SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heb ik een keer gehad met een caravan. Gekocht, en echt álles werkte, behalve het ontbijten. Dat kreeg ik niet voor elkaar. Ik heb het ding toen voor een schijntje van de hand gedaan, 350 euro. Die mensen wilden ermee naar Kroatië geloof ik.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:24 schreef rene90 het volgende:
vergeet je stok om je pootjes uit te draaien niet![]()
En ik zou hem eens testen dat hij niet lek is. En zoals meedere al zeggen een keertje uitproberen of alles werkt zoals je denkt. Dus ook ontbijten, middageten avondeten, douchen tanden poetsen whatever
Bij het ontbijten kom je de volgende punten tegen wellicht:quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:18 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gehad met een caravan. Gekocht, en echt álles werkte, behalve het ontbijten. Dat kreeg ik niet voor elkaar. Ik heb het ding toen voor een schijntje van de hand gedaan, 350 euro. Die mensen wilden ermee naar Kroatië geloof ik.
ahhahaha.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:18 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gehad met een caravan. Gekocht, en echt álles werkte, behalve het ontbijten. Dat kreeg ik niet voor elkaar. Ik heb het ding toen voor een schijntje van de hand gedaan, 350 euro. Die mensen wilden ermee naar Kroatië geloof ik.
Een zakkammetje is ook belangrijk om op zak te dragen: als je de sleutels kwijt bentquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:18 schreef Grote-Smurf het volgende:
Belangrijkste is natuurlijk....de caravan goed inladen.
Brandblusser.
gasfles.
scheerlijnen.
etc etc etc
(wat je met een glashamer moet is me niet helemaal duidelijk.)
Een kogeldrukmeter zegt alleen wat over de druk op de kogel, en dus niet over de totale belading van de caravan, en dus kan je nog steeds een hele berg aardappels meenemen, zwaar overbeladen zijn en toch de juiste kogeldruk hebben.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Niet geheel belangrijk koop een kogeldrukmeter, zodat je zeker weet dat je niet overbelaad zoals de gemiddelde nederlander toch wel doet, door zijn aardappels mee te nemen.
vandaag nog te koop zetten op marktplaatsquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:40 schreef LadyS het volgende:
En nu?
Op vakantie gaan natuurlijk, maar ik heb nog nooit gekampeerd en nu ben ik op zoek naar handige tips, tricks en handigheidjes... Zoals: wat wel mee te nemen en wat juist niet, wat zijn de niet voor de handliggende dingen om wél mee te nemen, welke accesoires zijn onmisbaar enz enz.
Geef hier je gouden tip en help ons de vakantie door
Een waterpas?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:37 schreef makkie88 het volgende:
*naam kwijt* zo'n ding waar mee je kan zien of je caravan recht staat!
jep die bedoelde ik,quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:40 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Een waterpas?
Kan trouwens ook met de deur, mits deze soepel loopt. Zet de deur open, als deze op zijn plek blijft sta je recht (wel een aantal verschillende standen proberen).
Een knikker op tafel leggen kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:54 schreef makkie88 het volgende:
[..]
jep die bedoelde ik,
tja, deuren kan ook, maar waterpas is iets naukeuriger, ik ik zou het niet leuk vinden om me bed uit te rollen als je al eenmaal slaapt in die tyfus bedden
niets aan toe te voegenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:10 schreef Jumparound het volgende:
je gaat niet camperen, je gaat met de caravan
eensquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:57 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Een knikker op tafel leggen kan natuurlijk ook.
hehequote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:32 schreef AKnynke het volgende:
God, die waterpas. M'n vader was/is geobserdeerd met recht slapen, dus de caravan moest echt compleet en compleet waterpas staan. Daarvoor de vouwwagen ook, en ik kan me voorstellen dat ie zelfs de tent vroeger met m'n meoder nog waterpas wou hebben staan. Wat leverde dat een frustraties op zeg, vroeger!
Tegenwoordig hebben m'n ouders heel decadent zo'n mover onder de caravan, m'n vader gaat een meter van het ding afstaan, en rijdt hem met de afstandsbediening daar waar ie hem wel hebben.
t kwam met de caravan, een tweedehands KIP. Laatst heb ik ze opgezocht, toen ze ergens in belgie op de camping stonden, k moet zeggen, t was wel entertaining. M'n vader met die mover bezig, en m'n moeder die er toch nog druk omheen liep kijkend of t allemaal wel goed ging. En daarna inderdaad nog het hele proces van waterpas zetten. (duurt soms wel heeel lang bij ze). Ach, ze worden een jaartje ouder!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:44 schreef makkie88 het volgende:
[..]
hehe... maar daar mee zet je hem niet waterpas...
ga je in een caravan slapen, en dan neem je een luxe mover.. tjaiedereen z'n eigen hobbie
volgende keer filmen -> youtube!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
t kwam met de caravan, een tweedehands KIP. Laatst heb ik ze opgezocht, toen ze ergens in belgie op de camping stonden, k moet zeggen, t was wel entertaining. M'n vader met die mover bezig, en m'n moeder die er toch nog druk omheen liep kijkend of t allemaal wel goed ging. En daarna inderdaad nog het hele proces van waterpas zetten. (duurt soms wel heeel lang bij ze). Ach, ze worden een jaartje ouder!
ik lach nogsteeds!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:38 schreef Sport_Life het volgende:
Wat meenemen: Tent.
Wat niet meenemen: caravan.
En wat nou waterpas, gewoon zorgen dat je met je kop naar het hoogste punt ligt, zoniet, tentje oppakken en draaien. Oh ja: als je een plekje bij een spoorweg hebt, voorkom dat je met je benen richting de spoorbaan ligt. Elk half uur dat er een trein langs denderd krijg je het gevoel dat 'ie over je heenrijdt(keertje gehad in Frankrijk met een klein tentje
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |