SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juli 2019 15:22 schreef AnneX het volgende:
Voorbereidingen zijn ook: de houtopslag en doorgangen achter de schuur af te dekken.
En een buurtmail om de toegang vrij te houden, dus auto’s elders parkeren.
En in ons geval:Dat is de befaamde zendmast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat voorbereiden duurde hier vele malen langer dan het echte asbest verwijderen.Spoilers!
quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:18 schreef AnneX het volgende:
Van alles is voorbereid en staat klaar.
Jammer van de buien, die net deze drie dagen worden verwacht.
Met regen stuift er juist niets toch? Lijkt me wel prettig juist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Yup. Wordt vrijdagochtend gehaald na de “schoonverklaring”.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is de befaamde zendmast?
Dat voorbereiden duurde hier vele malen langer dan het echte asbest verwijderen.
Tja, dat is het dubbele.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:36 schreef Peter het volgende:
[..]
Met regen stuift er juist niets toch? Lijkt me wel prettig juist.
Tja,quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:41 schreef Vonkenboer het volgende:
Hoe is die zendmast eigenlijk bij zo'n schuur terecht gekomen ?
De schuren staan stuk voor stuk vól met spul: wasmachines, fietsen, speelgoed, opslag.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Liggen er nog spullen in die schuren? Dat komt door de sloop dan toch ook onder de asbest te zitten?
Een soort van zendamateur aan huis ?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tja,
Vergunning gevraagd en gekregen ( na wat gedoe).
Kuil gegraven, kuub beton erin, mast mocht van boer door weiland en toen stond-ie.
Ja, hobby’s hé.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:53 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Een soort van zendamateur aan huis ?
Oh ik dacht iets te lezen over een zeiltje die niet kwam..quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:50 schreef AnneX het volgende:
Dan was ik niet duidelijk: van binnen en buiten wordt er afgedekt.
Bijv. er is sprake van een verrotte achterdeur, die ruim kiert en die is nu volledig afgesloten.
het ging over een zeil i.p.v. de asbest golfplaten, die eraf gaan.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:55 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Oh ik dacht iets te lezen over een zeiltje die niet kwam..
Dus het word afgedekt maar het toch nat? Ik snap het ff niet meer..quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
het ging over een zeil i.p.v. de asbest golfplaten, die eraf gaan.
Snappen we ook niet helemaal alsof de platen los erop liggen...quote:Op donderdag 11 juli 2019 08:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat gaat hard he? Kunnen ze het er gewoon afschroeven?
Het golfplaten dak op het schuurtje (12m2) hebben we er zelf afgehaald. Dat mocht want het zat geschroefd. Als je er al naar keek brak er al van alles af, dat kwam er echt niet zo netjes af.quote:Op donderdag 11 juli 2019 08:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Snappen we ook niet helemaal alsof de platen los erop liggen...
En het is een varkensschuur uit de jaren vijftig? daar zijn al wat stormen overheen gegaan.
Hebben jullie het samen gedaan? of ook met hulp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |