abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59907421
Tijdens de middelbare schooljaren bereikt over het algemeen iedereen (sommigen eerder, sommigen later) een punt waarop hij/zij interesse ontwikkelt in het nuttigen van alcoholische dranken. Niet zozeer vanwege de smaak, maar omdat het spannend is om de alcohol door je aderen te laten gieren en de effecten daarvan te ervaren. Zo ben ik destijds ermee begonnen tijdens een aantal daagse schoolexcursie in het buitenland, waarbij we met een groepje klasgenoten het eens op een stevig drinken hebben gezet. Dit is allemaal heel normaal en hoort bij het volwassen worden. Wat voor deze categorie drinkers ook normaal is dat ze er een beetje over lopen opscheppen en stoer mee doen onder elkaar.

Maar... er komt een moment dat een mens daadwerkelijk volwassen wordt en dan breekt ook de tijd aan om een volwassen houding aan te nemen tegenover alcoholische dranken. Bedoel ik daarmee matigen? Nee. Bedoel ik daarmee niet een keer lekker bezopen mogen zijn? Nee, natuurlijk niet. Ik houd zelf ook wel van een glaasje. Maar waar ik me erg aan erger is dat men nog steeds heel bijzonder lijkt te doen over alcohol Bijna alsof het een prestatie is dat je drank door je mond naar binnen giet. En het idee dat het een prestatie is dat je een alcoholische drank lust.

Hoe bijzonder is het nu eigenlijk? Als je dan echt je stoerheid wilt tonen als volwassene met het drinken van een vloeistof, zuip dan eens een glas onverdund zoutzuur op. Dan ben je een hele piet!
pi_59907530
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 13:23 schreef Gkhn het volgende:
klacht?
Volwassenen die een ophef maken over het drinken van alcoholische dranken. Die denken dat je een hele piet moet zijn om drank door je slokdarm te laten glijden, want dat is toch wel zo'n enorme prestatie .
  zaterdag 5 juli 2008 @ 13:30:39 #3
215011 Placenta
eating your placenta
pi_59907564
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 13:26 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Je hebt zeker ook nog nooit boeken gelezen? Ik zou zeggen, begin bij Pinkeltje.
Ik zie de relatie niet tussen jouw klacht en het lezen van boeken.
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
pi_59907577
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 13:27 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:

[..]

De snelle aard van het klagen en posten in KLB is je kennelijk ontgaan.
Je kunt je toch bezighouden met één topic per keer? Je HOEFT niet overal in te posten. Je kunt er voor kiezen de tijd te nemen om bijvoorbeeld dit topic goed te lezen.
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 13:27 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Overigens weer een puik topic van je! Iedere keer lijkt het iets voor te stellen!
Wat bedoel je met dat laatste? Stelt het volgens jou in werkelijkheid dan eigenlijk niet veel voor?
pi_59907600
Zo even een biertje open trekken, want ik ben een echte man
pi_59907614
Er stond geen samenvatting bij (zeer matig in KLB, TS wat doe je kankerlijer )
Er is niet echt een klacht dat duidelijk kracht uitstraalt

Ik snap TS niet echt..
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_59907628
Ohja, ik heb gisteren bier gedronken met papa, ik ben 15
pi_59907660
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 13:33 schreef behangplakker het volgende:
Er stond geen samenvatting bij (zeer matig in KLB, TS wat doe je kankerlijer )
Er is niet echt een klacht dat duidelijk kracht uitstraalt

Ik snap TS niet echt..
Kennelijk ben jij een Fok!ker die de policy hoog in het vaandel draagt, maar kennelijk is het je dan wel even ontgaan dat het beledigen van de topicstarter ongewenst is (zie de FAQ van KLB) .
pi_59907661
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 13:31 schreef floris.exe het volgende:
Wat bedoel je met dat laatste? Stelt het volgens jou in werkelijkheid dan eigenlijk niet veel voor?
Ik denk dus serieus dat jij dit soort topics opent om reacties uit te lokken. Op dit topic valt dan in principe weinig aan te merken, maar het totaalbeeldje dat ik van florix.exe heb, is toch wel een persoon die graag het hele forum in zijn harnas wilt jagen.

Jij en dieselnoi vallen in dat straatje trouwens.
pi_59907662
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 13:31 schreef floris.exe het volgende:
Niet alleen volgens hem.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 13:36:53 #11
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_59907674
Zielig, hoe mensen hier reageren onder het motto zie-mij-nu-eens-stoer-zijn-omdat-ik-niet-meer op-de-middelbare-school-zit

TS heeft een vraag, geef er p/gvd serieus antwoord op!

Ik vind het gewoon gewelig, dat je die vraag stelt en trek je zeker niks aan van wat anderen van je verwachten!
Als je het af en toe lekker vindt om dronken te zijn, geweldig! wie bepaald de norm: Jij toch!! Zolang je weet, wat de gevolgen zijn van je alcoholgebruik (en die kunnen slech/tgoed zijn als je dronken bent!)
Dat sommigen het als een norm zien om tot hun club te behoren (studentenverenigingen etc) is hun probleem/keuze en niet jouw. Als je gaat stappen is dat jou keuze waar en met wie. Laat je niks wijs maken. Alcohol is niet stoer maar wel lekker . Have fun, op jouw manier!
Ga door met experimenteren, maar zoek je grenzen (goeie raad: blijf weg van coke,heroine en "partydrugs").

[ Bericht 68% gewijzigd door edcetera op 05-07-2008 14:07:09 ]
The best firms advertise the least...
pi_59907700
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 13:34 schreef behangplakker het volgende:
Ohja, ik heb gisteren bier gedronken met papa, ik ben 15
.

Verder: Eens met TS.
Geen referral hier.
pi_59907703
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 13:36 schreef edcetera het volgende:
Zielig, hoe mensen hier reageren onder het motto zie-mij-nu-eens-stoer-zijn-omdat-ik-niet-meer op-de-middelbare-school-zit

TS heeft een vraag, geef er p/gvd serieus antwoord op!
Het is KLAAGBAAK, geen VRAAGBAAK.
pi_59907712
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 13:26 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Je hebt zeker ook nog nooit boeken gelezen? Ik zou zeggen, begin bij Pinkeltje.
Niks over Pinkeltje.
Pinkeltje was de shit
pi_59907740
Kater komt later..
pi_59907765
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 13:32 schreef Pieter-utd het volgende:
Zo even een biertje open trekken, want ik ben een echte man
Ook ik vind het drinken van bier vooral een manier om de gezelligheid tussen de mensen waarmee je op dat moment samen bent te benadrukken. Daar is ook helemaal niets mis mee. Maar ik zal je een voorbeeld geven.

Ik was eens op een verjaardag en toen ik aangaf geen biertje te willen waren er een aantal mensen die nogal vreemd begonnen te kijken. Eentje zei zelfs: jij bent niet echt een bierdrinker of wel? Ik zo: . Een bierdrinker? Is dat zoiets als een koffiedrinker? Is een koffiedrinker geen koffiedrinker wanneer hij een dag geen enkel bakkie heeft gedronken? Is een waterdrinker geen waterdrinker wanneer hij een dag geen glas water heeft gedronken? Kortom: WAT IS DAT VOOR ONZIN!?!?!?!
pi_59907790
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 13:36 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Kennelijk ben jij een Fok!ker die de policy hoog in het vaandel draagt, maar kennelijk is het je dan wel even ontgaan dat het beledigen van de topicstarter ongewenst is (zie de FAQ van KLB) .
Ongewenst ? CALL THE COPS, IT'S A TRAP !!!!!!!!!!!11111111111

wat moet ik nu doen, straks krijg ik een ban

edit: Hoe kan ik hier een ban krijgen als er totaal geen mods ofzo zijn hier ik fail
pi_59907813
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 13:36 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:

[..]

Ik denk dus serieus dat jij dit soort topics opent om reacties uit te lokken. Op dit topic valt dan in principe weinig aan te merken, maar het totaalbeeldje dat ik van florix.exe heb, is toch wel een persoon die graag het hele forum in zijn harnas wilt jagen.
Dat zie jij verkeerd, maar ik snap waarom je dat zo zou kunnen zien. Ik sta achter mijn mening. Misschien verwoord ik die vaak wat ongelukkig, waardoor mensen er wat heftig op reageren, maar in principe geef ik gewoon de mening waar ik achter sta.
pi_59907947
Dan ga je gewoon met de verkeerde mensen om
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_59907953
Waarom wordt dit topic verbaggerd door de zogenaamde "echte KLB'ers" . Al die ophef over de mods en een normaal topic met een goed onderbouwde OP (ongeacht of ie uitlokkend is of niet) daar kan niet eens normaal op gereageerd worden . Als de mods ff 60% van de posts tot nu toe gewoon wegbonjouren hebben ze ook nog enig nut.

OT: waarom wil iedereen een grotere auto dan de buurman ? Macho-gedrag enzulks .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_59907963
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 13:49 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Jij beledigt TS indirect door het een kankertopic te noemen Pas op voor de mods!!!!!11
Nou, om eerlijk te zijn vind het inderdaad geen stijl hoe sommige mensen (waaronder jij, behangplakker) zich misdragen. Ik heb de nodige tijd en aandacht gestoken in het opstellen van de OP en verwacht dan dat mensen zich netjes gedragen. Dat betekent natuurlijk niet dat iedereen als een mak schaap moet beamen wat ik stel, maar verwoord kritiek netjes en met respect. Beargumenteer waarom je het standpunt onzin vindt. De TS beledigen is een grof schandaal.
pi_59907983
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 13:54 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Nou, om eerlijk te zijn vind het inderdaad geen stijl hoe sommige mensen (waaronder jij, behangplakker) zich misdragen. Ik heb de nodige tijd en aandacht gestoken in het opstellen van de OP en verwacht dan dat mensen zich netjes gedragen. Dat betekent natuurlijk niet dat iedereen als een mak schaap moet beamen wat ik stel, maar verwoord kritiek netjes en met respect. Beargumenteer waarom je het standpunt onzin vindt. De TS beledigen is een grof schandaal.
Speel jij toevallig wouter in die loi reclame?
pi_59908006
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 13:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom wordt dit topic verbaggerd door de zogenaamde "echte KLB'ers" . Al die ophef over de mods en een normaal topic met een goed onderbouwde OP (ongeacht of ie uitlokkend is of niet) daar kan niet eens normaal op gereageerd worden . Als de mods ff 60% van de posts tot nu toe gewoon wegbonjouren hebben ze ook nog enig nut.
Bedankt voor deze opmerking .
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 13:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
OT: waarom wil iedereen een grotere auto dan de buurman ? Macho-gedrag enzulks .
Dat ben ik met je eens, maar in het geval van een auto kan ik het nog plaatsen. Daarvoor moet je namelijk geld hebben. Hoe meer geld, hoe groter een auto je kunt kopen. Als alle auto's even duur waren, dan zou de status die je ontleent aan bijvoorbeeld een dikke Audi volledig verdwijnen. Want iedereen kan er in rijden.

Bij bijvoorbeeld bier is dat laatste het geval. Iedereen kan bier drinken. Het is zo eenvoudig als dat je een glas water uit de kraan tapt en drinkt in feite .
  zaterdag 5 juli 2008 @ 14:32:17 #24
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_59908523
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 13:41 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Ook ik vind het drinken van bier vooral een manier om de gezelligheid tussen de mensen waarmee je op dat moment samen bent te benadrukken. Daar is ook helemaal niets mis mee. Maar ik zal je een voorbeeld geven.

Ik was eens op een verjaardag en toen ik aangaf geen biertje te willen waren er een aantal mensen die nogal vreemd begonnen te kijken. Eentje zei zelfs: jij bent niet echt een bierdrinker of wel? Ik zo: . Een bierdrinker? Is dat zoiets als een koffiedrinker? Is een koffiedrinker geen koffiedrinker wanneer hij een dag geen enkel bakkie heeft gedronken? Is een waterdrinker geen waterdrinker wanneer hij een dag geen glas water heeft gedronken? Kortom: WAT IS DAT VOOR ONZIN!?!?!?!
Ach, ze verwachten gewoon niet dat je bier dronk omdat bier drinken gelijk staat aan vrienden hebben. Aangezien je niet op je fotoboek kan reageren heb je geen vrienden. Wat is het leven toch simpel
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_59908546
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 13:21 schreef floris.exe het volgende:
Als je dan echt je stoerheid wilt tonen als volwassene met het drinken van een vloeistof, zuip dan eens een glas onverdund zoutzuur op. Dan ben je een hele piet!
TS begint.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 15:08:39 #26
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_59909012
Eens met TS.
Zo irritant dat mensen van mijn leeftijd (rond de 20) allerlei verhalen gaan afsteken over hoe bijzonder het wel niet is als je dronken bent.

/care
Guanine en Cytosine! *O*
pi_59909090
Of mensen die bijhouden hoeveel ze gedronken hebben
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_59909134
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 15:14 schreef jordeeeh het volgende:
Of mensen die bijhouden hoeveel ze gedronken hebben
Ik heb er al 8 gedronken. ZO weinig? Ik heb er al 12 man G
pi_59909966
Bagger verwijderd.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 17:57:09 #30
181126 MouzurX
Misschien?
pi_59911463
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 13:28 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Volwassenen die een ophef maken over het drinken van alcoholische dranken. Die denken dat je een hele piet moet zijn om drank door je slokdarm te laten glijden, want dat is toch wel zo'n enorme prestatie .
Dan ga je toch wel met tokkies/vmbo'ers om hoor
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 18:01:10 #31
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_59911534
En de volgende dag altijd ontkennen dat je koppijn had natuurlijk, ook al ben je die nacht al kotsend de struiken ingefietst.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 18:09:41 #32
154052 RobertVH
I am your father
pi_59911647
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 18:01 schreef Nobu het volgende:
En de volgende dag altijd ontkennen dat je koppijn had natuurlijk, ook al ben je die nacht al kotsend de struiken ingefietst.
-------- __ .....__
----- _`\<,_ ....... (__)
---- (*)/ (*) ............|| <<BOOM

zoiets?
  zaterdag 5 juli 2008 @ 18:23:34 #33
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_59911835
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 18:09 schreef RobertVH het volgende:

[..]

-------- __ .....__

zoiets?
Precies, dat je de macht over het stuur verliest omdat je het te druk hebt met andere dingen. Gapen bijvoorbeeld.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 18:25:18 #34
154052 RobertVH
I am your father
pi_59911871
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 18:23 schreef Nobu het volgende:

[..]

Precies, dat je de macht over het stuur verliest omdat je het te druk hebt met andere dingen. Gapen bijvoorbeeld.
of als je de reactiesnelheid van een stoeptegel hebt

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertVH op 05-07-2008 18:35:25 ]
pi_59917855
Ik snap dit topic niet maar dat kan door de alcohol komen
pi_59919394
quote:

[..]

-------- __ .....__

zoiets?
Gast.. dat is geniaal
  zondag 6 juli 2008 @ 02:20:58 #37
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_59919804
ts is een huilie
ik heb ook altijd pech.. :'(
  zondag 6 juli 2008 @ 02:31:31 #38
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_59919908
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 13:38 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:

[..]

Het is KLAAGBAAK, geen VRAAGBAAK.
Je bent in de war met ONZ, daar hoor je blijkbaar thuis!
  zondag 6 juli 2008 @ 02:39:02 #39
84524 Morwen
I got life
pi_59919977
Gewoon machogedrag, mijn lever is sterker dan die van jou Vrouwen zal jeniet snel dat soort gedrag zien vertonen.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zondag 6 juli 2008 @ 02:40:13 #40
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_59919986
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 17:57 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Dan ga je toch wel met tokkies/vmbo'ers om hoor
Of je woont op het platteland / buiten de randstad. Daar is alcohol nog steeds de norm van stoerheid en
afwijken ervan is eng
  zondag 6 juli 2008 @ 02:44:01 #41
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_59920019
quote:
Op zondag 6 juli 2008 02:39 schreef Morwen het volgende:
Gewoon machogedrag, mijn lever is sterker dan die van jou Vrouwen zal jeniet snel dat soort gedrag zien vertonen.
Mens, ga je feministische gezeik ergens anders verspreiden.
  zondag 6 juli 2008 @ 02:46:26 #42
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_59920044
quote:

[..]

-------- __ .....__

zoiets?
Volgens mij ben je in de war met je MSN scherm

Sterkte en geniet van je weekend verder
  zondag 6 juli 2008 @ 02:52:02 #43
84524 Morwen
I got life
pi_59920093
quote:
Op zondag 6 juli 2008 02:44 schreef Nobu het volgende:

[..]

Mens, ga je feministische gezeik ergens anders verspreiden.
Ik feministisch Die kan bij mijn lijstje
Only Human
  zondag 6 juli 2008 @ 03:19:10 #44
176936 Schijtgeit
kippensoep
pi_59920276
quote:
Op zondag 6 juli 2008 02:52 schreef Morwen het volgende:

[..]

Ik feministisch Die kan bij mijn lijstje
Je bent gewoon een dikke pot!
Don't judge a duck by its brother
pi_59920302
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 13:57 schreef floris.exe het volgende:
Bij bijvoorbeeld bier is dat laatste het geval. Iedereen kan bier drinken. Het is zo eenvoudig als dat je een glas water uit de kraan tapt en drinkt in feite .
Mwah, iedereen kan bier drinken, maar 90 % van de bevolking komt helaas niet verder dan wat pils uit de supermarkt. Een goed biertje (Duits, Tsjechisch of Belgisch) heeft een sterk aanwezige smaak en lang niet iedereen vindt dat lekker. Ik ben een echte liefhebber van flink bitter bier, anderen trekken meestal gelijk een vies gezicht en gaan toch maar weer voor laf Heineken (zelf vind ik wijn dan weer niet te drinken).

Uit mijn manier van schrijven kan je denk ik al afleiden dat ik weldegelijk onderscheid maak tussen een serieuze bierliefhebbers en gewone gelegenheids pilsdrinkers.
  zondag 6 juli 2008 @ 03:23:50 #46
84524 Morwen
I got life
pi_59920309
quote:
Op zondag 6 juli 2008 03:19 schreef Schijtgeit het volgende:

[..]

Je bent gewoon een dikke pot!
Ik ben van alle markten thuis, tenminste volgens sommigen dan Maar goed, open er een topic over ofzo, hier gaat het over alcohol wat ik uiteraard niet drink omdat mijn dikevriendin dat niet pikt. Afentoe zet ze de pc in de keuken waar ik naakt vast zit aan een ketting.

Ik verveel me
Only Human
pi_59920355
quote:
Op zondag 6 juli 2008 03:23 schreef Morwen het volgende:
Ik verveel me
Sorry, ik ben nog even bezig om m'n blogsoftware te installeren op de server.
  zondag 6 juli 2008 @ 03:34:44 #48
84524 Morwen
I got life
pi_59920368
quote:
Op zondag 6 juli 2008 03:32 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Sorry, ik ben nog even bezig om m'n blogsoftware te installeren op de server.
U.......u..........biedt uw excuses aan, ik ben vereerd Mag ik dan dadelijk misschien ook een kledingstuk aan?
Only Human
pi_59920425
quote:
Op zondag 6 juli 2008 03:34 schreef Morwen het volgende:
Mag ik dan dadelijk misschien ook een kledingstuk aan?
Zet het gasfornuis maar aan als je het koud hebt.
  zondag 6 juli 2008 @ 03:49:50 #50
84524 Morwen
I got life
pi_59920438
quote:
Op zondag 6 juli 2008 03:46 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Zet het gasfornuis maar aan als je het koud hebt.
Het was ook ineens wel heel veel gevraagd, sorry
Only Human
  zondag 6 juli 2008 @ 03:58:51 #51
176936 Schijtgeit
kippensoep
pi_59920470
Zal ik een broodje doner nemen?
Don't judge a duck by its brother
  zondag 6 juli 2008 @ 04:00:36 #52
104871 remlof
Europees federalist
pi_59920478
quote:
Op zondag 6 juli 2008 03:23 schreef Morwen het volgende:

[..]

Ik ben van alle markten thuis, tenminste volgens sommigen dan Maar goed, open er een topic over ofzo, hier gaat het over alcohol wat ik uiteraard niet drink omdat mijn dikevriendin dat niet pikt. Afentoe zet ze de pc in de keuken waar ik naakt vast zit aan een ketting.

Ik verveel me
Deze moest ik even quoten

Verder vind ik ophef over alcohol helemaal niet nodig, ben fervent bierdrinker, maar dan ook alleen het 'pilsner' type, boven de 5% alcohol vind ik er niet veel aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')