Ik woon dus in een studentenhuis en daar woont ook een vervelend wijf dat steeds begint te zeiken over privacy als ik een keer haar kamer binnenloop om rommel trug te halen die ze iedere keer van mij jat.
En volgens mij is ze doof ook nog: als ik op die kut deur van haar klop, krijg ik na een half uur kloppen en bonken nog geen antwoord en dan vind ze het gek als ik dan tenslotte maar weer die deur openbreek en naar binnen stap.
Gisteren liep ik om een uur of 23.00 nog even naar haar kamer om haar koran te lenen want ik wou voor het slapengaan nog een spannend boek lezen. Dus ik klop op de deur, waarop ze roept HEEY IK BEN REUZE-KIP AAN HET SLACHTEN dus ik loop meteen naar binnen omdat ik benieuwd was naar hoe ze het deed en om die kip nog even te zien rondrennen zonder kop en met nog maar 3 poten. Ze flipte toen helemaal door want die kop-loze kip was uit het raam gesprongen.
Dit is al de zoveelste keer, jammerde ze helemaal hysterisch. Toen mompelde ik nog een keer dat het vies was dat haar vloer bezaait lag met kippenstront en ging toen trug naar mijn kamertje. .
Doe ik eens een keer aardig door tegen haar te vertellen dat er elke nacht marokanen uit haar vuilniszakken liggen te eten en dat de stoep voor de deur helemaal vol gekrijt is met islam-propaganda, is het nog niet goed. Ze wordt namelijk iedere keer spontaan boos en jankerig zodra ik het haar vertel. Tsja denk ik dan, zet die kut muziek-dvd's van die kut tokio hotel dan eindelijk eens een keer af, kom van je luie reet af en ga zelf lekker kijken als zon stel marokkanen weer eens staan te feesten tussen ons vuilnis.
KLACHTEN:
--- Dove huisgenote die niet hoort hoe ik tig keer per dag haar deur af sta te rossen om naar binnen te mogen
--- Huisgenote die kippen misbruikt en ze dan het raam uitgooit
--- Marokanen die elke avond onze vuilnis-plaats als disco zien
[ Bericht 10% gewijzigd door Acinonyx op 06-07-2008 03:12:15 ]
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop