Whaha ja die heb ik ook gezien, welke film was dat alweer? Uhm,, The Day After Tomorrow ofzoiets toch?quote:Op zondag 6 juli 2008 02:30 schreef GasTurbine het volgende:
Ik zag laatst een film op Film1, waarbij het hart eruit werd getrokken en ermee werd gepingpongd.
twas bambi, opzekerquote:Op zondag 6 juli 2008 02:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Whaha ja die heb ik ook gezien, welke film was dat alweer? Uhm,, The Day After Tomorrow ofzoiets toch?
Die is tamelijk ZIEKquote:
omfgs dat is haar hand zie ik nu?quote:
Jaquote:
Je hebt hem gezien?quote:Op zondag 6 juli 2008 03:39 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ja
Iemand in haar omgeving wordt bruut vermoord (hart wordt eruit geslagen ofzo) en daarnaa wordt iemand gekeeld met z'n eigen darmen, dus wordt ze gedwongen/neemt ze een machinehand en gaat ze op boevenjacht en vernietigd echt gruwelijk veel bad guys en er komt zeer veel bloed in voor.
Zoiets kan alleen een Japanner verzinnen. Of mensen die veel te veel WoW spelen, zoals Metalsonic.quote:Op zondag 6 juli 2008 03:39 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ja
Iemand in haar omgeving wordt bruut vermoord (hart wordt eruit geslagen ofzo) en daarnaa wordt iemand gekeeld met z'n eigen darmen, dus wordt ze gedwongen/neemt ze een machinehand en gaat ze op boevenjacht en vernietigd echt gruwelijk veel bad guys en er komt zeer veel bloed in voor.
De trailer stond een paar maanden geleden op de FPquote:
Dat is wel zó sad.quote:Op zondag 6 juli 2008 03:43 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
De trailer stond een paar maanden geleden op de FP
Hiers flimpje. Kijkuh!quote:Op zondag 6 juli 2008 10:49 schreef On het volgende:
[ afbeelding ]
van je één en je twéé
Hier moest het plaatje komen waar het bloed opspatte nadat de trein ze helemaal plat reed, maar die zal wel van internet verwijdert zijn.
Ah thanksquote:Op zondag 6 juli 2008 11:07 schreef steeg het volgende:
De Koreaanse film industrie kent ook veel recente hoogtepunten. Misschien is dat ook wel iets voor je TS
Chaser, Brotherhood of War, Oldboy, My Sassy Girl, Memories of Murder, The Host. En dit is alleen nog maar recent!
goeie shitquote:
Oldboy is een gigantische aanraderquote:Op zondag 6 juli 2008 11:33 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Ah thanks![]()
Ik dacht btw net nog aan een Japanse film die ik ook erg goed vond, Ringu ( 10 keer zo goed als de Amerikaanse variant)
netzoals oldboyquote:Op zondag 6 juli 2008 12:29 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een kanker geniale film!!!!
Opzich wel, Ringu 1 en 2 zijn erg goed, 3 beetje minder en 4 hadden ze dus nooit moeten maken....quote:Op zondag 6 juli 2008 11:33 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Ah thanks![]()
Ik dacht btw net nog aan een Japanse film die ik ook erg goed vond, Ringu ( 10 keer zo goed als de Amerikaanse variant)
quote:Op zondag 6 juli 2008 02:29 schreef julian6 het volgende:
oei BR ff downloaden, best benieuwd
quote:
\quote:[ Goedkope kut personages die toch om de zoveel minuten gaan neuken. Verder
quote:
De dingen die hij opnoemt komen uit een andere filmquote:Op zondag 6 juli 2008 03:41 schreef Nobu het volgende:
[..]
Zoiets kan alleen een Japanner verzinnen. Of mensen die veel te veel WoW spelen, zoals Metalsonic.
Wat een mooie plant.quote:Op zondag 6 juli 2008 03:41 schreef GasTurbine het volgende:
Een paar gebruikte poppen:
[ afbeelding ]
Ja, neem het met een korreltje zoutquote:
Duidelijk weinig Japanse films gezien. Ondanks dat je spreekt over Aziatische films gaat dit topic wel over Japanse films, en dat zijn The Killer en Hard Boiled duidelijk niet (Hong Kong). Daarnaast heb je het over maar 1 genre binnen de Japanse films, en dan ook alleen de films van Takashi Miike, die ook binnen de Japanse film een uitzondering vormt met zijn stijl en thematiek. Concluderend kan ik zeggen dat je post generaliserend en dom is.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:18 schreef Mirel het volgende:
Ichi the Killer en Machine Girl vind ik een van de weinige Aziatische films die niet saai zijn met de stukjes waar ze gewoon praten ofzo. Meestal gaat dat gelul nergens belangrijks over, en die mensen zijn heel slecht in het uiten van hun emoties. ;d
Ichi the Killer![]()
The Killer![]()
Hard-Boiled![]()
Machine Girl![]()
Fudoh: The New Generation![]()
Daar moest ik aan het eind bij huilenquote:Op zondag 6 juli 2008 17:56 schreef Devrim_ het volgende:
Battle Royale
Eye 1 en 2 waren ook wel leuk.
Laatste Aziatische film die ik heb gezien is Samaritan Girl
Koreaanse drama
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Does the name Dr Pavlov ring a bell?
quote:Op zondag 6 juli 2008 18:53 schreef steeg het volgende:
tae Guk Gi heeft de meest gruwelijke oorlog scene.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had het gisteren gezien.
Ah de betere variant van Quentin Tarantino's Planet Terror?quote:
Guinea Pigquote:Op zondag 6 juli 2008 18:59 schreef Quir het volgende:
Voor alle echt hardcore horror fans
ZA GINIPIGGU!
http://en.wikipedia.org/wiki/Za_Ginipiggu
Ja ik heb ook weinig Japanse films gezien, ik noemde gewoon wat films op die ik wél gezien heb, en bedoel daar verder niks mee.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:53 schreef BaronPils het volgende:
[..]
Duidelijk weinig Japanse films gezien. Ondanks dat je spreekt over Aziatische films gaat dit topic wel over Japanse films, en dat zijn The Killer en Hard Boiled duidelijk niet (Hong Kong). Daarnaast heb je het over maar 1 genre binnen de Japanse films, en dan ook alleen de films van Takashi Miike, die ook binnen de Japanse film een uitzondering vormt met zijn stijl en thematiek. Concluderend kan ik zeggen dat je post generaliserend en dom is.
Zo, kom maar op met de reacties dat ik een pretentieuze 'Japanfapper' ben of iets vergelijkbaars.
²quote:Op zondag 6 juli 2008 02:29 schreef Nikmans het volgende:
'De japanse filmindustrie is underrated' roepen en vervolgens met mainstream shit aankomen
De Japanse filmindustrie heeft zeker toffe dingen afgeleverd, maar roepen dat films als spirited away, battle royal en advent children worden ondergewaardeerd is gewoonweg hilarisch, ik geloof dat spirited away op nr 80 ofzo staat op IMDB en BR is een cultklassieker
Jezus, hoe durf je!! Deze vette film is van Robert Rodriguez, QT zou nooit zoiets kunnen maken.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ah de betere variant van Quentin Tarantino's Planet Terror?
[ afbeelding ]
Vaak zijn er oude populaire films (Lees: horror) te vinden.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:58 schreef slindenau het volgende:
Je loopt te klagen over underrated Japanse films, terwijl je deze gewoon in de budgetbakken van elke willekeurige Free Record Shop kan vinden. Hoezo underrated, als ze hier gewoon uit zijn gekomen?
Verder zijn het inderdaad best mooie films, Spirited Away, Oldboy etc.
Wat een kneus ben je toch ook, de Japanse film-industrie aankaarten, ondergewaardeerd noemen en dan met mainstream geek shit als Advent Children aankomen. Was dat niet dat overgeproduceerde anderhalf uur durende stuk fanservice zonder verhaal dat desondanks miljoenen opbrengt? Mooi voorbeeld, bozo.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:23 schreef MetalSonic het volgende:
De klacht
De film is nu al een paar jaar uit en is volgensmij matig ontvangen, ik vind het jammer waar we dagelijks overspoelt worden met goedkope actie films en nog goedkopere series dat Japanse films zo onderbelicht blijven. De houding t.o.v de Japanse films moet veranderen, Battle Royale, Spirited Away maar ook Final Fantasy: Advent Children zijn goede films waarbij de Nederlandse films helemaal niet bij in de buurt kunnen staan. Goedkope kut personages die toch om de zoveel minuten gaan neuken. Verder komt er een shitload aan USA films maar die hebben we nu ook wel gehad. Japanse films geven stof tot nadenken, nieuwe inzichten maar bovenal meer eer en passie.
Samenvatting van de klacht
BR nu al een keer of 7 gezien, Spirited away een keer of 4 en Advent Children ook zoiets, de Japanse film industrie is underrated en de grote meuk aan films die hier uitkomt is crap.
idd beter kijk je mononoke of grave of the firefliesquote:Op maandag 7 juli 2008 15:16 schreef slindenau het volgende:
Minder populaire Westerse producties vind je ook niet terug in de schappen van de 'mainstream' winkels...ik vind het al heel wat dat Aziatische Horror én Anime gewoon hier tussen alle andere zut ligt.
En verder: TS moet niet denken dat ie een Azie kenner is na BR en Spirited Away gezien te hebben(ben ik wat dat betreft ook niet, maar dat zijn zegmaar twee van de meest bekende films uit Azie)
Iddquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:51 schreef asdqert het volgende:
De liters en liters blood, de verhaallijn en bovenal het einde van Machine Girl.!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |