hier vond je het anders best interessantquote:Op woensdag 10 december 2008 10:23 schreef sjimz het volgende:
Een voetballer moet allereerst gewoon goed kunnen voetballen.
Maakt mij het nou uit met wie hij zijn bed deelt.
net als ik denk dat het niet lelijker kan met KJH, kom jij met je avatar...quote:Op woensdag 10 december 2008 11:00 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Of als je teveel pizza's eet.
Heb je zijn vrouw weleens gezien, ik geloof het niet.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:22 schreef M0NTANA het volgende:
Francesco Totti sowieso.
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb je zijn vrouw weleens gezien, ik geloof het niet.²
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb je zijn vrouw weleens gezien, ik geloof het niet.²
Blasiquote:Op donderdag 11 december 2008 22:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ilary Blasy inderdaad, daar zou zelfs gerard joling nog hetero van worden
Als ze maar blaastquote:
Doet het ook niet verkeerd danquote:Op donderdag 11 december 2008 23:37 schreef Loserkid het volgende:
Ik vind t een topgozer.. maar.. Ik kan er niets aan doen bij Chivu heb ik altijd t idee..
Zegt niksquote:Op donderdag 11 december 2008 23:42 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Doet het ook niet verkeerd dan![]()
[ afbeelding ]
Willen ze niet liever weten wie die speler uit de serie C is om te checken of het verhaal klopt?quote:
Wat heeft dat met homoseksualiteit te maken?quote:Op woensdag 17 december 2008 12:27 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.sportwereld.be(...)leID=DMF17122008_023
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:42 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 december 2008 12:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat heeft dat met homoseksualiteit te maken?
De interesse van Marco Borriello is redelijk verdacht te noemen. En zijn vrouw dumpte hem ook recentelijk.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat heeft dat met homoseksualiteit te maken?
Nou, nee. Interesseert me geen fuck. Ik interesseer me voor lichamen en lichaamsdelen van vrouwen.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:38 schreef SCH het volgende:
Alsof heteromannen niet nieuwsgierig zijn naar de lengte van de pik van andere mannen?
Niet echt, of zeg ik nou iets raars?quote:Op woensdag 17 december 2008 12:38 schreef SCH het volgende:
Alsof heteromannen niet nieuwsgierig zijn naar de lengte van de pik van andere mannen?
Gast! M'n lul! Wat doe je!?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:42 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu ben ik als homo niet het goeie referentiekader want ik keek vroeger natuurlijk altijd toen ik nog speeldequote:Op woensdag 17 december 2008 12:38 schreef SCH het volgende:
Nee hoor, maar ik geloof er geen zak van. Heteromannen doen daar vaak een beetje moeilijk over maar willen natuurlijk ook graag hun pikkie afmeten aan die van anderen.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:40 schreef superjood het volgende:
[..]
Niet echt, of zeg ik nou iets raars?
Hij is wel net vader geworden al zegt dat ook niet alles natuurlijk.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:46 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Danko Lazovic op zijn roze schoentjes, met zijn huilhoofd. In ieder geval de meest verwijfde speler, maar goede kans op homo zijn. Dat voorbeeld van de moeder van Stevens was niet toevallig. Wijven van 80 lijken wel wat op kerels.
Teveel naar Spetters gekeken?quote:Op woensdag 17 december 2008 12:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik geloof er geen zak van. Heteromannen doen daar vaak een beetje moeilijk over maar willen natuurlijk ook graag hun pikkie afmeten aan die van anderen.
Kan eerlijk zeggen dat ik als hetero me er zeker voor interesseer. Als ik bv een film kijk zal ik eerder naar het lichaam van de man kijken dan van de vrouw.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nou, nee. Interesseert me geen fuck. Ik interesseer me voor lichamen en lichaamsdelen van vrouwen.
Ik heb wel eens iets gehoord over grote aantallen kinderstoeltjes in auto's op homoparkings. Het zegt dus inderdaad niet zoveel. Onze nationale ueberhomo Gerard Joling heeft in de jaren 80 ook in Thailand lopen rondneuken met de dames.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:50 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Hij is wel net vader geworden al zegt dat ook niet alles natuurlijk.
Verder dacht ik hetzelfde toen ik hem met die roze schoenen zag
Oh, dat heb ik ook zeker. Als ik met mijn vriendin kijk, zeg ik ook vaak: "Kijk schat, wat een mooie man."quote:Op woensdag 17 december 2008 12:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kan eerlijk zeggen dat ik als hetero me er zeker voor interesseer. Als ik bv een film kijk zal ik eerder naar het lichaam van de man kijken dan van de vrouw.
Bij Overmars was die snelheid van misschien een aanwijzing van een iets te veel gebruikte anus? Eigen variant op peper in de kont.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:55 schreef TheVulture het volgende:
Alsof roze schoenen een aanwijzing zijn
Persoonlijk denk ik dat je het meer aan bepaalde maniertjes kunt afleiden.. Bij Overmars en Bruggink bijvoorbeeld heb ik altijd twijfels gehad... Hoogstrate idem
Een kerel gaat toch niet met roze voetbalschoenen lopen. Leuk voor de hockeydames, maar voor een hetero manquote:Op woensdag 17 december 2008 12:55 schreef TheVulture het volgende:
Alsof roze schoenen een aanwijzing zijn
Persoonlijk denk ik dat je het meer aan bepaalde maniertjes kunt afleiden.. Bij Overmars en Bruggink bijvoorbeeld heb ik altijd twijfels gehad... Hoogstrate idem
Weet je zeker dat je hetero bent?quote:Op woensdag 17 december 2008 12:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kan eerlijk zeggen dat ik als hetero me er zeker voor interesseer. Als ik bv een film kijk zal ik eerder naar het lichaam van de man kijken dan van de vrouw.
Heel zeker. pssst wil je foto's van je piemel naar me pm-en?quote:Op woensdag 17 december 2008 12:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je hetero bent?
Weet je dat zeker?quote:Op woensdag 17 december 2008 12:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Harry van der Laan is volgens mij een beter voorbeeld, die woonde toch samen met een kerelquote:Op woensdag 17 december 2008 12:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Eind jaren 80 - begin jaren 90 had je Mart(a) van Duren
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heel zeker. pssst wil je foto's van je piemel naar me pm-en?![]()
Miralem Sulejmani en Darko Bodul ook.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Harry van der Laan is volgens mij een beter voorbeeld, die woonde toch samen met een kerel
Hehe wil jij ze ook naar me pm-en?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?
Edit: spuit48 o.i.d.![]()
Mwa nee, Je bedoelt omdat ie gaat janken?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:37 schreef Loserkid het volgende:
Ik vind t een topgozer.. maar.. Ik kan er niets aan doen bij Chivu heb ik altijd t idee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |