc.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:25 schreef Verbal het volgende:
idioot
Precies...quote:Op maandag 7 juli 2008 12:00 schreef qonmann het volgende:
Verbal en niet schelden...
Yep: linksaf = hondenstrand, rechtsaf het mensenstrandquote:Op maandag 7 juli 2008 12:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
TS geeft al aan dat het een strand is waar honden toegestaan zijn. En in de zomer zijn dat er verdomd weinig.
Dus die mensen moeten niet zeuren, en zich anders naar een van de talrijke stranden begeven waar honden verboden zijn (en ik wed dat dat een paar meter verderop al is).
....want? Mensen die lekker een wandeling met hun hond maken zijn ordinairder dan de roodbakkende tattoo-koningen en wijdbeense Breezersnuivers die verderop liggenquote:
Ja hoor, je hebt helemaal gelijk. Katten ruik je niet, zeker niet als ze hun muskuslucht tegen de gordijnen sproeienquote:Op maandag 7 juli 2008 12:36 schreef Vujacic het volgende:
Hond als huisdierRot toch op met je stinkbeest
ik heb liever een kat als huisdier dan een hond, want die stinken niet zo erg
Ja. Kun je nagaanquote:Op maandag 7 juli 2008 12:36 schreef Verbal het volgende:
....want? Mensen die lekker een wandeling met hun hond maken zijn ordinairder dan de roodbakkende tattoo-koningen en wijdbeense Breezersnuivers die verderop liggen(om het domme gegeneraliseer maar even te spiegelen).
V.
OMFG.quote:
Ik heb ook katten en de geur van kattepis kan ik slechter verdragen.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:36 schreef Vujacic het volgende:
Hond als huisdierRot toch op met je stinkbeest
ik heb liever een kat als huisdier dan een hond, want die stinken niet zo erg
Je wilt de stompzinnige aannames maar niet afleren...quote:Op maandag 7 juli 2008 12:44 schreef Gluckskafer het volgende:
Mensen met een hond in huis
Erg dierenlievend, zo'n beest de hele dag in huis, en slechts een paar keer per dag een klein stukje wandelen.
Da's inderdaad heel erg, maar wat heeft dat met mijn topic te maken, precies?quote:Zo triest altijd, mensen die zo graag een hond willen, maar de hele dag werken (zoals het een normaal mens betaamt) en dan dat beest de hele dag alleen thuis laten zitten (in een bench!) En. dan 's avonds even snel het wandelingetje om de hond te laten poepen en plassen, en dan weer gauw naar binnen.
Goh, en dat voor een hondenhaterquote:Een hond hoort niet in een rijtjeshuis maar de ruimte te hebben, bijvoorbeeld op een boerderij. Waar hij flink de ruimte heeft, en kan rennen en spelen wat hij wil.
Nee, als je fulltime werkt is het houden van een hond niet echt verstandig.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:44 schreef Gluckskafer het volgende:
Erg dierenlievend, zo'n beest de hele dag in huis, en slechts een paar keer per dag een klein stukje wandelen.
Zo triest altijd, mensen die zo graag een hond willen, maar de hele dag werken (zoals het een normaal mens betaamt) en dan dat beest de hele dag alleen thuis laten zitten (in een bench!) En. dan 's avonds even snel het wandelingetje om de hond te laten poepen en plassen, en dan weer gauw naar binnen.
Een hond hoort niet in een rijtjeshuis maar de ruimte te hebben, bijvoorbeeld op een boerderij. Waar hij flink de ruimte heeft, en kan rennen en spelen wat hij wil.
Vooral de misplaatste arrogantie waarmee dat gebrek aan kennis wordt geëtaleerd. Treurig, maar op een komische manierquote:
Goh, alweer iemand die niet kan lezenquote:Op maandag 7 juli 2008 13:05 schreef Henny_Huisman het volgende:
Hondenbezitters die menen dat hun Fikkie de leukste en schattigste hond van allemaal is, en dat iedereen hem lief moet vinden.
Anders ben je een hondenhater volgens V.
H.
Jij mag dus echt niets zeggen over vrijheidsbeperking van dieren met je konijnen en vogeltjes .quote:Op maandag 7 juli 2008 12:44 schreef Gluckskafer het volgende:
Zo triest altijd, mensen die zo graag een hond willen, maar de hele dag werken (zoals het een normaal mens betaamt) en dan dat beest de hele dag alleen thuis laten zitten (in een bench!) En. dan 's avonds even snel het wandelingetje om de hond te laten poepen en plassen, en dan weer gauw naar binnen.
Een hond hoort niet in een rijtjeshuis maar de ruimte te hebben, bijvoorbeeld op een boerderij. Waar hij flink de ruimte heeft, en kan rennen en spelen wat hij wil.
quote:Op maandag 7 juli 2008 16:28 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Jij mag dus echt niets zeggen over vrijheidsbeperking van dieren met je konijnen en vogeltjes .
HH heeft het goed gezien. Dat is precies waar de hondenterreur op neerkomt.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Goh, alweer iemand die niet kan lezen
Hoeveel mensen zijn er eigenlijk functioneel analfabeet in Nederland?
V.
quote:Op maandag 7 juli 2008 13:05 schreef Henny_Huisman het volgende:
Hondenbezitters die menen dat hun Fikkie de leukste en schattigste hond van allemaal is, en dat iedereen hem lief moet vinden.
Anders ben je een hondenhater volgens V.
H.
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:23 schreef Verbal het volgende:
... kom je van die zeikerds tegen die zich daaraan ergeren. Van die eikels die dingen gaan blèren dat ik moet oprotten met 'dat stinkbeest'. Ja echt niet... ik ga niet dik een uur rijden om bij een strand te komen waar honden zijn toegestaan om gezeik te krijgen van klojo's die niet tegen honden kunnen.
Wat een eikels... rot zelf een eind op![]()
V.
Heb je ook een hondje ?quote:
heb je nou een hondje ?quote:Op maandag 7 juli 2008 18:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Moet ik een hond hebben om het met Verbal eens te zijn
Die mensen moeten toch ergens hun frustraties kwijt, dan zoeken ze het maar opquote:Op maandag 7 juli 2008 20:12 schreef Morrigan het volgende:
Hondenhaters die vrijwillig naar een hondenstrand gaan. Daar hoef je echt geen hond voor te hebben om dat achterlijk te vinden.
Zucht... en gewoon dapper óók je eigen domheid komen bevestigen... HH heeeft totaal ongelijk, want hij kan niet begrijpend lezen, een makke waar meer FOK!'ers aan lijden. Jij ook.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:00 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
HH heeft het goed gezien. Dat is precies waar de hondenterreur op neerkomt.
Neen. Dat heet context.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:41 schreef illusions het volgende:
Die openingspost is een beetje raar geschreven. Doet vermoeden dat je juist niet ruim een uur gaat rijden voor een hondenstrand.
Of jij hebt een enorm bord voor je kopquote:Op maandag 7 juli 2008 22:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zucht... en gewoon dapper óók je eigen domheid komen bevestigen... HH heeeft totaal ongelijk, want hij kan niet begrijpend lezen, een makke waar meer FOK!'ers aan lijden. Jij ook.
V.
quote:Op maandag 7 juli 2008 23:43 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
Of jij hebt een enorm bord voor je kop
Laat je niet zo kennen, V.quote:
Nee. Zijn gevolgtrekking klopt domweg niet. Aantoonbaar.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:43 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
Of jij hebt een enorm bord voor je kop
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:03 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
![]()
V. weet dat hij fout zit, en wil maar niet toegeven dat er hondenhaters zijn.
Nee, n00b was een complimentquote:En dat gescheld van hem de ganse tijd![]()
quote:
of opetenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:14 schreef Henny_Huisman het volgende:
Klopt. Hondjes zijn keilief!!!
Ik snap niet dat iemand die dieren kan haten.
Toch geloof ik er geen bal van dat je dat zomaar zou eten.quote:
Neuh, dat vat het wel samen idd...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:01 schreef Rorschach het volgende:
Ik snap de ophef over de OP nietAls de rokertjes in dit topic in een rokersruimte staan, en iemand komt binnen en gaat daar tussen staan klagen over de rook... da's toch ook raar? Of mis ik iets?
in china eten ze hondenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Toch geloof ik er geen bal van dat je dat zomaar zou eten.![]()
Nouja er zijn ook kannibalen. * schouders ophaalt. * smakelijk
zoutwaterhondenquote:
ja, want stampvoeten en wijzen met vingertjes en denken dat de hele wereld tegen je is en iedereen die het niet met je eens is, is tegen je bewijst dat wij hier een discussie van hoog niveau voeren!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:09 schreef Verbal het volgende:
Het plaatsen van die foto's van gebakken hondenpootjes of hele honden is natuurlijk van een dieptreurig prepuberaal niveau... [insert schouderophaalsmiley]
V.
taiwan, frankrijk, india, indonesie, nigeria, philipijnen en vietnam...quote:
Fijn dat je je aangesproken voeltquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, want stampvoeten en wijzen met vingertjes en denken dat de hele wereld tegen je is en iedereen die het niet met je eens is, is tegen je bewijst dat wij hier een discussie van hoog niveau voeren!
![]()
volgens mij is het genoege geheel wederzijdsquote:
Ik vraag het toch maar... wat heeft dit in 's hemelsnaam te maken met mijn topic?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:10 schreef ozzyat105 het volgende:
Er lopen gewoon teveel mensen rond die de verantwoordelijkheden die horen bij het hebben van een hond niet aankunnen. Dus helaas moeten wat mij betreft de "goeden" onder de "kwade" lijden.
Gewoon verbieden dus.
We zitten niet in china.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:35 schreef Bengeltje het volgende:
Maar goed, genoeg in dit topic gezeten.
Mensen die niets om honden geven moeten niet naar een honden strand gaan en mensen met
een hond niet naar een strand waar het niet mag. Netjes hun troep opruimen, zoals elk mens
zijn eigen troep opruimt en niets achteloos ergens neer gaat gooien.![]()
Moet je maar oplettenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:54 schreef yvonne het volgende:
Oh, en niemand waarschuwt even dat we hier zitten?
dus? daar zijn ze wel lekker en hier niet?zijn ze daar gek en hier niet?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |