quote:Op zaterdag 5 juli 2008 03:45 schreef afcajos het volgende:
Ik zag er gewoon goed uit, playerclothes aan, haartjes goed gelikt en mn patta's gelakt.
Ik heb vanavond een verjaardag waar volgens mij geen lekkere chicks komenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:42 schreef deepart het volgende:
Vanavond weer een kans.. Vandaag naar DenBoschje... Een of ander techno house feest op die parade tot 1 hoer snachts..
Dus mooi dressed up als een mooiboy, al die techno hoeren neuken
Ik kom ook welquote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:49 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een verjaardag waar volgens mij geen lekkere chicks komen
Oke, pak je fietsje maar richting noordelijk flevolandquote:
zomg en dan verpest je alles door zoeen chickie te zeggen dat je 'Jos' heetquote:Op zaterdag 5 juli 2008 03:45 schreef afcajos het volgende:
En ik nietCancer ik faalde weer had vanavond. Ik zag er gewoon goed uit, playerclothes aan, haartjes goed gelikt en mn patta's gelakt
Goed planquote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:52 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
zomg en dan verpest je alles door zoeen chickie te zeggen dat je 'Jos' heet
Gebruik dan een schuilnaam als: regillio, Giovanni of Giorgio
Dat vroeg ik me dus ook al af. Daar kun je de grootste lol mee beleven!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:17 schreef Lakitu het volgende:
Waarom waardeer jij 14-jarige meisjes niet?
Ze hebben me al toegevoegd op hyvesquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:17 schreef Lakitu het volgende:
Waarom waardeer jij 14-jarige meisjes niet?
Natuurlijk, je moet jezelf een goede toekomst gunnen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ze hebben me al toegevoegd op hyveszal ik accepteren?
![]()
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Mijn goedkeuring heb je.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mijn goedkeuring heb je.
Dat kan ik ze niet aan doen met al die fokkers hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik accepteer vannacht als ik dronken ben wel, kan ik ze gelijk leuk krabbelen
![]()
ééntje was trouwens 13
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
mwa de ene van 14 had wel potentiequote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:31 schreef Lakitu het volgende:
Maar waren ze nou spang of niet?
ach over vijf jaar zou je ze wel doen, als je 16 bent kan het idd echt nietquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Pas maar op zo begon de ondergang van Karl Noten ookquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |