Mijn smaak is breed.quote:
Nee heb het op mijn 45ste wel gehad te klunnigen in een tentje dat per abuis precies in de stroonm van de regen staat.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hee tong,
Ga je dit jaar ook naar Lowlands?
Dit zijn de chemical brothers het enige dat ie doet is af en toe de beat stoppenquote:Op zondag 6 juli 2008 00:08 schreef borisz het volgende:
Dit is niet Felix The Housecat zoals ik hem normaal ken.
Ik dank uquote:
FF naar buiten lopenquote:
Op de BBC begint zo Glastunburyquote:Op zondag 6 juli 2008 00:15 schreef jmac het volgende:
Toch pretty useless om dit uren aan te moeten zien? Een donkere massa en en soms wat witte schimmen en wat ge-boem-boem op de achtergond. Maar goed.. Misschien is het om 4 uur na het uitgaan wel leuk.
Tijd om te zappen dus.quote:
Ze moeten Black uitzenden, dan lach je je kapot om dat volk daar. Zeker later op de avond worden de beelden beterquote:Op zondag 6 juli 2008 00:15 schreef jmac het volgende:
Toch pretty useless om dit uren aan te moeten zien? Een donkere massa en en soms wat witte schimmen en wat ge-boem-boem op de achtergond. Maar goed.. Misschien is het om 4 uur na het uitgaan wel leuk.
Je weet direct wie er vroeger gabber warenquote:Op zondag 6 juli 2008 00:18 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ze moeten Black uitzenden, dan lach je je kapot om dat volk daar. Zeker later op de avond worden de beelden beter.
quote:
Glastonbury Festival 2008 (BBC2, 3 & 4.) #2quote:Op zondag 6 juli 2008 00:22 schreef jmac het volgende:
[..]
Thanks![]()
I'm a BELIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEVER!! Wat is echte muziek toch fijn
Idd das wel klote.. Hopen dat ze nu gewoon lekker verder blijven filmen en niet vaag gaan afkappen.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:41 schreef SunChaser het volgende:
Kut dat Sander Lantinga er steeds doorheen komt, zit je even lekker in de sfeer en de muziek schakelen ze weer over voor een dom interviewtje
Kwam ook erg vloeiend er inquote:
Internet was niet het juiste woord. Stream is het juiste woord.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:59 schreef Hukkie het volgende:
Schokkerig internet? Bij mij draait ie vloeiend.
Ja maar dat bedoelde ik ook, de stream draait vloeiend, beeld en geluid lopen netjes synchroon.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:01 schreef onlogisch het volgende:
Internet was niet het juiste woord. Stream is het juiste woord.
Ik heb een redelijk goeie verbinding. Qua muziek schokt niets. Maar het beeld lijken wel foto's die stuk voor stuk achter elkaar zijn geplakt.
Is lichtelijk inherent aan de stijl die Fedde (en Felix in mindere mate) draaien, voornamelijk techhouse.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:10 schreef SunChaser het volgende:
Wel zijn er veel tussenstukjes zonder beat of ritme.
quote:Op zondag 6 juli 2008 01:10 schreef SunChaser het volgende:
Wel zijn er veel tussenstukjes zonder beat of ritme.
Hij had bij GGW moeten gaan werken ofzoquote:Op zondag 6 juli 2008 01:14 schreef SunChaser het volgende:
En weer lantinga met een dom intreview.
Mental Theo is een smerige Salou-pedoquote:Op zondag 6 juli 2008 01:17 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Bij Mental Theo On The Road lukte t altijd
En miljonairquote:Op zondag 6 juli 2008 01:18 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Mental Theo is een smerige Salou-pedo.
Je kunt dus ook zappen met zo`n afstandsbediening he...quote:Op zondag 6 juli 2008 01:20 schreef Hukkie het volgende:
Volgens mij zijn die kwallen er om de mensen af te leiden van de kutmuziek die er gedraaid wordt.
Idd, hij zegt alleen maar Sensasion White, Amsterdam en Fedde la Grand. Oja en Make Some Noice, wat niemand doetquote:Op zondag 6 juli 2008 01:30 schreef Rivfader het volgende:
Er zijn maar heel weinig goeie MC's. Deze gast is er duidelijk niet een van, allejezus.
Doe je act en houd je bek.
Fedde's sets zijn altijd relatief rustig. Ik denk dat het bij Laidback Luke en Tocadisco later op de avond wel wat harder zal gaan.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:30 schreef dronkeykong het volgende:
Gaat helemaal los daar he
Tering nu moet er geknald worden het is al half 2![]()
Black is sowiezo beter.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:32 schreef Rivfader het volgende:
[..]
Fedde's sets zijn altijd relatief rustig. Ik denk dat het bij Laidback Luke en Tocadisco later op de avond wel wat harder zal gaan.
Hopen dat het volgende week beter is, dan sta ik tussen de hossende meute.
Sowieso een kut lineup, kan je beter een kaartje voor Sneakerz halen oid.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:32 schreef Rivfader het volgende:
[..]
Fedde's sets zijn altijd relatief rustig. Ik denk dat het bij Laidback Luke en Tocadisco later op de avond wel wat harder zal gaan.
Hopen dat het volgende week beter is, dan sta ik tussen de hossende meute.
Afgelopen 2 jaar waren erg tof.quote:
Het dak zit er toch op?quote:Op zondag 6 juli 2008 01:35 schreef RemcoW85 het volgende:
Nadeel van die feesten is dat de show al rond 0430 verzwakt zal worden doordat het buiten lichter gaat worden. Die laatste 2 uur heb je qua show dus geen ruk meer aan. Winterfeesten ftw !.
Dat dus! En wat een matige muziek zeg... ongelofelijk.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:35 schreef SunChaser het volgende:
Sensation lijkt qua publiek wel op een concert van de Toppers. Veertigplussers met te hippe kleding aan, de kids bij opa en oma.
Volgend jaar de stoelen het veld op, en apart vak voor de rollators svpquote:Op zondag 6 juli 2008 01:35 schreef SunChaser het volgende:
Sensation lijkt qua publiek wel op een concert van de Toppers. Veertigplussers met te hippe kleding aan, de kids bij opa en oma.
En dan zie je hoe lelijk het wijf eigenlijk is waar je de hele tijd op aan het geilen wasquote:Op zondag 6 juli 2008 01:37 schreef Rivfader het volgende:
[..]
Dak laat licht door. Vanaf half 6 sta je praktisch in daglicht te dansen.
Dit zal wel een vaste set zijn.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:39 schreef SunChaser het volgende:
Vraagje, draait een DJ nu op gevoel en past ie zn set aan de sfeer of doet ie een vaste set en kan ie net zo goed een MP3 opzetten
Denk een combi van beiden.. Setje wel netjes voorbereiden, maar toch de creativiteit hebben het op de sfeer aan te passen indien nodig.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:39 schreef SunChaser het volgende:
Vraagje, draait een DJ nu op gevoel en past ie zn set aan de sfeer of doet ie een vaste set en kan ie net zo goed een MP3 opzetten
Hangt er vanaf, in principe is het allemaal live en on-the-fly. Maar ik denk dat voor een groot event als dit een DJ vantevoren wel een idee heeft van de platen die hij wil gaan draaien.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:39 schreef SunChaser het volgende:
Nog 45 minuten. Hij draait tot half 3. Dan Laidback Luke.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:44 schreef RemcoW85 het volgende:
Maargoed, nog een kwartier ofzo en dan is Fedde weer een paar duizend euro rijker.
Daarom is het ook zo kut dat bij Qlimax bv vrij goede DJs soms in het begin moeten. Die kunnen niet hun ding doen omdat je anders na 4 uur al tegen hardcore aan gaat lopen draaienquote:Op zondag 6 juli 2008 01:43 schreef Rivfader het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, in principe is het allemaal live en on-the-fly. Maar ik denk dat voor een groot event als dit een DJ vantevoren wel een idee heeft van de platen die hij wil gaan draaien.
Het is in ieder geval nooit een volledig voorbedachte set of een die al is opgenomen for that matter. Als het publiek reageert op bepaalde muziek pas je je daar op aan. Echter, ik denk wel dat Fedde zich binnen een bepaald gebied zal houden, omdat hij toch ook rekening moet houden met de DJ's na hem. Als hij nu helemaal losgaat moeten zijn opvolgers daar nog eens overheen, en dat kan niet.
Het is inspiratieloos, voorspelbaar, traag en daarom dus gewoon saai deze set. Ik verwacht Trance bij Sensation White, niet dit soort meuk.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:43 schreef dronkeykong het volgende:
Lekker doorstampen is er niet bij he met fedde
Sowieso niet met White
Trance is dood in Nederland. House en minimal zijn nu waar het om gaat. Daar speelt Sensation op in.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is inspiratieloos, voorspelbaar, traag en daarom dus gewoon saai deze set. Ik verwacht Trance bij Sensation White, niet dit soort meuk.
Gielen is dan ook de veel betere DJ van de twee die je noemt. Heb Jean in Salou aan het werk gezien, die doet niets meer dan hitjes plakken.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:46 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben een keer op een feest geweest, dat was toen ik DJ Jean volgde met de camera. Die kwam 1 min voor tijd de hal binnen en ging toen eerst uitgebreid mensen lopen begroeten. Koelkast vol literflessen Smirnof Wodka, daarna gewoon een plaat opzetten (waar is de tas, oh nog in de auto)
Na hem kwam die belg Gielen, die was 2 uur vantevoren netjes aanwezig en had al nagedacht over zn openingsplaat.
Dan doe je er toch Sensation Green bij? Groen is hip.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:48 schreef Rivfader het volgende:
[..]
Trance is dood in Nederland. House en minimal zijn nu waar het om gaat. Daar speelt Sensation op in.
Is geen Megamix dit jaar.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:47 schreef RemcoW85 het volgende:
Megamix zal wel weer wat harder worden en daarna zullen ze wel gaan "knallen". Hebben ze die megamix tenminste ook niet voor Jan Doedel gemaakt
Trance is niet dood. Sensation wil blijkbaar doen alsof het dood is.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:48 schreef Rivfader het volgende:
[..]
Trance is dood in Nederland. House en minimal zijn nu waar het om gaat. Daar speelt Sensation op in.
Zoiets heet een EO-jongeren dag.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:49 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dan doe je er toch Sensation Green bij? Groen is hip.
Trance is echt niet meer in hier in Nederland....quote:Op zondag 6 juli 2008 01:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is inspiratieloos, voorspelbaar, traag en daarom dus gewoon saai deze set. Ik verwacht Trance bij Sensation White, niet dit soort meuk.
En wat, Sherlock, zou er dan tussen 02.30 en 3.00 zitten?quote:Op zondag 6 juli 2008 01:49 schreef Rivfader het volgende:
[..]
Is geen Megamix dit jaar.
22:30 - 23:45: Chuckie
23:45 - 01:00: Felix da Housecat
01:00 - 02:30: Fedde le Grand
03:00 - 04:30: Laidback Luke
04:30 - 05:45: Tocadisco
05:45 - 07:00: Marco V
Niet alleen Sensation, praktisch alle grote organisaties op Armada na. Trance Energy is het enige overgebleven grote Trance event, voor de rest is het house, minimal en de hardere stijlen die de klok slaan.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Trance is niet dood. Sensation wil blijkbaar doen alsof het dood is.
Oeps.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En wat, Sherlock, zou er dan tussen 02.30 en 3.00 zitten?
Die line-upquote:Op zondag 6 juli 2008 01:49 schreef Rivfader het volgende:
[..]
Is geen Megamix dit jaar.
22:30 - 23:45: Chuckie
23:45 - 01:00: Felix da Housecat
01:00 - 02:30: Fedde le Grand
03:00 - 04:30: Laidback Luke
04:30 - 05:45: Tocadisco
05:45 - 07:00: Marco V
Ik ben wel benieuwd wat Tocadisco gaat doen. Nog nooit horen draaien. Denk alleen niet dat ik dat haal, val nu al bijna om.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:53 schreef toma het volgende:
Tot nu toe was Felix het beste, veel beter word het niet ben ik bang.
Omdat iedereen om 3 uur al in slaap is gevallen met deze muziekquote:Op zondag 6 juli 2008 01:52 schreef SunChaser het volgende:
Waarom zendt BNN maat tto 3 uur uit en niet tot aan t eind?
Ex parkeerkosten reiskosten en drank dusquote:
Ik ken al die gasten niet, van naam wel, maar wat zou een goeie line up zijn voor SW anno 2008?quote:Op zondag 6 juli 2008 01:52 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Die line-up
Daarom maken ze deze ook bekend NADAT alle kaarten al verkocht zijn, en de domme mensen blijven er maar naartoe gaan![]()
Marco V hebben ze ook maar weer uit de kast gehaald
Toch absoluut geen materiaal voor zo een feest?quote:Op zondag 6 juli 2008 01:57 schreef Rivfader het volgende:
[..]
Z'n remixen zijn meestal erg goed. Als je er van houdt natuurlijk.
Namen als Tiesto, Ferry Corsten en Armin van Buuren doen het altijd goed op je feest. Maar of je daar nou happy van wordt.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik ken al die gasten niet, van naam wel, maar wat zou een goeie line up zijn voor SW anno 2008?
Was ie vroeger ook al...quote:Op zondag 6 juli 2008 02:03 schreef RemcoW85 het volgende:
Is Carl Cox niet ontzettend duur voor een uurtje tegenwoordig?
Niet duurder dan een Fedde Le Grand. Die vraagt rond de 9000 voor 2 uurtjes.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:03 schreef RemcoW85 het volgende:
Is Carl Cox niet ontzettend duur voor een uurtje tegenwoordig?
Geen flauw idee. Weet van vroeger dat ie tijdje de duurstbetaalde is geweest...quote:Op zondag 6 juli 2008 02:04 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Weet je ongeveer het bedrag voor een uurtje?
Ow dat zou ik voor 2 maanden 40 uur in de week nog niet eens vragenquote:Op zondag 6 juli 2008 02:04 schreef Rivfader het volgende:
[..]
Niet duurder dan een Fedde Le Grand. Die vraagt rond de 9000 voor 2 uurtjes.
quote:Op zondag 6 juli 2008 02:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Duh, het moet lijken alsof je onder water danst, net als Spongebob
Het dexor met parels en kwallen is toch ook al eerder gebruikt, of is dat elk jaar=quote:Op zondag 6 juli 2008 02:10 schreef Manono het volgende:
Behalve het decor doet het gedateerd aan,
quote:
Google search:quote:Op zondag 6 juli 2008 02:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Weet van vroeger dat ie tijdje de duurstbetaalde is geweest...
Dat dacht ik ook al ja. Ook daarvan wel eens betere remixes gehoord.quote:
Die aders knallen er zowat uit zeg...quote:
Die twee negers van net. Vrouw en man. Dat was volgens mij wel iets van een special act.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:17 schreef SunChaser het volgende:
jaren terug had je Jan Vayne wel eens als gast met zn piano, nu niks geen verrassingen?
Ze hebben de dans-mariekes opgeroepen voor vanavond.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:17 schreef SunChaser het volgende:
jaren terug had je Jan Vayne wel eens als gast met zn piano, nu niks geen verrassingen?
Eric Prydz - Pjanoo (Original Mix)quote:Op zondag 6 juli 2008 02:18 schreef toma het volgende:
Dit is wel een lekker nummertje. Fedde zal het wel weer verneuken
Wie waren dat dan? het publiek reageerde totaal niet op ze.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:19 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Die twee negers van net. Vrouw en man. Dat was volgens mij wel iets van een special act.
Jawel dus, ladies on stage!quote:Op zondag 6 juli 2008 02:17 schreef SunChaser het volgende:
Weet niet waar ze die vandaan gehaald hebben, waren niet echt bekend volgens mij. En wat de boer niet kent vreet ie nietquote:Op zondag 6 juli 2008 02:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wie waren dat dan? het publiek reageerde totaal niet op ze.
Tis dan ook bijna afgelopen.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:22 schreef Da_Sandman het volgende:.
En de muziek begint nu wat beter te worden.
idd, hij draait echt soft maar dan ook nog gewoon te veel top 40 in de mixquote:Op zondag 6 juli 2008 02:22 schreef toma het volgende:
Nou Fedde doe er eens een dikke beat onder in plaats van die die gedateerde softe troelie van je.
Clocks is al 4 jaar oud, Sweet Dreams in de remix ook, U2 in de remix nog ouder, het is niet echt vernieuwend he?quote:
Tja, tis niet dat ie ze ter plekke verneukt natuurlijk. Hij draait ook maar gewoon een plaat...quote:Op zondag 6 juli 2008 02:25 schreef toma het volgende:
En ja hoor. Zelfs Coldplay kan Fedde verneuken_!
Niet bepaaldquote:Op zondag 6 juli 2008 02:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Clocks is al 4 jaar oud, Sweet Dreams in de remix ook, U2 in de remix nog ouder, het is niet echt vernieuwend he?
Ik verwacht Jeroen van de Boom als Special Guestquote:Op zondag 6 juli 2008 02:26 schreef toma het volgende:
[..]
Niet bepaald
Dan hebben we nog de White Stripes gehad... Straks komt Viva Hollandia nog als hoogtepunt
Covers hoeven geen ramp te zijn. Zorgt meestal ook gewoon voor meerwaarde. Alleen niet op deze manier...quote:Op zondag 6 juli 2008 02:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Clocks is al 4 jaar oud, Sweet Dreams in de remix ook, U2 in de remix nog ouder, het is niet echt vernieuwend he?
Tja.. hij maakt er iig niet veel van. Vind er echt geen fuck aan heel zijn performance niet.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, tis niet dat ie ze ter plekke verneukt natuurlijk. Hij draait ook maar gewoon een plaat...
Ja snap iik, ikzelf vind herkenbaarheid van ouwe hits ook leuk, maar dit zijn allemaal 3 a 4 jaar oude covers, er is toch wel leuks nieuws uit?quote:Op zondag 6 juli 2008 02:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Covers hoeven geen ramp te zijn. Zorgt meestal ook gewoon voor meerwaarde. Alleen niet op deze manier...
quote:Op zondag 6 juli 2008 02:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik verwacht Jeroen van de Boom als Special Guest
Fedde is een jonkie, voor hem is dat al cultquote:Op zondag 6 juli 2008 02:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die schrijft zijn eigen teksten niet.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:31 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
![]()
Ik denk eerder de meneer links, die heeft al gepaste kleding![]()
[ afbeelding ]
Ik hoorde dat hij alleen maar ff de MC kwam uithangenquote:Op zondag 6 juli 2008 02:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die schrijft zijn eigen teksten niet.
Die DJ's componeren hun eigen muziek niet.
Dan doe mij maar een schoolfeestje ipv Fedde le Grandquote:Op zondag 6 juli 2008 02:38 schreef tong80 het volgende:
Gewoon plaatjes achter elkaar draaien dus.
Vroeger heette dat een schoolfeestje
Een ongemixte versie van de White Stripes wel dan?quote:Op zondag 6 juli 2008 02:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit hoort toch niet op Sensation thuis zeg.
Dat al zeker niet. Underworld daarvoor dan weer wel. Mits het de originele versie was geweestquote:Op zondag 6 juli 2008 02:41 schreef toma het volgende:
[..]
Een ongemixte versie van de White Stripes wel dan?
Juist in die megamix moeten ze classics droppen...quote:Op zondag 6 juli 2008 02:42 schreef RemcoW85 het volgende:
Dat bedoelde ik in een van de 2 topics dus. Van die Top40 meuk in die Arena met een beatje eronder.
Maargoed, tis iig bekend en dus wel leuk. MegaMix is puur show voor me.
*proest*quote:Op zondag 6 juli 2008 02:44 schreef RemcoW85 het volgende:
Wie is die DJ, die kan best goed mixen. Foutloos kun je wel zeggen
.
Rien Poortvliet kon ook heel goed tekenen.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:44 schreef RemcoW85 het volgende:
Wie is die DJ, die kan best goed mixen. Foutloos kun je wel zeggen
.
quote:Op zondag 6 juli 2008 02:47 schreef Manono het volgende:
Pff het is toch allemaal echt te gedateerd, alsof je voor het meest presitgieuze dansfeest van Amsterdam niet vernieuwend hoeft te zijn. In Rotterdam doen ze dat wel beter
Jij als veertigplusser zou anders niet opvallen vanavond in dit publiekquote:Op zondag 6 juli 2008 02:47 schreef Manono het volgende:
Pff het is toch allemaal echt te gedateerd, alsof je voor het meest presitgieuze dansfeest van Amsterdam niet vernieuwend hoeft te zijn. In Rotterdam doen ze dat wel beter
Dan kun je voor die 75 euro iig wel een paar uur naar wat tieten staren. Dan haal je t er toch nog uit.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:48 schreef tong80 het volgende:
Ik zie ze gewoon kijken ik heb 75 euro betaald dat ga ik er ook uitdansen ook.
Jij wel met je dikke pens in een wit T-shirtquote:Op zondag 6 juli 2008 02:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jij als veertigplusser zou anders niet opvallen vanavond in dit publiek
plek tong! plekquote:Op zondag 6 juli 2008 02:50 schreef tong80 het volgende:
Staat er zo plots René Froger :
'Een eigen huis een plaats onder de zon' te zingen.
Daarom snap ik ook niet dat ze er elk jaar mee wegkomen...quote:Op zondag 6 juli 2008 02:51 schreef ruud.nl het volgende:
Ik vind zo'n megamix eigenlijk best wel belachelijk op een feest, zet dan gewoon de hele tijd een cdtje op.
Probeer het eens zou ik zeggen. CDtjes opzetten en 30.000+ man naar dat feest zien te krijgen. Je weet iig dat er foutloos gedraaid zal worden dus het zou zowaar nog publiek kunnen trekken. Wel zorgen voor een goede showquote:Op zondag 6 juli 2008 02:51 schreef ruud.nl het volgende:
Ik vind zo'n megamix eigenlijk best wel belachelijk op een feest, zet dan gewoon de hele tijd een cdtje op.
quote:Op zondag 6 juli 2008 02:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Alsof dit iets met de stad Amsterdam te maken heeft
.
Ik zag Loekie Knol dacht ik!quote:
Sjah, die show kan me eigenlijk gestolen worden. Het gaat om muziek toch?quote:Op zondag 6 juli 2008 02:55 schreef ruud.nl het volgende:
Dominator, wel geinig.
Maar als dit als world-leading-dance-event zou moeten doorgaan, zouden ze eens een keer heel goed bij Awakenings moeten kijken voor wat er allemaal mogelijk is op Laser-gebied.
Tot 05:00 uur via de webstream.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:57 schreef RemcoW85 het volgende:
Zenden ze niet tot 0400 uit vandaag? Mijn INFO geeft dat weer op de TV.
Als het 0300 is is het jammer, wil Luke nu wel zien na deze megamix. Het mag nu allemaal wat harder.
quote:Op zondag 6 juli 2008 02:57 schreef ruud.nl het volgende:
T-99 - Anastasia
Volgens mij wordt je inderdaad gierend gek als je wappie bent daar.quote:Op zondag 6 juli 2008 03:02 schreef Manono het volgende:
[..]
Wel lekker, maar weer niet uitgebouwd
Iemand die een pilletje op heeft wil echt niet om de paar minuten dat gefreak, dan wil je gewoon minstens tien minuten zonder gehaper de lucht in gaan
quote:Op zondag 6 juli 2008 03:16 schreef Manono het volgende:
OP de livestream BNN wel hoor
http://www.bnn.nl/page/sensation
Als je geen Internet hebt, ter afsluiting grappig filmpje van toen het allemaal nog door lekker elkaar liep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |