* Dr_Flash duwt ph met zijn ranzige dierenwinkel zachtjes de lounge uitquote:Op maandag 7 juli 2008 11:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
De inktvis erboven was ook nog levend
Vers
Ieuw.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
De inktvis erboven was ook nog levend
Vers
Jammerrrrrrquote:Op maandag 7 juli 2008 11:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
Ik trouw maar één keer en laat ik dat nu al gedaan hebben.
t valt me daar het meeste op jaquote:Op maandag 7 juli 2008 11:10 schreef Bengeltje het volgende:
Yns, je kan het nu wel alleen over MM hebben, maar het is echt bij meerdere winkels zo.
Laatst nog bij Dixons ook een n00b, vroeg iets over de printer die ik graag wou hebben.
En ja, ik had al op internet gekeken, wist dus wat dat type wel kon en wat niet.
Hij gaf niet eens toe dat hij fout zat, ik zou wel verkeerd gelezen hebben.
Mja dan kijk ik van.en .
Zullen we de volgende keer een BBQ in zeeland doen? Dan duik ik wel wat visjes opquote:Op maandag 7 juli 2008 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash duwt ph met zijn ranzige dierenwinkel zachtjes de lounge uit
hmmmquote:Op maandag 7 juli 2008 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zullen we de volgende keer een BBQ in zeeland doen? Dan duik ik wel wat visjes op
Prima. Maar je slacht ze eerst.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zullen we de volgende keer een BBQ in zeeland doen? Dan duik ik wel wat visjes op
Als jullie een beetje opletten of er politie vaart, stropen mag nog steeds niet daar.quote:
En anders slacht je die ook maarquote:Op maandag 7 juli 2008 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als jullie een beetje opletten of er politie vaart, stropen mag nog steeds niet daar.
Al hebben de meesten daar schijt aan
JortK is ook al opgegetenquote:
Ben bang dat je dat daar meer wil zien dan in andere "kleinere" zaken. Maar is niet erg hoor.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
t valt me daar het meeste op ja
maar wat jij wilt
Ik had zijn sessionid.quote:
"Oh, u heeft iets anders gelezen over deze camera? Kan best hoor mevrouwtje, ik lul maar wat. Ik ben eigenlijk van de broodroosters, ziet u"quote:Op maandag 7 juli 2008 11:20 schreef Bengeltje het volgende:
Gelukkig geeft het gros ook wel vaker toe en zegt dat ze niet van die afdeling zijn.
Zo natuurlijk niet.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Oh, u heeft iets anders gelezen over deze camera? Kan best hoor mevrouwtje, ik lul maar wat. Ik ben eigenlijk van de broodroosters, ziet u"
Tot zo ynske.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:25 schreef Ynske het volgende:
tot straks
Is goed, dan kom ik ookquote:Op maandag 7 juli 2008 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |