Nederland 1 om 20:25 uurquote:Theatershow waarin Hans Teeuwen alles en iedereen beledigt, maar grijnst en alles is weer goed. Dan begint hij opnieuw te razen en te tieren, maar weer maakt hij een onverhoedse wending om zich los te maken van het zojuist beweerde. Nooit laat hij zich vangen, steeds is hij het publiek een paar stappen voor.
nee, ik vond z'n eerste drie shows beduidend beter.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:52 schreef SilverGun het volgende:
Dit is toch één van z'n beste?
Klopt. Beetje internetten en beetje half Teeuwen, prima zo.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:26 schreef LuNaTiC het volgende:
ah mooi dat ik dit topic zie. goede show, prima voor op de achtergrond zo
Eens.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:57 schreef kevin85 het volgende:
Ik heb het al te vaak gezien en teveel mensen hebben het nagedaan..
Wel leuk, maar niet meer dan dat..
Met het huidige onderwerp wil ik het niet wetenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Merk dat ik een aantal dingen uit die shows van Hans Teeuwen tegenwoordig in 't dagelijks leven gebruik.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Hier ken je hem ook gewoon zien op googlevideo
Komt er nog wa op tillevisie vanoavond?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:07 schreef Adelante het volgende:
hoeveel vingers steek ik op?
"En mama is kaal"quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:10 schreef Me_Wesley het volgende:
heerlijkdie tekening dalijk. et blijft goud
Digitale TV ofzo?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:13 schreef Aoristus het volgende:
Boooooooom booooom booooooooooom met takken
Nee, maar dat vond ik het leukste stukje.quote:
kijk dan niet in dit topicquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:16 schreef IQM het volgende:
Mensen die tijdens cabaret grappen gaan navertellen in een topic waar andere mensen ook kijken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |