Feliquote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:36 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Officieel alle vakken van mijn eerste jaar gehaald
Dat is wel heel vreemd dan.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:50 schreef pascalheister het volgende:
De haring bij de visboer in Doetinchem is heerlijk, bij AD hebben ze notabene een c1000 meegenomen in de test ipv de visboer
Over ons project moeten we de uitslag nog krijgenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:36 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Officieel alle vakken van mijn eerste jaar gehaald
Sommige docenten dan ookquote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Over ons project moeten we de uitslag nog krijgen. Die docent had ook iets te veel hooi op zijn vork genomen
.
Onze docent die heeft twee projectgroepen plus nog een hoop masterscripties na te kijken, dan ben je wel even bezigquote:
Dat noemt hij dan vast 'liefde voor het vak'?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Onze docent die heeft twee projectgroepen plus nog een hoop masterscripties na te kijken, dan ben je wel even bezig.
Ja kennelijk wel. Het was dat wij bij de intro riepen van ja we hebben straks nog les anders zou hij nog uren over dat onderwerp verteld hebbenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat noemt hij dan vast 'liefde voor het vak'?
Dankje sjimz
en bij bier horen tieten!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij vis hoort witbier niet gewoon pils
Ohja daar heb ik een poster van gezien.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo naar het Young Art Circus Festival te Beverwijk.
met een 9 mag je tevreden zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:10 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van visboer Ton Punt uit Dordrecht.
Hij moest wel hoog hebben, want van de week adverteerde hij in de lokale blaadjes met "Kijk zaterdag in het AD voor de uitslag van de haringtest".quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Ohja daar heb ik een poster van gezien.
[..]
met een 9 mag je tevreden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |