Het is verder een prima jongen hoor, alleen dit is een heel irritante eigenschap van hem.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:30 schreef immortalsean het volgende:
[..]
kan die 'm niet een paar klappen geven, of is het zo'n emo-homo-slapjanus geval?
Oh, maar dat heeft ie ook wel eens gedaan hoor. "Ik zag licht branden, dus ik dacht, je bent vast wel thuis"quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:30 schreef Anniie het volgende:
Volgende keer dat je 'm tegenkomt zeggen dat het niet nodig is om te kloppen als hij het antwoord toch verstaat/afwacht.
He is my hero!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:30 schreef Gluckskafer het volgende:
Whehe die dude doet net alsof ie dom is, om je lekker in je roze stringetje te zien![]()
Wat hij kan....KAN JIJ OOK!!!!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:32 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hij schijnt dit ook bij m'n 2 verdiepingsgenotes te doen. Fucking terreur
Sja, als ie nou lekker was. Maar hem aanschouwen in weinig kleding is wel iets waar ik allerminst interesse in hebquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:38 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Wat hij kan....KAN JIJ OOK!!!!![]()
![]()
De deur op slot doen en wel duidelijk laten merken dat je thuis bent. Misschien snapt hij de hint.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Sja, als ie nou lekker was. Maar hem aanschouwen in weinig kleding is wel iets waar ik allerminst interesse in heb
Alsof hij dat erg zou vinden.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:38 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
![]()
Ik vrees van niet. De deur op slot maatregel pas ik al een tijdje toe als ik net onder de douche vandaan kom.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:40 schreef Anniie het volgende:
[..]
De deur op slot doen en wel duidelijk laten merken dat je thuis bent. Misschien snapt hij de hint.
Bordje op de deur hangen met tekstje erop?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:43 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik vrees van niet. De deur op slot maatregel pas ik al een tijdje toe als ik net onder de douche vandaan kom.
Maar het is vrij klote dat ik de deur op slot moet gaan doen als ik in m'n eigen kamer m'n eigen ding wil doen zonder daarbij gezien of gestoord te wordenAlle andere huisgenoten kloppen en wachten dan netjes het antwoord af en als dat niet komt gaan ze gewoon weg zonder de deur proberen open te maken.
Dat vindt ie mischien wel lekker.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:38 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, ik woon in een huis met totaal 14 bewoners. De twee van mijn verdieping zullen het inderdaad wel begrijpen, maar voor de rest komt zo'n bordje over of ze nooit bij me aan mogen kloppen. Terwijl dat wel zo is, zolang ze maar even wachten op een 'jaaaaaaa' of 'binnennn' van mijn kantquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:45 schreef Anniie het volgende:
Je andere huisgenoten snappen dan toch wel dat 't bordje 'niet storen' voor hem is bedoeld.
klappen is misschien inderdaad wat rigoureus ...quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
...
Verder denk ik dat je teveel films kijkt als je denkt dat mensen hier al om gaan meppen
...
dreiegen met aanklacht indienen, dan is het zo afgelopen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Het is verder een prima jongen hoor, alleen dit is een heel irritante eigenschap van hem.
Verder denk ik dat je teveel films kijkt als je denkt dat mensen hier al om gaan meppen
[..]
Oh, maar dat heeft ie ook wel eens gedaan hoor. "Ik zag licht branden, dus ik dacht, je bent vast wel thuis"Mein Gott.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |