We hebben het hier over asbest golfplaten, ofwel asbest in vaste vorm en niet in poedervorm.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:55 schreef AnneX het volgende:
Vraag: wat moeten we met het dak langzamerhand ?
In de afgelopen jaren is er van alles gepubliceerd en wij zijn ons ervan bewust wat asbest voor risiko inhoudt.
Op het dak ligt/groeit mos : bij een hevige regenbui spoelt het op de grond en bezem ik - of de buurvrouw -
het aan de kant. (met mijn neus de andere kant op - ja, dat helpt vast niet)
Enkele van ons maakten zich al ongerust. 'quote:Op zondag 6 juli 2008 02:36 schreef klipper het volgende:
[..]
We hebben het hier over asbest golfplaten, ofwel asbest in vaste vorm en niet in poedervorm.
Zolang het èèn geheel is, is er eigenlijk niets aan de hand, het wordt pas gevaarlijk wanneer het aan het verpulveren is, maar dat is hier niet aan de hand.
Juist bij slopen kan er stof vrij komen.
Maar zolang je het met rust laat hoef je niet bang te zijn, maar aan de andere kant zal het laten verwijderen op den duur steeds meer gaan kosten, dus wat dat betreft is het misschien verstandiger om het nu al te laten doen terwijl het nog gped betaalbaar is.
Zie deze site, voor een kostenraming.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:44 schreef AnneX het volgende:
Mijn vraag blijft eigenlijk staan: wie weet hoe hoe dat globaal ligt met de kosten van verwijderen ?
Sorry, maar had er denk ik nog "Je kan me een PM sturen" erachter moeten zettenquote:Op maandag 21 juli 2008 21:24 schreef AnneX het volgende:
Tja, leuk die meedenkers ! bv. Mikelennium.
Ik vrees dat het idee de volgende 6 weken (zomer) vakantie on hold staat.
Yeah. Dank.quote:Op woensdag 3 juli 2019 17:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kickje speciaal voor @:AnneX Er is al 3997 dagen niet in dit topic gepost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juli 2019 15:22 schreef AnneX het volgende:
Voorbereidingen zijn ook: de houtopslag en doorgangen achter de schuur af te dekken.
En een buurtmail om de toegang vrij te houden, dus auto’s elders parkeren.
En in ons geval:Dat is de befaamde zendmast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat voorbereiden duurde hier vele malen langer dan het echte asbest verwijderen.Spoilers!
quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:18 schreef AnneX het volgende:
Van alles is voorbereid en staat klaar.
Jammer van de buien, die net deze drie dagen worden verwacht.
Met regen stuift er juist niets toch? Lijkt me wel prettig juist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Yup. Wordt vrijdagochtend gehaald na de “schoonverklaring”.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is de befaamde zendmast?
Dat voorbereiden duurde hier vele malen langer dan het echte asbest verwijderen.
Tja, dat is het dubbele.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:36 schreef Peter het volgende:
[..]
Met regen stuift er juist niets toch? Lijkt me wel prettig juist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |