Die camera op deze telefoon is goed. Op dit toestel zit de beste camera vergeleken met andere telefoons.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:58 schreef Duiveltja het volgende:
Staar je vooral niet dood op die 5MP. De foto's zien er bagger uit.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:30 schreef Plots het volgende:
[..]
Die camera op deze telefoon is goed. Op dit toestel zit de beste camera vergeleken met andere telefoons.
dan wel , mr ik mot geen abbo;)quote:Op maandag 21 juli 2008 16:25 schreef nachtdier2 het volgende:
Is er helemaal nergens een K850i meer te krijgen?
En als je 'm met een abonnement wilt nemen? Dan is er ook niet meer?
Toch mazzel dat ik er eentje heb
Nou..zo denderend schijnt hij anders niet te zijn. Voor 150 euro misschien wel maar toch niet voor de hoofdprijs.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:25 schreef nachtdier2 het volgende:
Is er helemaal nergens een K850i meer te krijgen?
En als je 'm met een abonnement wilt nemen? Dan is er ook niet meer?
Toch mazzel dat ik er eentje heb
Dat klopt. Drugshandel enzo?quote:Op maandag 21 juli 2008 16:48 schreef Yannick50 het volgende:
Met prepaid ben je anoniem;)
mijnquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:32 schreef julian6 het volgende:
Heb me C902, wat een geil telefoontje
Heb een showmodel van die k850 in me handen gehad in de vodafone store en die telefoon is echt lomp. heel dik enzo
22,50 abbonementje drbij gehaald en ik ben ook weer blij
Het is gewoon een domme spellingsfout, daar hoef je echt geen VWO voor te hebben.quote:
Uni. En nee, ik heb geen vakantie.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:39 schreef julian6 het volgende:
Zozo VWO'ertje heeft zomervakantie?
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:44 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Het is gewoon een domme spellingsfout, daar hoef je echt geen VWO voor te hebben.
Volgens mij heeft dat hardcore gebeuk je hersenen een beetje aangetast.
nee een fotograaf laat zich niet gek maken door de MP-hype maar kijkt naar het objectief (= de lens) want dat is de belangrijkste kwaliteitsfactor van een camera. En telefoons hebben bijna nooit een goede lens.quote:Op donderdag 17 juli 2008 03:24 schreef ABombali het volgende:
De fotos bij deze camera zijn echt redelijk. Je kan een telefoon natuurlijk niet vergelijken met een fototoestel zoals een paar nerds hier doen...
Als je fotograaf wilt worden dan koop je natuuurlijk geen 5mp camera voor 150 euro
Dan kun je nu met een gerust hart je illegale praktijken voortzettenquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:11 schreef Yannick50 het volgende:
Na lang gezannik en gezeur, heb ik nou toch de K850I. Ze hebben me een abbo-toestel gegeven met een prepaid kaart--> resultaat simlockvrijtoestel, goede aanbieding van vodafone
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |