Boeiend. Een deel wat niet zo actief is op het GAM forum leest mee op fokgames.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb eigenlijk nu pas door hoe onpopulair GAM is... kijk eensch hoe actief alle andere forums zijn. GAM is een kleine subforum met een handjevol mensen. No one cares.
Klein, knus, en gezelligquote:Op zondag 6 juli 2008 13:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb eigenlijk nu pas door hoe onpopulair GAM is... kijk eensch hoe actief alle andere forums zijn. GAM is een kleine subforum met een handjevol mensen. No one cares.
Verlaten bedoel je.quote:
Nietusquote:Op zondag 6 juli 2008 14:33 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Verlaten bedoel je.
Eenzaam. Dood. Koud. Inactief.
Wat kom ik toch prachtig meedogenloos over.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:33 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Verlaten bedoel je.
Eenzaam. Dood. Koud. Inactief.
Ik ook niet, maar m'n pa kwam met een goede review erover in het AD (quote:Op zondag 6 juli 2008 19:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Brawl heb ik nog steeds niet... geen zin in. Ik ben niet gehyped.
Je hebt je Wii toch niet gemod hehquote:Op zondag 6 juli 2008 19:44 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar m'n pa kwam met een goede review erover in het AD () en toen zei ik, "haal 'm maar binnen dan", want ik wilde 'm uit principe eigenlijk niet zelf binnenhalen
Nintendo die Europa nog steeds maanden laat wachten enzo
Subspace Emmissary is geinig trouwens![]()
RIP voor de nabestaanden.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:03 schreef RaymanNL het volgende:
Het apparaat openschroeven waardoor de Wii het uitschreeuwt van de pijn, en vervolgens een kwaadaardige chip er in monteren waardoor de Wii geen echte disks meer kan proeven, omdat alles hetzelfde smaakt. Voor het leven getekend![]()
Arme Wii
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |