quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:09 schreef Superman11 het volgende:
Wat is dat nou met al die wankers die opeens zo te zeuren zijn met: ''Niet roken, dat is niet goed hoor!''
Echte mannen zijn niet bang om ziek te worden. Die hebben ijzeren ballen.
Mensen die zeiken op rokers zijn mietjes, durven niets; angsthazen.
foto
Bengel! Je hebt het plaatje verandert!quote:
oh jee. *zet puntmuts op en gaat in hoekje zitten*quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:15 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Bengel! Je hebt het plaatje verandert!
quote:
quote:Two men who appeared in Marlboro advertisements - Wayne McLaren and David McLean - died of lung cancer, thus earning Marlboro cigarettes, specifically Marlboro Reds, the nickname "Cowboy killers".[4] McLaren testified in favor of anti-smoking legislation before his death at the age of 51.
ow dus alles wat een vorm heeft van een peuk zie jij als een lulquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:19 schreef Rosbief het volgende:
Roken is voor gay mannen die het blijkbaar prettig vinden om aan zoeen stijve stick te zuigen.![]()
http://www.bruijnis.eu/wp(...)psteken-sigaret.htmlquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:12 schreef MLF het volgende:
pff niks mis met roken
is nog nooit iemand van dood gegaan
Ik wil ook zulke mooie groene longen!quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:25 schreef xyz147 het volgende:
[..]
http://www.bruijnis.eu/wp(...)psteken-sigaret.html
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:25 schreef xyz147 het volgende:
[..]
http://www.bruijnis.eu/wp(...)psteken-sigaret.html
Ik vermoed toch eerder dat hij de vorm van een lul in een peuk herkent, niet andersomquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:22 schreef Superman11 het volgende:
[..]
ow dus alles wat een vorm heeft van een peuk zie jij als een lul
quote:
De "Marlboro Cowboy" is zelf aan longkanker overleden, en heeft zich aan het einde van zijn leven ingezet om roken te ontmoedigen.quote:
Mijn peuken komen uit een poolse kofferbak, dus dat valt wel meequote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:19 schreef Joooo-pi het volgende:
Mensen die vrijwillig extra accijnzen betalen![]()
Kinderen die roken.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:32 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Door te roken heb ik mijn vriendje leren kennen
Smirten dus.
Dan drink ik wel wat extra bierquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:19 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ben voor roken! Hopelijk houdt het mijn belastingen iets lager.
Mensen die vrijwillig extra accijnzen betalen![]()
vanwege zijn alcoholisme?quote:Op zondag 6 juli 2008 10:28 schreef Kramerica-Industries het volgende:
In de juiste setting kan roken ontzettend stoer zijn. (overigens werd de geportretteerde slechts 58....)
Nee, vanwege keelkanker.quote:
Kun je al oplopen door niets te doen wat schadelijk zou moeten zijn.quote:Op zondag 6 juli 2008 12:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Keelkanker kun je ook oplopen door alcohol.
Dat is een bekend probleem bij alcoholistenquote:
ik vind roken ranzigquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:09 schreef Superman11 het volgende:
Wtf is dat nou met al die wankers die opeens zo zitten te zeuren van niet roken blabla
echte mannen roken snap dat nou is
foto
[ afbeelding ]
Daarom D66.quote:Op zondag 6 juli 2008 12:50 schreef RickoKun het volgende:
Net zoals al dat kankervolk wat op CDA en CU stemt, vieze grefo's!
Kwestie van wennenquote:Op zondag 6 juli 2008 12:49 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik vind roken ranzigen echte mannen of niet, ik knap er op af.
Tuurlijk, ongeveer netzoals bij bier. Het eerste biertje in je leven is heel ranzig, maar als je even doorzet wordt het vanzelf lekkerquote:
Je eerste biertje ranzig vinden. Wat ben je dan voor een kerel.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tuurlijk, ongeveer netzoals bij bier. Het eerste biertje in je leven is heel ranzig, maar als je even doorzet wordt het vanzelf lekker
Valt reuze mee.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:45 schreef Elketraz het volgende:
Die longplaatjes zijn kenker nep men. Met onze atmosfeer heeft niemand meer die longen die daar staan op 30 jarige leeftijd...
Wtf?quote:Op zondag 6 juli 2008 14:00 schreef The_Terminator het volgende:
Het eerste biertje in je leven is heel ranzig
D'66quote:Op zondag 6 juli 2008 12:52 schreef The_Terminator het volgende:
Daarom D66.
Misschien een beetje extreem, maar ik vond mijn eeste biertje wel heel bitter als ik heel eerlijk moet zijnquote:
Ze rookt niet eensquote:Op zondag 6 juli 2008 19:07 schreef Meneer-Goud het volgende:
Emo.gif is gemaakt voor filmpjes als dit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |