Wat zit je nou debiel te doenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:04 schreef IQM het volgende:
Waarom hebben blanke jongens/mannen zo'n smalle neus? Waar wordt dit door bepaald en hoezo hebben bruine/zwarte/negers/getinte jongens/mannen dit zelden tot nooit?
Jawelquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Hans Teeuwen is toch helemaal geen neger?
Sorry hoor maar TS stelt een hele normale vraag. Dat jij daar nou niet tegen kanquote:
Omdat jij altijd met je neus onder hun oksel zit?quote:
De kans is groot dat je het goed hebt.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:44 schreef Scaurus het volgende:
Ik denk zelf dat het met evolutie te maken heeft. Negers leven in warme landen waar je als je rent snel opwarmt. Grote neusgaten helpen om frisse lucht te inhaleren en warme lucht af te voeren.
Beter kijken wie er gequote wordt als we principieel gaan doen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:28 schreef dgbw het volgende:
[..]
Sorry hoor maar TS stelt een hele normale vraag. Dat jij daar nou niet tegen kan
vind ik een beetje debiel
Is die term niet Inuit.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:37 schreef Telecaster het volgende:
Eskimo's (of wat daar tegenwoordig ook maar de politiek correcte term voor mag zijn) hebben in 't algemeen eerder een kleine en platte neus. Kan er ook mee te maken hebben.
Omdat sletjes gratis zijn.quote:Op zondag 20 juli 2008 02:42 schreef kangeennaamregistreren het volgende:
waarom hebben bruine mensen een grote penis?
Ik het topic doorscrollen of deze grap al gemaakt was in de hoop op een primeur, maar.. neequote:Op maandag 7 juli 2008 01:32 schreef Roccultane het volgende:
Omdat de lucht gratis is.
Dat komt omdat de eskimo's Aziaten zijn die oorspronkelijk uit een veel warmer klimaat komen. Bij kou hoort een grote neus want een van de functies van de neus is juist om de ingeademde lucht te verwarmen en vochtig te maken. Ga in de winter maar eens door je mond ademen om het verschil te voelen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:37 schreef Telecaster het volgende:
Eskimo's (of wat daar tegenwoordig ook maar de politiek correcte term voor mag zijn) hebben in 't algemeen eerder een kleine en platte neus.
quote:Op maandag 21 juli 2008 16:49 schreef pentas het volgende:
Het kind wordt meestal in een draagdoek op de rug gedragen, het neusje stoot hierbij steeds tegen de rug van de moeder, daardoor plat deze af.
quote:Op zondag 6 juli 2008 10:09 schreef santax het volgende:
[ afbeelding ]
Neen negert, die autoradio is van mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |