Ben jij nu omringd door alle CUL-dames?quote:

Komen laffer en Krea ook?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:38 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik kom alleen even snel SOL feliciteren en de dames veel plezier wensen vanavond.
Wij gaan barbecueën en mijn bezoek kan ieder moment op de stoep staan dus ik ga er vandoor.

Slechts "omringd" door mijn eigen woningquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:28 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ben jij nu omringd door alle CUL-dames?

Hobsquote:

)
  )

Als we even doorposten kunnen we het volgende topic 100000000 noemenquote:

Congratz FWquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:18 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Als we even doorposten kunnen we het volgende topic 100000000 noemen

Klinkt goedquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:04 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Hobs
Ik neem aan dat ze het naar hun zin hebben, ik ga nu zelf lekker even eten, rosegebakken zalmfilet, met verse pasta een eigengemaakte tomatensaus. Daarna, de stad in
(damnz, je mag nergens meer roken binnen)

Je wilt last krijgen van je oren?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
Zal ik even naar de dames bellen en een geluidsopname daarvan posten?

Armequote:

, anderszijds heb ik er geen probleem mee, roken is bah en ongezond (en toch rook ik
 , anderszijds heb ik er geen probleem mee, roken is bah en ongezond (en toch rook ik   )
 )

Yes pleasequote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
Zal ik even naar de dames bellen en een geluidsopname daarvan posten?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |