Lekker in de frisse luchtquote:Op zondag 6 juli 2008 13:22 schreef RobertVH het volgende:
Goeie reden om buiten te gaan staan met de die-hard rokers om daar voor overlast te zorgen
Jongeuhhh, wanneer sterf je nou es met die paupah reactiesch? Maak jij wel OOIT eens een topique aan?quote:
Ik heb vrijdag twee van die bierkelders gechecked in Groningen (Feest en Blauwe Engel) en alles waar jij bang voor bent wordt daar bevestigd.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:25 schreef Jeff89 het volgende:
Van die typische ouwe bruine kroegen zijn niet om te harden.. En jongerensozen (zuipschuren in mediataal) zijn al helemaal om te huilen.
En ik ben eigenlijk een beetje huiverig naar feesten of wat dan ook te gaan waar echt stevig gedanst word de hele avond, want niemand maakt mij wijs dat die zweetgeur niet onderdrukt werd door tabaksrook op dat soort gelegenheden..
quote:Op zondag 6 juli 2008 13:28 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag twee van die bierkelders gechecked in Groningen (Feest en Blauwe Engel) en alles waar jij bang voor bent wordt daar bevestigd.
Er waren er ZAT die dingen zeiden als "nu kan ik eindelijk gewoon de volgende dag dezelfde kleren nog een ker aan" of "nu stinkt het eindelijk niet meer zo in de kroeg"..quote:Ja dat is toch wat jullie wilden (de niet-rokers) ?
Dachten jullie nou werkelijk dat zo'n muffe kroeg ineens naar bloemetjes zou ruiken zonder die rook?
Was te verwachtenquote:Op zondag 6 juli 2008 13:26 schreef ruud.nl het volgende:
Inderdaad erg prettig dat die rooklucht die stank niet meer verbloemt.
Als ze een beetje logisch na zouden denken hadden ze daar ook wel zelf op kunnen komenquote:Op zondag 6 juli 2008 13:34 schreef Jeff89 het volgende:
Er waren er ZAT die dingen zeiden als "nu kan ik eindelijk gewoon de volgende dag dezelfde kleren nog een ker aan" of "nu stinkt het eindelijk niet meer zo in de kroeg"..
En er gewoon echt niet aan willen dat tabaksrook misschien niet het meest frisse geurtje is, maar dat 't wel dusdanig dominant is dat zweet, alcohol en kotslucht onderdrukt.
Mama ze pesten mequote:Op zondag 6 juli 2008 13:36 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als ze een beetje logisch na zouden denken hadden ze daar ook wel zelf op kunnen komen
Maarja, rokers bashen is populair![]()
Stik maar lekker in die putlucht, na een half jaar gaan ze de gezellige rokers vanzelf wel missen![]()
quote:Op zondag 6 juli 2008 13:38 schreef Nikmans het volgende:
Nu ruikt het niet meer naar zweet-gemengd-met-rook-lucht maar naar zweet, een hele vooruitgang.
Yvonne bant iedereen (1 á 3 maanden) die pics buiten het "plaatjesjosti's SC" plaatst. Teminste, daar dreigt ze meequote:Op zondag 6 juli 2008 13:38 schreef RobertVH het volgende:
Wat is die paranoia over pics.. heb ik wat gemist?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |