Je betrekt het nu dus op jezelf.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:26 schreef RainbowRoadkill het volgende:
[..]
Dan is het weer van "nee je bent niet dik" en dat soort onzin. Ik was echt een vetzak en nu niet meer. Je krijgt dan een nog grotere kick dan wat voor drug ook.
Natuurlijk ben ik niet een anorect met kindermaatje 148 die elke dag alleen 1 appel eet. Ik eet soms nog steeds pizza en friet etc, maar dan in kleine porties.
Ik wil hem zienquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik weet niet waarom, ik zie m nu ook niet meer
Op het linkje waar "bron"staat klikkenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nog dommer is dat er zat lezers nu zijn die juist door dit topic dat laatste zetje richting pro-ana vinden/krijgenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Je betrekt het nu dus op jezelf.Terwijl het hier gaat om pro-ana-sites en haar bezoekers. Feit blijft dat heel veel jonge, onzekere, puberende meisjes zich verkeerd laten beïnvloeden door die sites. Dat jou dat wellicht niet is overkomen, wil nog niet zeggen dat het bij de rest ook zo is.
Dom én arrogant.
Komt dan waarschijnlijk omdat punt.nl-foto's niet altijd even goed doorgelinkt kunnen worden. Het worden dan doorzichtige plaatjes van 1x1 pixels.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
oooh nee dan is het goed, dan maakt het geen mallemoer meer uit dat die sites andere meisjes de vernieling in helpen, zolang jij je er maar goed bij voeltquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:28 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Ik heb veel meer gezonde tips op een pro-ana site gevonden dan welk ander dieetsite dan ook. Want daar gaat het altijd over de schijf van vijf en niet teveel verzadigd vet, maar dat weet ik nu wel! Of het gaat alleen over dieten, maar daar ga je dus echt als de tering van jojo'en. En dan nog die kuttips van geen koolhydraten combineren met eiwitten.
Ja, vast, met een totaal verkloot metabolisme waarvan ze d'r hele leven de vruchten blijft plukken, maar goed, ze zal het riedeltje waarschuwingen al tig keer gehoord hebben.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:28 schreef IQM het volgende:
Ik hou het maar op een gevalletje 'puberteit'. Over een aantal jaar denkt RainbowRoadkill hier hopelijk héél anders over.
Ik, ik, ik, ik.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:28 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Ik heb veel meer gezonde tips op een pro-ana site gevonden dan welk ander dieetsite dan ook. Want daar gaat het altijd over de schijf van vijf en niet teveel verzadigd vet, maar dat weet ik nu wel! Of het gaat alleen over dieten, maar daar ga je dus echt als de tering van jojo'en. En dan nog die kuttips van geen koolhydraten combineren met eiwitten.
Oh men, zo'n iemand waar je nooit es gezellig mee naar een cafetaria/chinees/mac/bugerking/kfc kan om daar gewoon heel fout de halve tent leeg te vreten omdat mevrouw op gewicht moet blijven.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:26 schreef RainbowRoadkill het volgende:
[..]
Dan is het weer van "nee je bent niet dik" en dat soort onzin. Ik was echt een vetzak en nu niet meer. Je krijgt dan een nog grotere kick dan wat voor drug ook.
Natuurlijk ben ik niet een anorect met kindermaatje 148 die elke dag alleen 1 appel eet. Ik eet soms nog steeds pizza en friet etc, maar dan in kleine porties.
Uiteraard van dietistes/voedingsdeskundigen en internistenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:28 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Ik weet niet of dit met de policy in de hand te rechtvaardigen is, maar wat mij betreft zat hier al lang een slotje op.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog dommer is dat er zat lezers nu zijn die juist door dit topic dat laatste zetje richting pro-ana vinden/krijgen
ik dacht dat ze alleen op de basisschool vulpennen haddenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:39 schreef Breathtaking het volgende:
Dit is gezond wil je zeggen:
Heej meiden hier een paar goede tips voor jullie om je pillen te verstoppen, voordat iemand betrapt wordt!
Pen; Draai je pen open, haal de vulling eruit en de laxeertabletjes passen er precies in. Pen dichtdraaien dop erop. Niemand die het door heeft. Alleen zorgen dat niemand die pen wilt gebruiken! ;-)
Ik krijg het linkje niet gevonden. Post eens wil je.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op het linkje waar "bron"staat klikken
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik krijg het linkje niet gevonden. Post eens wil je.
quote:
Loopt er in R&P ook niet zo'n reeks over?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit met de policy in de hand te rechtvaardigen is, maar wat mij betreft zat hier al lang een slotje op.
Daar let ik het meest op. Ik ben niet iemand die dagelijks 3000 kcal at, maar 1500. Nu verschilt het elke dag van 800-1500, ik drink veel groene thee, ik eet veel magere eiwitten, ik doe veel aan sport (spieren verbranden meer kcal dan vet). Ik ga niet op dieet, ik pas alleen mijn levensstijl aan. Als ik later echt doorsla met eten en met gemak 20 kilo aan kom, dan is het mijn eigen schuld. Maar ik geloof niet dat het zo zal lopen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, vast, met een totaal verkloot metabolisme waarvan ze d'r hele leven de vruchten blijft plukken, maar goed, ze zal het riedeltje waarschuwingen al tig keer gehoord hebben.
Whehe die zag ik toen net nog niet omdat die niet laadde. Maar die is dik zegquote:
http://lovebones.punt.nl/?foto=1 weet niet of je m zo krijgt?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik krijg het linkje niet gevonden. Post eens wil je.
Dat weet ik niet. Ik kom enkel in R&P als er gereld kan worden.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Loopt er in R&P ook niet zo'n reeks over?
Samenvatting van topic: TS heeft tips toegepast die op pro-ana-sites stonden om af te vallen en trekt hierdoor de conclusie dat alle pro-ana-sites deugen en dat de rest van de wereld er geen verstand van heeft.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:35 schreef RainbowRoadkill het volgende:
[..]
Daar let ik het meest op. Ik ben niet iemand die dagelijks 3000 kcal at, maar 1500. Nu verschilt het elke dag van 800-1500, ik drink veel groene thee, ik eet veel magere eiwitten, ik doe veel aan sport (spieren verbranden meer kcal dan vet). Ik ga niet op dieet, ik pas alleen mijn levensstijl aan. Als ik later echt doorsla met eten en met gemak 20 kilo aan kom, dan is het mijn eigen schuld. Maar ik geloof niet dat het zo zal lopen.
zodan, die zijn dik!!!!!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
http://lovebones.punt.nl/?foto=1 weet niet of je m zo krijgt?
Ja niet normaal toch! Een vriendin van me kan ook zo dun zijn trouwens als ze dr buik inhoudtquote:
Dat lijkt de conclusie inderdaad.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Samenvatting van topic: TS heeft tips toegepast die op pro-ana-sites stonden om af te vallen en trekt hierdoor de conclusie dat alle pro-ana-sites deugen en dat de rest van de wereld er geen verstand van heeft.
Begin dat maar eens op jezelf toe te passen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:10 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Je moet geen dingen bekritiseren waar je niks van af weet.
quote:Op pro-ana sites staan heel veel bruikbare tips (en ik bedoel niet eten smokkelen of hoe je leert kotsen, maar dingetjes over metabolisme en bloedsuikerspiegel enzo) en thinspo (geen ziekenhuis- of concentratiekamp foto's , maar van slanke mensen) om je te motiveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |