abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juli 2008 @ 19:39:33 #126
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_60195780
Ik ga denk ik volgend jaar sowieso naturalisatie aanvragen. Maar dat zien we dan wel, eerst die nieuwe greencard
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_60196414
Aan naturalisatie heb ik ook wel eens gedacht, maar dat zie ik wel als/of ik over 10 jaar nog in de VS woon. Tenslotte geef ik dan mijn nederlandse nationaliteit op Eerst ook mijn greencard maar even afwachten
  vrijdag 18 juli 2008 @ 20:40:19 #128
71919 wonderer
pi_60196819
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 20:15 schreef devzero het volgende:
Aan naturalisatie heb ik ook wel eens gedacht, maar dat zie ik wel als/of ik over 10 jaar nog in de VS woon. Tenslotte geef ik dan mijn nederlandse nationaliteit op Eerst ook mijn greencard maar even afwachten
Ja, ik ben dus die uitzondering die zijn NL paspoort mag houden. Anders zou ik het ook niet doen hoor.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  vrijdag 18 juli 2008 @ 20:51:50 #129
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_60196965
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 20:40 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja, ik ben dus die uitzondering die zijn NL paspoort mag houden. Anders zou ik het ook niet doen hoor.
Omdat je met een Amerikaan getrouwd bent, toch?
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 21:01:47 #130
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_60197131
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 20:51 schreef Plastic_Power het volgende:
Omdat je met een Amerikaan getrouwd bent, toch?
Yup. Ook daar maakt scheiding en/of dood niets uit trouwens, je blijft ten alle tijden dubbel staatsburger.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_60199139
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:01 schreef maartena het volgende:

[..]

Yup. Ook daar maakt scheiding en/of dood niets uit trouwens, je blijft ten alle tijden dubbel staatsburger.
Dus met dubbel staatsburgerschap kun je na een eventuele scheiding als je in de VS blijft wonen toch je Nederlandse paspoort verlengen?
  vrijdag 18 juli 2008 @ 23:08:20 #132
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_60199297
Even een vraag over het hele in-het-leger-gaan-om-een-greencard-te-krijgen-spektakel;
Geldt dat alleen voor Army, of ook voor de Coast Guard en Navy?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  vrijdag 18 juli 2008 @ 23:40:51 #133
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_60199892
Gevonden.
quote:
What if I'm not a United States citizen and do I have to speak english?

Enlistment into the U.S. Coast Guard, or any branch of the U.S. Armed Forces, by citizens of other countries is limited to those foreign nationals who are legally residing in the United States and possess a United States Citizenship and Immigration Services Alien Registration Card (USCIS Form I-151/551 - commonly known as a "Green Card"). Applicants must speak, read, and write English fluently.

The U.S. military branches cannot assist foreign nationals in obtaining admittance into the United States. Questions concerning immigration to the United States should be asked of the U.S. Embassy. Only after immigration procedures are completed and an applicant is legally in the United States may an application for enlistment be accepted.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_60200188
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 20:40 schreef wonderer het volgende:
Anders zou ik het ook niet doen hoor.
Een van de voordelen van het hebben van een nationaliteit is dat je mag stemmen. Stel dat ik in de VS blijf wonen, dan ben ik na 15 jaar waarschijnlijk totaal niet meer op de hoogte van de nederlandse politiek en zou ik alleen maar groen links stemmen omdat ik altijd al groen links of sp stemde. Het zou dan logischer zijn om amerikaan te worden. Alleen geef je niet zomaar je eigen nationaliteit op. Misschien toch maar wat beter mijn best doen in de bar en trouwen
  zaterdag 19 juli 2008 @ 19:22:46 #135
71919 wonderer
pi_60213042
Trouwens, we zijn gezwicht voor de verleiding van clearance en hebben een toilet seat cover gekocht Past mooi bij de contour rug en de gewone badmat voor in de wc beneden
pi_60219375
Oh nee, toch niet zo'n stoffen ding? Dat vind ik de smerigste Amerikaanse gewoonte die er bestaat.
pi_60219448
Permanente greencard en een Europees paspoort lijkt me makkelijker dan een Amerikaans paspoort
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 20 juli 2008 @ 02:47:29 #138
71919 wonderer
pi_60219598
quote:
Op zondag 20 juli 2008 02:28 schreef Isegrim het volgende:
Oh nee, toch niet zo'n stoffen ding? Dat vind ik de smerigste Amerikaanse gewoonte die er bestaat.
  zondag 20 juli 2008 @ 04:28:08 #139
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_60220193
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 19:22 schreef wonderer het volgende:
Trouwens, we zijn gezwicht voor de verleiding van clearance en hebben een toilet seat cover gekocht Past mooi bij de contour rug en de gewone badmat voor in de wc beneden
Een wat?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 20 juli 2008 @ 04:49:24 #140
71919 wonderer
pi_60220268
quote:
Op zondag 20 juli 2008 04:28 schreef popolon het volgende:

[..]

Een wat?

We vinden het allebei het toppunt van wansmaak, dus het is eigenlijk een geintje (en hij was $1.98). Beter was roze of zo geweest maar ja, ze hadden alleen smaakvolle kleuren
  zondag 20 juli 2008 @ 04:52:39 #141
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_60220278
What the hell? Die dingen heb ik in Nederland wel gezien maar hier nog niet.

Wat een enge ondingen. Voor $1.98 moet je die gewoon in de hens zetten.

Die vieze kleedjes heb ik ook nooit gesnapt, da's vragen om problemen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_60220347
Ik ken die matjes ja. Die zijn niet erg goed bestand tegen chloor
  zondag 20 juli 2008 @ 06:10:06 #143
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_60220381
Er zijn zelfs mensen met tapijt in de badkamers/wc. Ultiem ranzig..

Maar die heb ik ook in NL gezien

Nog even SNL kijken, ook erg flauw.
pi_60220553
SNL is alles behalve leuk. Mad TV is beter, maar het is geen Engelse comedy.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zondag 20 juli 2008 @ 08:46:17 #145
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_60220605
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 23:01 schreef NY_Giant het volgende:
Dus met dubbel staatsburgerschap kun je na een eventuele scheiding als je in de VS blijft wonen toch je Nederlandse paspoort verlengen?
Yep. In de burgerlijke stand staat dat je getrouwd bent met een Amerikaanse (als je in de VS bent getrouwd moet je geloof ik de eerste keer dat je je paspoort verlengt hiervan bewijs geven geloof ik).

Dood of scheiding veranderd niets aan het feit dat je officieel nog steeds Nederlander bent, ook als de wet veranderd gaat worden, als je eenmaal dubbel staatsburgerschap hebt, kan het Nederlandse alleen worden afgenomen in gevallen van hoogverraad, oorlogsmisdaden, en dat soort geneuzel.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_60220832
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 23:08 schreef GasTurbine het volgende:
Even een vraag over het hele in-het-leger-gaan-om-een-greencard-te-krijgen-spektakel;
Geldt dat alleen voor Army, of ook voor de Coast Guard en Navy?
Dat geldt voor ze allemaal. Dus Army, Marines, Navy, Coast Guard en Air Force. Ze gaan wel een achtergrond check doen, je moet de ASVAB doen. Dit is een toets om te zien waar jij goed in bent. Als je hoog scoort en je hebt een positieve achtergrond, kun je een goeie baan in dienst krijgen.
So here I was right...
pi_60221530
quote:
Op zondag 20 juli 2008 04:49 schreef wonderer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

We vinden het allebei het toppunt van wansmaak, dus het is eigenlijk een geintje (en hij was $1.98). Beter was roze of zo geweest maar ja, ze hadden alleen smaakvolle kleuren
Ik vind het eigenlijk best leuk staan het matcht wel een beetje met de kleur van de rest van de badkamer, vind ik dan
  zondag 20 juli 2008 @ 11:54:02 #148
69307 Pat-man
.: || StarsDesign || :.
pi_60222055
quote:
Op zondag 20 juli 2008 11:18 schreef carmiie het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk best leuk staan het matcht wel een beetje met de kleur van de rest van de badkamer, vind ik dan
ja en het makkelijkste is dat als je hebt zitten schijten je gewoon de deksel dicht doet en een paar keer met je aars er overheen wrijft... nadeel is wel de harde stukjes na een paar keer

Valt me trouwens wel op in de VS dat je overal inderdaad deze kleur bruin of dat vieze roze ziet. Waarom in vredesnaam. Wordt allemaal zo'n eenheidsworst.
Net als het beddengoed in de hotels/motels. Heb in zo'n 20 staten in hotels/motels geslapen en het was bijna overal hetzelfde (of look-a-like).
If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
designer of : www.dissident-wear.com
pi_60222238
quote:

[..]

[ afbeelding ]

hoe fout
pi_60225466
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Gewoon, omdat ik het niet zo goed begrijp: wat is precies de toegevoegde waarde van een kleedje op je plee deksel?
Jesus saves but death prevails.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')