quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:37 schreef Stiemie het volgende:[..]
Hahaha nou ze zit hier net nog in de Maxi Cosi omdat die nog bij opa en oma stond

Maar ze wordt wel al een echt meisje in plaats van een babietje
Leuk zeg met de fiets naar de kinderboerderij

Heeft Chris wel gevoeld hoe zacht al die harige beestjes zijn? Sinds Linde dat weet wil ze ze soms niet meer loslaten

En slaapt ie inmiddels lekker?
Ik zat al te kijken, het hoofdje zat al erg dichtbij de bovenkant en je ziet de riem zo schuin zitten. Maar het is idd de cabrioFix

Wat goed dat Linde zelf gaan gaan zitten en een beetje staan!

Tico, ik sluit me volledig aan bij de anderen, het kan prima om haar eventjes te laten huilen. Voor hetzelfde geld houdt ze binnen 2 minuten op. Maar ben je daar noooit achter gekomen, omdat je haar meteen oppakt! Heeft ze iets van een lievelingsknuffel of zo? Wellicht kan je haar met lievelingsknuf en al in de box leggen, heeft ze daar troost aan.
(En dan zelf de eerste vijf minuten echt fysiek uit de woonkamer gaan. Jij ziet haar niet, zij ziet jou niet. Op een gegeven moment kiest ze eieren voor dr geld en gaat zich wel vermaken. )
Hoe gaat dat op het kdv? Zit ze daar ook de hele dag in de wipper?
Eli is nog steeds zielig

vanochtend viel hij wel aan op zijn ontbijtje, dus ik dacht dat het wel klaar was,maar verder weigert hij alles, behalve de fles. Dus hij drinkt wel voldoende, en ik heb net een fles kv gegeven als lunch. Twee keer kuchen en er kwam weer wat mee terug

En wederom

tot aan zijn enkel... Mijn vader zou vandaag meegaan foto's maken bij babyzwemmen, maar ik denk toch maar dat we vandaag weer niet gaan

Mss is het wel het rota-virus. Dat riep mn schoonzus, die medicijnen studeert.
Maar hij ontwikkelt zich wel verder, want er wordt al langs tafels geschuifeld, en vandaag hoorde ik de eerste:
mmmmmmmmmmmmmmmmmaamamamamamamamamamama...mama....mmmmmmmmammmmmmmaaaaaaa

O+