quote:Op woensdag 17 december 2008 13:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Miralem Sulejmani en Darko Bodul ook.
quote:Op woensdag 17 december 2008 12:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik geloof er geen zak van. Heteromannen doen daar vaak een beetje moeilijk over maar willen natuurlijk ook graag hun pikkie afmeten aan die van anderen.
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mwa nee, Je bedoelt omdat ie gaat janken?
Dat is gewoon omdat ie uit een arm Roemeens gezin kwam.
Jij bent echt zo'n stoerequote:Op woensdag 17 december 2008 12:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook zeker. Als ik met mijn vriendin kijk, zeg ik ook vaak: "Kijk schat, wat een mooie man."
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:25 schreef SCH het volgende:
[..]
En heteromannen hebben er geen kijk op of een andere man knap of lelijk of wat dan ook is?
Tuurlijk, dat wel. Maar ik ben echt niet benieuwd naar de lengte van andermans lid, zoals je net stelde.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:25 schreef SCH het volgende:
[..]
En heteromannen hebben er geen kijk op of een andere man knap of lelijk of wat dan ook is?
Nou dan ben je een uitzondering, ik kijk wel naar tietenquote:Op woensdag 17 december 2008 13:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat wel. Maar ik ben echt niet benieuwd naar de lengte van andermans lid, zoals je net stelde.
Maar dat is anders, denk ik. Het vrouwelijk lichaam is veel interessanter. Vrouwen kunnen opgewonden van een andere vrouw, ook al zijn ze hetero. Bij een man is dat niet zo. Seks tussen twee vrouwen vinden mannen geweldig om te zien, maar vrouwen vinden er niets aan als twee mannen het doen.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou dan ben je een uitzondering, ik kijk wel naar tieten
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar dat is anders, denk ik. Het vrouwelijk lichaam is veel interessanter. Vrouwen kunnen opgewonden van een andere vrouw, ook al zijn ze hetero. Bij een man is dat niet zo. Seks tussen twee vrouwen vinden mannen geweldig om te zien, maar vrouwen vinden er niets aan als twee mannen het doen.
Haha, wat een grappige theorie. Mannen kunnen ook net zo goed een man mooi vinden of er van opgewonden raken al zijn ze hetero, alleen is dat een veel groter taboe en wordt er vele malen ingewikkelder over gedaan.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar dat is anders, denk ik. Het vrouwelijk lichaam is veel interessanter. Vrouwen kunnen opgewonden van een andere vrouw, ook al zijn ze hetero. Bij een man is dat niet zo. Seks tussen twee vrouwen vinden mannen geweldig om te zien, maar vrouwen vinden er niets aan als twee mannen het doen.
Kan ik niet over oordelen. Ik voel me fysiek of seksueel nooit aangetrokken tot een man, ik kan natuurlijk wel zeggen of ik een klik heb met iemand. Verder kan ik wel zeggen of ik een man mooi vind in de zin van knap, niet seksueel aantrekkelijk.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Haha, wat een grappige theorie. Mannen kunnen ook net zo goed een man mooi vinden of er van opgewonden raken al zijn ze hetero, alleen is dat een veel groter taboe en wordt er vele malen ingewikkelder over gedaan.
Ik ben het er natuurlijk totaal niet mee eens dat het vrouwelijk lichaam veel interessanter is maar dat is puur subjectief.
Dit is wel een echt een geweldige cliche-heteromannen-redenering. Veel heteromannen zijn nou eenmaal als de dood dat ze ook maar 1 promille homoseksualiteit zouden bezitten en negeren alles op dat gebied. Erg macho en masculien en mannen onder elkaar, ook typerend voor de voetbalwereld.
Nog nooit heb ik een vrouw horen zeggen dat het haar opwind als ze een film ziet met twee seksende mannen. Terwijl (bijna) al mijn vrienden wel opgewonden raken van twee vrouwen.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Haha, wat een grappige theorie. Mannen kunnen ook net zo goed een man mooi vinden of er van opgewonden raken al zijn ze hetero, alleen is dat een veel groter taboe en wordt er vele malen ingewikkelder over gedaan.
Ik ben het er natuurlijk totaal niet mee eens dat het vrouwelijk lichaam veel interessanter is maar dat is puur subjectief.
Dit is wel een echt een geweldige cliche-heteromannen-redenering. Veel heteromannen zijn nou eenmaal als de dood dat ze ook maar 1 promille homoseksualiteit zouden bezitten en negeren alles op dat gebied. Erg macho en masculien en mannen onder elkaar, ook typerend voor de voetbalwereld.
