Nochtans heeft Mart een droom om op te treden met de Golden Earringsquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:47 schreef TLC het volgende:
Mart zingt in ieder geval niet op tv, he Jack![]()
hij zat vanavond wel een beetje in een dipje, t zal wel een vrijdagavond zo vlak voor parijsdipje zijn. normaal zegt hij hetzelfde over doping als die bitch die er vanavond zat.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:16 schreef Longmen het volgende:
Zoals hij vanavond bijna weemodig met zn glas wijn draaide op de vraag wat er volgend jaar gaat gebeuren...
Denk dat hij haar vanavond even te grazen neemt in haar hotelkamer.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:22 schreef maril het volgende:
[..]
hij zat vanavond wel een beetje in een dipje, t zal wel een vrijdagavond zo vlak voor parijsdipje zijn. normaal zegt hij hetzelfde over doping als die bitch die er vanavond zat.
volgens mij moet je echt als vrouw zo,n bitcherig type zijn als je de tour volgt.
Lijkt mij dat Preud"home bang voor haar is.
Volgens mij zal Mart best trots zijn dat mensen denken dat hij zo"n schuinmarcheerder is.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:25 schreef Longmen het volgende:
[..]
Denk dat hij haar vanavond even te grazen neemt in haar hotelkamer.
Nog nooit gezien bij Mart, hehe.quote:
Heb dat destijds gezien, ja.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:32 schreef tong80 het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=2796121&md5=bcc3f2105089e49b9bb60f5ec4bc51d1
Leuk interview met Smeets Maril.
Mooi interview, alhoewel ik zelf niet zo van Smeets gecharmeerd ben. Alleen dat 'jij' en 'u' van van den Brink is erg irritant.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:32 schreef tong80 het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=2796121&md5=bcc3f2105089e49b9bb60f5ec4bc51d1
Leuk interview met Smeets Maril.
quote:
Ach, Renaat heeft nog altijd 100x meer verstand van de koers dan iedereen bij de NOS bij elkaar. Het probleem is dat Renaat af en toe een beetje chaotisch is, maar dat is aan de andere kant ook nog best wel leuk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:52 schreef maril het volgende:
[..]
![]()
Nou ja als ik Renaat vanmiddag hoorden zijn ze bij de NOS echt niet zo slecht als de meeste ons wil doen geloven, Josedaarintegen kan mij wel bekoren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |