-------- __quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:01 schreef Nobu het volgende:
En de volgende dag altijd ontkennen dat je koppijn had natuurlijk, ook al ben je die nacht al kotsend de struiken ingefietst.
Precies, dat je de macht over het stuur verliest omdat je het te druk hebt met andere dingen. Gapen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:09 schreef RobertVH het volgende:
[..]
-------- __.....__
----- _`\<,_ ....... (__)
---- (*)/ (*) ............|| <<BOOM
zoiets?
of als je de reactiesnelheid van een stoeptegel hebtquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:23 schreef Nobu het volgende:
[..]
Precies, dat je de macht over het stuur verliest omdat je het te druk hebt met andere dingen. Gapen bijvoorbeeld.
Gast.. dat is geniaalquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:09 schreef RobertVH het volgende:
[..]
-------- __.....__
zoiets?
Je bent in de war met ONZ, daar hoor je blijkbaar thuis!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:38 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Het is KLAAGBAAK, geen VRAAGBAAK.
Of je woont op het platteland / buiten de randstad. Daar is alcohol nog steeds de norm van stoerheid enquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan ga je toch wel met tokkies/vmbo'ers om hoor
Mens, ga je feministische gezeik ergens anders verspreiden.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:39 schreef Morwen het volgende:
Gewoon machogedrag, mijn lever is sterker dan die van jouVrouwen zal jeniet snel dat soort gedrag zien vertonen.
Volgens mij ben je in de war met je MSN schermquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:09 schreef RobertVH het volgende:
[..]
-------- __.....__
zoiets?
Ik feministischquote:Op zondag 6 juli 2008 02:44 schreef Nobu het volgende:
[..]
Mens, ga je feministische gezeik ergens anders verspreiden.
Je bent gewoon een dikke pot!quote:Op zondag 6 juli 2008 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik feministischDie kan bij mijn lijstje
Mwah, iedereen kan bier drinken, maar 90 % van de bevolking komt helaas niet verder dan wat pils uit de supermarkt. Een goed biertje (Duits, Tsjechisch of Belgisch) heeft een sterk aanwezige smaak en lang niet iedereen vindt dat lekker. Ik ben een echte liefhebber van flink bitter bier, anderen trekken meestal gelijk een vies gezicht en gaan toch maar weer voor laf Heineken (zelf vind ik wijn dan weer niet te drinken).quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:57 schreef floris.exe het volgende:
Bij bijvoorbeeld bier is dat laatste het geval. Iedereen kan bier drinken. Het is zo eenvoudig als dat je een glas water uit de kraan tapt en drinkt in feite.
Ik ben van alle markten thuis, tenminste volgens sommigen danquote:
U.......u..........biedt uw excuses aan, ik ben vereerdquote:Op zondag 6 juli 2008 03:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nog even bezig om m'n blogsoftware te installeren op de server.
Zet het gasfornuis maar aan als je het koud hebt.quote:Op zondag 6 juli 2008 03:34 schreef Morwen het volgende:
Mag ik dan dadelijk misschien ook een kledingstuk aan?
Het was ook ineens wel heel veel gevraagd, sorryquote:Op zondag 6 juli 2008 03:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zet het gasfornuis maar aan als je het koud hebt.
Deze moest ik even quotenquote:Op zondag 6 juli 2008 03:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben van alle markten thuis, tenminste volgens sommigen danMaar goed, open er een topic over ofzo, hier gaat het over alcohol wat ik uiteraard niet drink omdat mijn dikevriendin dat niet pikt. Afentoe zet ze de pc in de keuken waar ik naakt vast zit aan een ketting.
![]()
Ik verveel me![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |