Ik las het alquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is een topic op verzoek
Waarom is er geen Mart Smeets topic ?
Je moet je met Dione bezighoudenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:45 schreef tong80 het volgende:
Picture uit het topic van vorig jaar :
[ afbeelding ]
Ben benieuwd.
Ik verdeel mijn aandachtquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:58 schreef maril het volgende:
[..]
Je moet je met Dione bezighouden, ze doet het tourjournaal als altijd.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:48 schreef sooty het volgende:
Wij gebruiken Mart (truien/jasjes) altijd als een soort testbeeld om de kleuren bij te stellen. Net als het echte testbeeld zonder geluid uiteraard.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:48 schreef sooty het volgende:
Wij gebruiken Mart (truien/jasjes) altijd als een soort testbeeld om de kleuren bij te stellen. Net als het echte testbeeld zonder geluid uiteraard.
Vanwaar dit topic denk je ?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:42 schreef sugarrush het volgende:
Ben ik dan de enige die zijn jasjes echt ALTIJD lelijk vind?
Maar wel een testbeeldquote:
Maar wel een streepjesblouse waar ik bijna migraine van kreeg, of moet ik mijn kleuren bijstellen van tv? verder vind ik Mart een schatje hoor.quote:
Net gelezen dat dat alleen geld voor analoge tv , nou daar ben ik vet mee, heb analoge tv.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:51 schreef tong80 het volgende:
Ik ben op TV geweest en ze vroegen me vooral geen streepjes te dragen
En het was een andere als bij de studio sport uitzendig van 18.00 aan had,toen hij ging vertellen wie de gasten waren, die was echt mooi.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:42 schreef Falco het volgende:
Hij heeft nu een mooie trui a 500 euro aan!
Het lijkt Youp wel in dit jasjequote:
Leuke foto bedankt Bruce.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:17 schreef Bruce117 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet hij er toch een stuk ouder uit.
Evert is zó Euro 2008...quote:Op zondag 13 juli 2008 11:39 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Goeie genade wat een klasbak is die Smeets toch. Hohohoooo het lijkt wel een duivelskunstenaar achter de microfoon. En die dekselse jasjes: 10 met een griffel voor zijn kledingkeuze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |