Pfff heb ik weer hoor.
Lekker aan het werks vandaag, geld verdienen jeweets.
Het is rond de middag dus het is redelijk druk. Maar goed, ik ben wel wat gewend dus ik help netjes alle mensen.
En dan zie ik er staan, met zo'n schurftige theekop, zo'n hoer staat in de rij bij mijn kassa.
Echt zo'n arrogante zeikkop had ze, zo'n ongestelde hoerebakkes. Maargoed, eenmaal aan de beurt zegt ze niks en schuift stug haar spullen door (aardappels en zo'n kinder ei, die ze overduidelijk zelf ging opeten met 'r pafkop..)
"Hallo"
"hoi"'
Hmmm, dat is gek dachts ik nog. Ik zag er nog wel met der poefhoofd naar de prijs kijken maar that's it.
Dat viel ff mee!
Niet dus! Komt die dertigjarige (gokje) na een paar minuten gewoon terug naar de kassa! Ze dringt gewoon voor voor de mensen die er staan (MILFS

) en begint met betraande oogkes te zeiken dat ze teveel heeft betaald.
Ik zei gewoon netjes dat ze dan even naar de servicebalie kon en dan gehoplen kon worden.
Maar neeee dat wou madam niet!
En toen besloot ik het haar lastig te maken! Na wat heen en weer ge-ja-nee-d zei ze dat ik m'n chef moest bellen.
HET GAAT HIER TROUWENS OM 20 CENT DAMES EN HEREN, ECHT WAAR

!
Toen heb ik gewoon een willekeurig nummerks ingetoetst en net gedaaan of het m'n chefke was hehe

!
Uiteindelijk dus 20 cent gepakt en om de grond achter der gegooid. Ik mikte op der pafferige kop maar ik misde helaas.
Ze zat me nog met die ratachtige heppatites smoel aan te kijken, ik wou spugen he maar ik dee het niet.
Samenvatting:
HOER die komt klagen (niet bij de servicedesk maar bij de kassa) voor 20 (niet fifty) CENT!
Echt waar, NEKSCHOT voor dat soort mensen! 't zou me ook niks verbazen als ze die aardappelen in der kut heeft lopen duwen na afloop
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.