Ik werk dus part-time in een supermarkt als AGF medewerker. Dit alles op mijn hobby's, uitgaan etc. te kunnen bekostigen natuurlijk. Nu valt het mij op dat er behoorlijk veel asociale klanten zijn die overal schijt aan hebben!
Voorbeeld 1 van asociaal gedrag: Klant rijdt tegen stelling aan, krat met spinazie valt van stelling, klant loopt gewoon door en meldt het ook niet even.
Voorbeeld 2 van asociaal gedrag: Klanten die altijd het achterste dus langer houdbare datum moeten hebben. Dan gaan ze lekker met die armen het schap in. JA, want ze MOETEN en ZOUDEN toch zeker de langst houdbare datum moeten kopen. Nee die andere die nog 2 weken goed is voldoet niet

En dan ook nog alle schade achter zich laten en niks herstellen he! Nee, want dat doen de werknemers wel he! Lui kreng. STERF!
Voorbeeld 3 van asociaal gedrag: Klanten die met een hun kind komen die naar de plee moet. GODVERDOMME, voordat je naar een supermarkt gaat laat je je kind toch eerst zeiken of schijten of wat het ook moet! Leer eens je blaag opvoeden kankerhoer! Sterf!
Tot zover mijn klachten

Samenvatting voor mongooltjes: Asociale mensen die de supermarkt op z'n kop zetten!
[ Bericht 0% gewijzigd door Snever op 06-07-2008 14:21:24 ]