Dat heeft dan wel weer niets te maken met interesse in andermans totempaal, maar des te meer in die van jezelf. Het is pure vergelijking ter meerdere ere van je ego.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:47 schreef SCH het volgende:
Nee hoor, maar ik geloof er geen zak van. Heteromannen doen daar vaak een beetje moeilijk over maar willen natuurlijk ook graag hun pikkie afmeten aan die van anderen.
En dan moet ik nog posten.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:36 schreef Grulez het volgende:
Zo de homofoben hebben het topic overgenomen zie ik.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:21 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kan ik niet over oordelen. Ik voel me fysiek of seksueel nooit aangetrokken tot een man, ik kan natuurlijk wel zeggen of ik een klik heb met iemand. Verder kan ik wel zeggen of ik een man mooi vind in de zin van knap, niet seksueel aantrekkelijk.
Ik vind het vrouwenlichaam mooier dan een mannenlichaam. Verder kan mij het schelen of ik een promille homoseksualiteit in me heb. Ik voel me seksueel, fysiek en emotioneel aangetrokken tot vrouwen maar kan het meer dan uitstekend vinden met mannen, zonder dat ik ermee sex of een relatie zou willen. Mocht een van mijn vrienden toegeven dat hij homoseksueel is, kan me dat echt geen bal schelen, voor mij verandert iemand dan niet.
So what. Je begint je nu echt belachelijk te maken man. Het wordt pijnlijk, doe maar niet.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nog nooit heb ik een vrouw horen zeggen dat het haar opwind als ze een film ziet met twee seksende mannen. Terwijl (bijna) al mijn vrienden wel opgewonden raken van twee vrouwen.
Tiendalli lijkt me ook een homo.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Toch wel...apart, vind ik. 40% zegt dus dat het bestaat, en kent dus een homo. Kortom, RADEN MAARRRRRRRRR!
Van het merendeel van de voetballers zou ik nou ook niet echt wild worden...quote:Op woensdag 17 december 2008 14:36 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dat heeft dan wel weer niets te maken met interesse in andermans totempaal, maar des te meer in die van jezelf. Het is pure vergelijking ter meerdere ere van je ego.
Ik herken me ook totaal niet in jouw theorie, maar dat zal dan volgens jou wel ontkennend machogedrag zijn. Het is net als in een sauna. Je ziet het wel, maar je kijkt er niet naar. Zoals ik soms ook mensen hoor praten, maar er niet naar luisterTerwijl ik bij een naakte vrouw wel doelbewust sta te turen.
Ik begrijp trouwens ook niet hoe je als homo, temidden van een heel elftal aan douchende sportmannen, geen erectie krijgt. Tenminste, ik neem aan dat dat het geval is, anders zouden er toch al wel wat gevallen zijn uitgelekt. Misschien ben ik nog wat overmatig blijven hangen in m'n kindertijd, maar als je mij dagelijks in 4 bij 4 kamertje met steeds dezelfde naakte vrouwen stopt, sta ik bij de 500ste keer nog steeds te kwispelen.
![]()
Hoe kan dat nou, hij is een néger man!quote:
Jij ook al zo'n machoquote:Op woensdag 17 december 2008 14:49 schreef venomsnake het volgende:
Verder kan ik me wel in de posts van DD en BertMaalderink vinden.
Die 6,7 % zijn natuurlijk de moslims onder de voetballers? Klopt wel aardig met de landelijke afspiegelingquote:Op woensdag 17 december 2008 14:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
40% van de profvoetballers die de enquete hebben ingevuld (dat zijn er 434 van de 760 benaderde spelers) zeggen dat homoseksualiteit in het profvoetbal bestaat. 53,5% heeft geen idee en slechts 6,7% zegt van niet.
Bubba toch ook?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, hij is een néger man!²
Dat ging dus over die 40% die zei dat het er wasquote:Op woensdag 17 december 2008 14:57 schreef BVO het volgende:
Of ze zijn hetzelf.
Jammer dat die vraag niet is opgenomen, daar het een anonieme enquete betreft.
Dan zal ik wel gewoon weinig nodig hebbenquote:Op woensdag 17 december 2008 14:50 schreef Tomasso het volgende:
Van het merendeel van de voetballers zou ik nou ook niet echt wild worden...
Nee hoor, helemaal niet..quote:
Toch vind ik je nu een machoquote:Op woensdag 17 december 2008 15:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet..
Alleen kan mij het lichaam van een man niet zoveel boeien. Ik word er niet warm of koud van.
Heeft toch niets met macho te maken? Ik zie ook wel dat Ribery een gedrocht is, en Ronaldo waarschijnlijk wat beter in de markt ligt bij de dames. Komt gewoon omdat je zo ongeveer wel weet (de meeste) vrouwen aantrekkelijk vinden en wat niet. Maar verder zal het me een worst zijn hoe mannen eruit zien.
Bij vrouwen ligt dat heel anders, daar let ik op zoveel dingen om de doodeenvoudige reden dat ik opgewonden word van vrouwen.
Ik zie niet wat daar zo macho aan is eigenlijk.![]()
En zoals je weet heb ik ook niets tegen homo's verder, ik ken er zat.
Dat vat ik dan maar op als een compliment.quote:
Ik denk dat je inderdaad vrij weinig nodig hebt, want ik heb er nooit last van gehad dat ik bij het douchen na een wedstrijd elke keer met een boner rondliepquote:Op woensdag 17 december 2008 15:10 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dan zal ik wel gewoon weinig nodig hebben
Het lijkt me toch dat een kleedkamer van de Oranje Zwart dames voor een hetero niet veel anders is als de kleedkamer van Ajax voor een homo. Een aantal leuke dames, een paar schoonheden, plus een aantal meisjes waar je op straat gewoon aan voorbij loopt. En ja, een enkele hork. Ik zou me in ieder geval als een kind in een snoepwinkel wanen, maar nogmaals, ik zal nog wel ergens in een bepaalde levensfase zijn blijven steken.
[ afbeelding ]
Jij korfbalt?quote:Op woensdag 17 december 2008 15:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik denk dat je inderdaad vrij weinig nodig hebt, want ik heb er nooit last van gehad dat ik bij het douchen na een wedstrijd elke keer met een boner rondliep
Het was meer een liefdesverklaringquote:Op woensdag 17 december 2008 15:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat vat ik dan maar op als een compliment.
Heb totaal geen slechte bedoelingen. Probeerde alleen maar aan te geven dat er door mannen anders gekeken wordt naar mannen dan vrouwen naar vrouwen, totaal niet seksueel.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:48 schreef SCH het volgende:
[..]
So what. Je begint je nu echt belachelijk te maken man. Het wordt pijnlijk, doe maar niet.
Sja, ik had nooit het idee dat het heel gek was als je temidden van 15 naakte dames een erectie kreeg, maar ik zal m'n dokter eens bellenquote:Op woensdag 17 december 2008 15:35 schreef Tomasso het volgende:
Ik denk dat je inderdaad vrij weinig nodig hebt, want ik heb er nooit last van gehad dat ik bij het douchen na een wedstrijd elke keer met een boner rondliep
Hoe doen die naturisten dat toch op die campings hè? En in de welnesscenters enzo......quote:Op woensdag 17 december 2008 15:43 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Sja, ik had nooit het idee dat het heel gek was als je temidden van 15 naakte dames een erectie kreeg, maar ik zal m'n dokter eens bellen
Van die ouwe mossels op die campings gaat ie niet zo snel omhoog mag ik hopenquote:Op woensdag 17 december 2008 15:44 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Hoe doen die naturisten dat toch op die campings hè? En in de welnesscenters enzo......
Ach sommige vrouwen kunnen dat denk ik ook behoorlijk tegen werken.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:43 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Sja, ik had nooit het idee dat het heel gek was als je temidden van 15 naakte dames een erectie kreeg, maar ik zal m'n dokter eens bellen
In de sauna loop je toch ook niet continu met een stijve?quote:Op woensdag 17 december 2008 15:43 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Het gros zal dan wel ouwe mossels zijn, maar niet iedereen hoor.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:46 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Van die ouwe mossels op die campings gaat ie niet zo snel omhoog mag ik hopen
We hadden het toch over topsport? Geloof dat er in het profvoetbal doorgaans toch gewoon goed afgetrainde types rondlopen, net zoals de dames 1 van Oranje Zwart er lichamelijk ook gewoon goed uitzien. Zet er dan ook nog 15 naakt in een kleine ruimte en Bert krijgt een tamp van heb ik jou daar. Volkomen onnatuurlijk inderdaad.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:46 schreef M0NTANA het volgende:
In de sauna loop je toch ook niet continu met een stijve?
quote:
.
Denk je nou echt dat ik in de kleedkamer een stijve krijg===quote:Op woensdag 17 december 2008 15:43 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg het me af===quote:Op woensdag 17 december 2008 15:58 schreef SCH het volgende:
Denk je nou echt dat ik in de kleedkamer een stijve krijg===
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |