Jij komt zeker in een kroeg met maar 3 mensen ofzoquote:Op zondag 6 juli 2008 13:57 schreef Nikmans het volgende:
Ik vraag me echt af wat voor pauperkroegen dat TS en huilie J.Herrer komen dat ze er zo'n last van hebbenMisschien dat hun neuzen nu weer een beetje beginnen te functioneren?
Ik merk alleen maar vooruitgang maargoed
Nee, dat was er al... Nederland is nou niet bepaald het eerste land met een rookvrije horeca.quote:
kutquote:Op zondag 6 juli 2008 13:26 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Lekker in de frisse lucht
Als iemand een scheet laat binnen dan kun je ze nu echt goed ruiken ook. Normaal viel me dat nooit zo op.
Goorlap.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:04 schreef Gesloten het volgende:
Ik vond het wel lekker ruiken in de kroeg gisteren
En ik heb nu ook dezelfde kleren aan
Misschien ruikt zijn zweet wel heul lekkerquote:Op zondag 6 juli 2008 14:36 schreef Sapstengel het volgende:
Dat over je kleren nog een dag aan is echt lame. Alsof je t-shirt zo schoon ruikt na de hele avond dansen, bier over je heen krijgen en in die putlucht staan.
wat voor kroeg zit je danquote:Op zondag 6 juli 2008 13:17 schreef latin_LiZzY het volgende:
Nu er niet meer gerookt wordt is die lucht in de kroeg niet meer te harden. Het ruikt er naar champignons.
sterfquote:Op zondag 6 juli 2008 13:38 schreef Nikmans het volgende:
Nu ruikt het niet meer naar zweet-gemengd-met-rook-lucht maar naar zweet, een hele vooruitgang.
Advies voor TS: ga eens naar een fatsoenlijke kroeg ipv eentje die in een boerderij is ingebouwd
Ik vind het redelijk ranzig dat als je zoveel hebt beweegd enzo en met allemaal lui rondloopt die bezopen zijn, dat je de volgende dag nog steeds dezelfde kleren aan doet.quote:
Wat maakt het uit hij zit toch maar te fokkenquote:Op zondag 6 juli 2008 15:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vind het redelijk ranzig dat als je zoveel hebt beweegd enzo en met allemaal lui rondloopt die bezopen zijn, dat je de volgende dag nog steeds dezelfde kleren aan doet.
Beetje een verkapt-ik-heb-geen-vrienden-en-ga-toch-nooit-uit-post he?quote:
Laat ze maar rokers inhurenquote:Op zondag 6 juli 2008 15:31 schreef Lyzio het volgende:
Komt allemaal door dat rookverbod. De pleuris breekt nu uit in alle cafés. Het uit zich vooral in stinkende lucht. Laat mensen roken en zij zullen deze lucht voor jullie verbloemen! Gratis en voor niets! Trekt allen ten strijde met een grote sigaar in de mond. Wij zullen die cafés als vanouds blauw paffen, opdat wij dan niet meer in vieze lucht hoeven te zitten!
Waar kan ik me inschrijven?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:35 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Laat ze maar rokers inhuren
Voor 20glazen bier (of versnapering naar keuze) en 2 pakjes shag/sigaretten
Ik lach nu al om rokers... Vind ook dat het tijd wordt voor teksten als "roken is zielig", "je ziet er niet uit", en "poeh hey wat ben jij stoer" op pakjes peuken!quote:Op zondag 6 juli 2008 13:45 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Over 25 jaar lachen we gelukkig om het idee dat ooit mensen rookten
Nee jullie dan. Stelletje verse-lucht-addicts.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:39 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik lach nu al om rokers... Vind ook dat het tijd wordt voor teksten als "roken is zielig", "je ziet er niet uit", en "poeh hey wat ben jij stoer" op pakjes peuken!
Het ziet er lachwekkend uit, zo'n groepje verslaafden waar rookwolken vanaf komen...
meer een verkapt-uitgaan-is-sooooo-overrated-post. Nu allemaal gaan lopen janken dat je alle geurtjes ruiktquote:Op zondag 6 juli 2008 15:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Beetje een verkapt-ik-heb-geen-vrienden-en-ga-toch-nooit-uit-post he?
Dan moet je met je bierkop niet zoveel smatjes tegen de bar op pwnen.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
Alsof het voor het rookverbod al niet kankerhard meurde.
Blauwe Engel ruikt het altijd naar verschraald bier gemengd met opgedroogd kutvocht.
Anders is het daar geen kanker aan.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:49 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dan moet je met je bierkop niet zoveel smatjes tegen de bar op pwnen.
Juistquote:Op zondag 6 juli 2008 15:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
Alsof het voor het rookverbod al niet kankerhard meurde.
Blauwe Engel ruikt het altijd naar verschraald bier gemengd met opgedroogd kutvocht.
Dan ligt de oplossing dus voor de hand he.quote:
Wat is jou fokking probleem gast? Ben je verkracht door een roker ofzoquote:Op zondag 6 juli 2008 15:39 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik lach nu al om rokers... Vind ook dat het tijd wordt voor teksten als "roken is zielig", "je ziet er niet uit", en "poeh hey wat ben jij stoer" op pakjes peuken!
Het ziet er lachwekkend uit, zo'n groepje verslaafden waar rookwolken vanaf komen...
En al helemaal nu bij honderdduizenden Nederlanders hun wereldje instort nu ze niet meer mogen roken in de horeca![]()
Neuh dat niet. Maar in de kroeg is het vaak warm waardoor je echt wel zweet en af en toe komt je kleding ook wel eens in aanraking met drank, als je dan de volgende dag weer dezelfde kleren aantrekt ben je in mijn ogen een goorlap.quote:
truequote:Op zondag 6 juli 2008 15:58 schreef cheqy het volgende:
[..]
Neuh dat niet. Maar in de kroeg is het vaak warm waardoor je echt wel zweet en af en toe komt je kleding ook wel eens in aanraking met drank, als je dan de volgende dag weer dezelfde kleren aantrekt ben je in mijn ogen een goorlap.
Ik denk dat het zo'n knaapje is wat zo'n nerdje is die zeilt en astma heeftquote:Op zondag 6 juli 2008 15:57 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wat is jou fokking probleem gast? Ben je verkracht door een roker ofzo
RemcoDelft heeft in ieder geval een knap misplaatst superioriteitsgevoel, leuk hoe klein iemand kan zijnquote:Op zondag 6 juli 2008 16:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo'n knaapje is wat zo'n nerdje is die zeilt en astma heeft
Zekers, inclusief GAASTRA JAS!!11quote:Op zondag 6 juli 2008 16:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo'n knaapje is wat zo'n nerdje is die zeilt en astma heeft
Kluns, de TS is zo aan zijn kankerrook-lucht gewend dat gezonde lucht ruikt naar graf.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:50 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
gezonde lucht vind je in een grafkroeg
je kickt op scheetluchten dus...kinky hoorquote:Op zondag 6 juli 2008 19:02 schreef Enslaved het volgende:
[..]
Kluns, de TS is zo aan zijn kankerrook-lucht gewend dat gezonde lucht ruikt naar graf.
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:02 schreef Enslaved het volgende:
[..]
Kluns, de TS is zo aan zijn kankerrook-lucht gewend dat gezonde lucht ruikt naar graf.
Tip: schone kroegquote:Op zondag 6 juli 2008 19:18 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
Jij woont zeker op een vuilnisbelt ofzo? zwerver..
Wat jij gezonde lucht vindt hoeft de ander niet gezond te vinden hoor
Feromonen kun je geeneens ruiken.quote:
Als je kansloos was in de kroeg voor het rookverbod dan ben je dat nu nog steeds hoor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |