Ooh noooo, hij probeert me te lollerpwnen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh noes, door die reply stoppen vast en zeker al die kroegen ermee
nee hoor. Want zovaak ga ik toch niet uit. Dus ik zal het niet missenquote:
Dus die gaan niet op stap vanwege wat sigarettenrook, maar kunnen het prima volhouden onder een reeks gloeiende lampen, rookkanonnen en een drukkende sauna temperatuur? Yeah rightquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik kan genoeg mensen met astma die daarvan geen last hebben. He kut, weer iets wat dus niet klopt.
Ja, kan je ze? Of kon je toch maar.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik kan genoeg mensen met astma die daarvan geen last hebben. He kut, weer iets wat dus niet klopt.
nee dat doe je geheel zelfquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh noooo, hij probeert me te lollerpwnen.![]()
Ik ben ook wel eens iets van plan. So? Mij lijkt ook wel eens iets lachen, so?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nee, maar hij was wel van plan om andere mensen te dwarsbomen met een GSM. dat leek hem lachen.
Hij mag van zichzelf wel andere tot last zijn, maar als andere ook maar even hem tot last zijn is het dikke boehoehoe ik moet huilen
Wat loop je dan te kankeren joh?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee hoor. Want zovaak ga ik toch niet uit. Dus ik zal het niet missen
Dat vroeg ik me dus ook af.quote:
Leugens! Suggestief! Rokers helpen alleen zichzelf de vernieling in. Meeroken levert nog geen eens 1% extra risico op om bijvoorbeeld longkanker op te lopen (ten opzichte van de natuurlijke 1% risico die elk mens al loopt)quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:22 schreef Qwea het volgende:
Altijd nog iets anders dan stug aan je kankerstokkie te blijven zuigen en andere mensen de vernieling in te helpen.
Nee hoor, ik verdien genoeg.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh en als straks alles nog duurder wordt door het rookverbod, niet weer gaan huilen he.
Ik vind het niet meer van deze tijd om anderen op deze manier aan rook bloot te stellen. Vroeger was het ook normaal om in klaslokalen of liften te roken, terwijl je daar tegenwoordig niet veel voorstanders voor zult vinden.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom ben je voor, als ik vragen mag?
ja ik weet het, ik jou optiek is een sigaret het ergste wat er is, en alle andere vergelijkingen doen er niet toequote:Op woensdag 9 juli 2008 16:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens iets van plan. So? Mij lijkt ook wel eens iets lachen, so?
Altijd nog iets anders dan stug aan je kankerstokkie te blijven zuigen en andere mensen de vernieling in te helpen.
Ik ben niet verslaafd, ik rook niet en ik gebruik geen drogredenen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:24 schreef LENUS het volgende:
HAHA, allemaal even Lenus uitlachen. Ik had de ilusie dat het zinvol was om te discussieren met verslaafden, maar helaas is het niet mogelijk omdat ze uit pure frustratie iedere drogreden van stal halen om hun gelijk te halen.
Heb je al inhoudelijk op de column en de andere linkjes gereageerd?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:24 schreef LENUS het volgende:
HAHA, allemaal even Lenus uitlachen. Ik had de ilusie dat het zinvol was om te discussieren met verslaafden, maar helaas is het niet mogelijk omdat ze uit pure frustratie iedere drogreden van stal halen om hun gelijk te halen.
1% klinkt misschien als weinig, maar het is toch een behoorlijke risico-verhoging.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:25 schreef MrDice het volgende:
[..]
Leugens! Suggestief! Rokers helpen alleen zichzelf de vernieling in. Meeroken levert nog geen eens 1% extra risico op om bijvoorbeeld longkanker op te lopen (ten opzichte van de natuurlijke 1% risico die elk mens al loopt)
Ik weet niet in wat voor kansloos braaf dorp jij woont, maar hier trekt men zich daar niet heel veel van aanquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:25 schreef Qwea het volgende:
[quote]Op woensdag 9 juli 2008 16:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Nu durf jij de kroeg niet meer uit omdat wij een prachtig rook gordijn voor de deur gaan maken
[/quote
oeh noes, hij heeft me.
Ik weet niet in welk kansloos dorp/stad jij uitgaat, maar hier is het niet toegestaan om je met een groepje voor de deur op te houden.
Maar je bent toch zo begaan met je medemens? Net als alle andere niet-rokers? Dan moet je toch rekening houden met de arme medemens?quote:
ja.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:22 schreef MrDice het volgende:
[..]
Dus die gaan niet op stap vanwege wat sigarettenrook, maar kunnen het prima volhouden onder een reeks gloeiende lampen, rookkanonnen en een drukkende sauna temperatuur? Yeah right
in welke getto woon jij dan dat er een samenscholingsverbod geldtquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:25 schreef Qwea het volgende:
[quote]Op woensdag 9 juli 2008 16:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Nu durf jij de kroeg niet meer uit omdat wij een prachtig rook gordijn voor de deur gaan maken
[/quote
oeh noes, hij heeft me.
Ik weet niet in welk kansloos dorp/stad jij uitgaat, maar hier is het niet toegestaan om je met een groepje voor de deur op te houden.
Ja. Dat klopt. Dus? je punt?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar je bent toch zo begaan met je medemens? Net als alle andere niet-rokers? Dan moet je toch rekening houden met de arme medemens?
Nou iig niet in die sloppenwijk van jouquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
in welke getto woon jij dan dat er een samenscholingsverbod geldt_!
Dat je jezelf tegenlultquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |