Mijn smaak is breed.quote:
Nee heb het op mijn 45ste wel gehad te klunnigen in een tentje dat per abuis precies in de stroonm van de regen staat.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hee tong,
Ga je dit jaar ook naar Lowlands?
Dit zijn de chemical brothers het enige dat ie doet is af en toe de beat stoppenquote:Op zondag 6 juli 2008 00:08 schreef borisz het volgende:
Dit is niet Felix The Housecat zoals ik hem normaal ken.
Ik dank uquote:
FF naar buiten lopenquote:
Op de BBC begint zo Glastunburyquote:Op zondag 6 juli 2008 00:15 schreef jmac het volgende:
Toch pretty useless om dit uren aan te moeten zien? Een donkere massa en en soms wat witte schimmen en wat ge-boem-boem op de achtergond. Maar goed.. Misschien is het om 4 uur na het uitgaan wel leuk.
Tijd om te zappen dus.quote:
Ze moeten Black uitzenden, dan lach je je kapot om dat volk daar. Zeker later op de avond worden de beelden beterquote:Op zondag 6 juli 2008 00:15 schreef jmac het volgende:
Toch pretty useless om dit uren aan te moeten zien? Een donkere massa en en soms wat witte schimmen en wat ge-boem-boem op de achtergond. Maar goed.. Misschien is het om 4 uur na het uitgaan wel leuk.
Je weet direct wie er vroeger gabber warenquote:Op zondag 6 juli 2008 00:18 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ze moeten Black uitzenden, dan lach je je kapot om dat volk daar. Zeker later op de avond worden de beelden beter.
quote:
Glastonbury Festival 2008 (BBC2, 3 & 4.) #2quote:Op zondag 6 juli 2008 00:22 schreef jmac het volgende:
[..]
Thanks![]()
I'm a BELIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEVER!! Wat is echte muziek toch fijn
Idd das wel klote.. Hopen dat ze nu gewoon lekker verder blijven filmen en niet vaag gaan afkappen.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:41 schreef SunChaser het volgende:
Kut dat Sander Lantinga er steeds doorheen komt, zit je even lekker in de sfeer en de muziek schakelen ze weer over voor een dom interviewtje
Kwam ook erg vloeiend er inquote:
Internet was niet het juiste woord. Stream is het juiste woord.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:59 schreef Hukkie het volgende:
Schokkerig internet? Bij mij draait ie vloeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |