dan horen ze goedkoper te zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:24 schreef Jazzmaster het volgende:
Dat zijn dan ook Hollandse aardbeien..
de prijsquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:25 schreef behangplakker het volgende:
Je hebt ze niet gehaald, het kost je geen geld. Je spaart zelfs geld uit omdat je het niet hebt gekocht.
What's your motherfucking problem?
Inderdaad!!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:34 schreef GizartFRL het volgende:
En voordat je thuis bent zijn er al 2 beschimmeld.
De markt.. Ben je gay ofwat?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:49 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Op de markt zijn ze overigens goedkoper. Maar wie gaat er nou naar de markt?
De mert? Was'da?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:51 schreef deepart het volgende:
[..]
De markt.. Ben je gay ofwat?![]()
![]()
Wij hier gaan altijd naar de mert
Met van die kraampjes....met aardbeitjes...enzo....quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:56 schreef Adelante het volgende:
Mekki, kun je je jouw familie niet vragen of ze op de terugweg uit Marokko wat aardbeien voor je meenemen? Die komen praktisch door Spanje en met drieentwintig oude Mercedesbusjes hebben ze vast nog wel ruimte voor wat verse aardbeien.
Dan kun je beginnen met meki's gezichtquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik stamp alleen op dingen van 50 cent
Op 1/7 van die aardbeien dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik stamp alleen op dingen van 50 cent
Aarbeien horen niks te kosten. Die dingen groeien zelfs in de dakgoot bij wijze van spreken.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:03 schreef Rapaille het volgende:
Het ligt er ook een beetje aan wat voor aardbeien het zijnIk was een week of 3 terug 4-5 euro voor een bakje aarbeien kwijt. Wel waren dit de mooiste en lekkerste aardbeien die ik ooit heb gegeten.
3,50 is misschien duur voor gewone aardbeien, maar het is maar 1 euro meer als wat zoiets normaal kost.. dat valt toch wel mee? Voor die ene euro hoef je het niet te laten
En op hele donkere plekken... of..ahh.. dat zijn aambeien.. nvmquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:06 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Aarbeien horen niks te kosten. Die dingen groeien zelfs in de dakgoot bij wijze van spreken.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:47 schreef deepart het volgende:
aardbeien.. lekkert... net als kersen... maar die vruchten zijn kenker duur..
Is toch fucking niet normaal...
ouwe..
En toen heb je natuurlijk meteen staanquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
Ik weet niet bij welke pauper-AH TS shopt, maar ik kocht vandaag een bakje aardbeien voor 2,49. Het zijn er ook meer dan tien
Je weet wat ze zeggen over meisjes die aardbeien eten hè?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
Ik weet niet bij welke pauper-AH TS shopt, maar ik kocht vandaag een bakje aardbeien voor 2,49. Het zijn er ook meer dan tien
En de rest deed lekker mee!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:12 schreef Knevelt het volgende:
[..]
En toen heb je natuurlijk meteen staanbij het rek
Oh, meneer Baar.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 03:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
dhr. Baar
dhr. Baarquote:Op zaterdag 5 juli 2008 03:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik werk @ AH @ groente-afdeling en die kosten idd 3,49 voor 500 gram
Fucking hell ik geloofde het ook niet toen een klant ernaar vroeg en ik de prijs ging checken. Dus ik naar dhr. Baar gegaan en die zei dat dat de goede prijs was
klacht: Neo-Mullen werkt bij de AH
klacht-opheffing: Neo-Mullen betaald daar wel belasting en draagt zijn steentje bij aan de maatschappij en is daarom niet zo vaak als tuig op straat te vinden.
klacht: tuig
samenvatting: chili concarne
je bent zelf een vruchtquote:
WHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK MAAKTE IK TYPFOUTquote:
Ik denk eigenlijk niet dat dat de grap was..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
WHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK MAAKTE IK TYPFOUT________________________________________________!
Ik bedoel: dhr. Baas WHAHAHAH
daar bedoel ik mee dat ik naar de manager ging om na te vragen of dat hoerebakje met aambeien serieus 3,49 kost. Hij keek na in dhr. Computer en vertelde me dat dta inderdaad de prijs is.
Klacht: kutuserts die mij pesten omdat ik spelfouten maak![]()
edit: LOLLER!!!!1 ER STAAT NOG EEN TYPFOUT!!1EINZZZZ WHIHIHIHI!!!!![]()
Ok ouwe.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:37 schreef shroomer het volgende:
Damn heb net weer een halve bak op.... Met heeeeelveel slagroom.. HMMMMMMMMMMM schijt aan die prijs ouwe.
Helemaal mee eens! En de bramen staan te bloeien, onze bessen zijn bijna klaar, de appels groeien goedquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:52 schreef AntiSh0x het volgende:
Lang leve de eigen aardbeien uit de moestuin!
Alleen een beetje jammer van de droogte...
Weet ikquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:05 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat dat de grap was..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |