SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heb ik een keer gehad met een caravan. Gekocht, en echt álles werkte, behalve het ontbijten. Dat kreeg ik niet voor elkaar. Ik heb het ding toen voor een schijntje van de hand gedaan, 350 euro. Die mensen wilden ermee naar Kroatië geloof ik.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:24 schreef rene90 het volgende:
vergeet je stok om je pootjes uit te draaien niet![]()
En ik zou hem eens testen dat hij niet lek is. En zoals meedere al zeggen een keertje uitproberen of alles werkt zoals je denkt. Dus ook ontbijten, middageten avondeten, douchen tanden poetsen whatever
Bij het ontbijten kom je de volgende punten tegen wellicht:quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:18 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gehad met een caravan. Gekocht, en echt álles werkte, behalve het ontbijten. Dat kreeg ik niet voor elkaar. Ik heb het ding toen voor een schijntje van de hand gedaan, 350 euro. Die mensen wilden ermee naar Kroatië geloof ik.
ahhahaha.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:18 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gehad met een caravan. Gekocht, en echt álles werkte, behalve het ontbijten. Dat kreeg ik niet voor elkaar. Ik heb het ding toen voor een schijntje van de hand gedaan, 350 euro. Die mensen wilden ermee naar Kroatië geloof ik.
Een zakkammetje is ook belangrijk om op zak te dragen: als je de sleutels kwijt bentquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:18 schreef Grote-Smurf het volgende:
Belangrijkste is natuurlijk....de caravan goed inladen.
Brandblusser.
gasfles.
scheerlijnen.
etc etc etc
(wat je met een glashamer moet is me niet helemaal duidelijk.)
Een kogeldrukmeter zegt alleen wat over de druk op de kogel, en dus niet over de totale belading van de caravan, en dus kan je nog steeds een hele berg aardappels meenemen, zwaar overbeladen zijn en toch de juiste kogeldruk hebben.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Niet geheel belangrijk koop een kogeldrukmeter, zodat je zeker weet dat je niet overbelaad zoals de gemiddelde nederlander toch wel doet, door zijn aardappels mee te nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |