Je gaat zelf ook ietwat kort door de bocht en ondanks je enigzins 'lange' klacht is deze grotendeels ongefundeerd.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:14 schreef RainbowRoadkill het volgende:
[..]
Nee, en gezien de reacties zitten hier ook allemaal mensen die er niks van af weten
oh, je bent ervaringsdeskundigequote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:14 schreef RainbowRoadkill het volgende:
[..]
Nee, en gezien de reacties zitten hier ook allemaal mensen die er niks van af weten
Ja, want dat soort tips staan natuurlijk niet op sites waar je met elkaar kan discussiëren over afvallen (FOK!, Viva, Ellegirl, weet ik veel hoe die wijvenwebsites heten).quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:10 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Op pro-ana sites staan heel veel bruikbare tips (en ik bedoel niet eten smokkelen of hoe je leert kotsen, maar dingetjes over metabolisme en bloedsuikerspiegel enzo)
Etcetera.quote:Een waardeloos wicht, een dik varken, dat is wat je bent:
Je bent te zwak om niet te eten, je bent te zwak om dun te zijn!
Daarom zul je dik blijven, lelijk blijven.
Nooit zul je iets waard zijn.
Tenzij je nu toch volledig voor mij kiest, dat je er volledig voor kiest om mooi te worden,
want je bent pas mooi als je dun bent en daarbij kan alleen ik je helpen want zonder mij ben je te zwak om te lijnen en kun je het niet.
Je zult prachtig worden, je zult je botten kunnen zien, die laten zien wie je werkelijk bent.
Pro-ana, zoals de naam al zegt, zijn sites die anorexia promoten. Er worden dus wel degelijk slechte adviezen gegeven, adviezen over overgeven, over laxerende middelen en God weet wat voor andere rare ideeën.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:14 schreef RainbowRoadkill het volgende:
[..]
Pro-ana's laten zich eerder beïnvloeden door Real Girl thinspo. Oftewel: meisjes die niet gephotoshopt zijn of een professional trainer hebben die 24/7 achter ze aanlopen. Dat ze ongezonde shit laten staan, betekent nog niet dat ze gek zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:19 schreef Metalfrost het volgende:
Pro-Ana's laten zich beïnvloeden door de media. Hierdoor lopen ze de kans zich te dik te vinden, omdat ze 'het voorbeeld' zoals Paris Hilton, Keira Knightley of een ander, beroemd persoon als hun 'idool' bestempelen; en dus zo willen zijn. Jezelf 'te dik' vinden is een typisch zelfbeeld van een meisje van rond de 12-18.
Ga ons nou niet vertellen dat we er niks van af weten.
Heb ik serieus nog nooit last van gehad hoor, en ik hoop met mij nog vele anderequote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:19 schreef Metalfrost het volgende:
Jezelf 'te dik' vinden is een typisch zelfbeeld van een meisje van rond de 12-18.
Uhuh, echt wel.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:10 schreef RainbowRoadkill het volgende:
en thinspo (geen ziekenhuis- of concentratiekamp foto's, maar van slanke mensen) om je te motiveren.
Dat soort mensen zijn de enige die iets heel ergs verdienenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, want dat soort tips staan natuurlijk niet op sites waar je met elkaar kan discussiëren over afvallen (FOK!, Viva, Ellegirl, weet ik veel hoe die wijvenwebsites heten).
http://lovebones.punt.nl/
[..]
Etcetera.Is dit 'gewoon helpen'? Nee, dit is iemand, een weerloos, onzeker pubermeisje, een complex aanpraten en uiteindelijk de dood in helpen.
Lees die weblog eens voor de grap door, stom, dom, naïef, onwetend kutwicht.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Uhuh, echt wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
([Bron] Kop: "Stimulatie!")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |