SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
Jij ook ja?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
elke keer dat ik jouw gebruikersnaam lees denk ik trouwens dat er milf staat
deze ff niet dusquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:29 schreef Fha het volgende:
Hoax!! Bij surinamers mag je altijd mee eten!
Dat heb je met die niggers..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:25 schreef MLF het volgende:
Tyfus mongool in de winkel vandaag in Delft.
Was een mevrouw die eten maakte en mocht je een stukje proeven, komt er een kutsuri die alles op eet, blijft nog staan ook tot ze meer toastjes smeerde en burgers bakte, hij vrat alles op, de proleet.
Dus ik kan mijn mond niet houden en zeg: lekker he? Vreet maar op, hebben andere mensen ook niks, stel je voor eey, heb jij niks. Smaakt het? Zit je al vol? Hou je nog wat over voor de anderen? Of neem je nog wat mee voor naar huis uuh je kartonnen doos. Eet maar op hoor, denk vooral niet aan anderen.
Het boeide 'm gewoon niet.
Kutsurinamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:33 schreef deepart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:32 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Welke mongool gaat er nou naar de natuurwinkel? Jij PETA-steunende geitenneukende macrobiotische hippie!
als iemand zo opdringerig tegen me zou praten kreeg ie meteen een klap tegen zn harses :'quote:en zeg: lekker he? Vreet maar op, hebben andere mensen ook niks, stel je voor eey, heb jij niks. Smaakt het? Zit je al vol? Hou je nog wat over voor de anderen? Of neem je nog wat mee voor naar huis uuh je kartonnen doos. Eet maar op hoor, denk vooral niet aan anderen.
quote:Dus ik kan mijn mond niet houden en zeg: lekker he? Vreet maar op, hebben andere mensen ook niks, stel je voor eey, heb jij niks. Smaakt het? Zit je al vol? Hou je nog wat over voor de anderen? Of neem je nog wat mee voor naar huis uuh je kartonnen doos. Eet maar op hoor, denk vooral niet aan anderen.
Het boeide 'm gewoon niet.
Sooow Captain Obvious, heb je dat helemaal zelf bedachtquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
elke keer dat ik jouw gebruikersnaam lees denk ik trouwens dat er milf staat
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:51 schreef slindenau het volgende:
[..]
Sooow Captain Obvious, heb je dat helemaal zelf bedacht?
Volgens TS was het een Surinamer en niet een Afrikaanquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:11 schreef TeenWolf het volgende:
Laat die hem eten, zometeen gaat hij weer terug naar afrika en moet hij weer op water en rijst teren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |