Gebeurt ook niet. Geldt alleen voor nieuwe werknemers of werknemers die van functie wisselen.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:59 schreef maril het volgende:
[..]
Omdat dat niet uit het NOSpotje komt maar van de tros, en het ging om de salaris van de NOS. daarom zeg ik Cruijf, verder is het niet interessant, en moet men hetzelf weten ,als men bij de vARA die balkenende norm gaat gebruiken is men v Nieuwkerken en Paul de leeuw hoogstwaarschijnlijk kwijt. Je gaat niet ineens halveren in je salaris, tenminsten ik zou dat uit principe niet doen.
Weet je wel hoeveel die kost?!quote:Op maandag 7 juli 2008 23:11 schreef tong80 het volgende:
Als je zo'n muts durft te dragen heb je schijt aan de wereld
Klopt, we mogen ook blij zijn dat Mathijs een contract van 5 jaar heeft, weet alleen niet hoe die van Paul de Leeuw is.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:18 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Gebeurt ook niet. Geldt alleen voor nieuwe werknemers of werknemers die van functie wisselen.
Trouwens vreemd dat er geen openheid wordt gegeven over Cruyff's salaris.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:18 schreef maril het volgende:
[..]
Klopt, we mogen ook blij zijn dat Mathijs een contract van 5 jaar heeft,
Het boeit me inderdaad niet wat Engelsen aan belasting willen uitgeven, maar wat ik uitgeef wel. Ik vind v Nieuwkerk een prima presentator, maar ik zou niet weten waarom hij zoveel zou moeten verdienen. Als hij voor meer geld naar RTL wil is dat toch prima? Blijkbaar kunnen zij dus ook programma's maken die hem aanspreken. De publieke omroep is er niet om kunstmatig programma's bij de commerciëlen weg te houden door o.a. mijn geld uit te geven... Idem voor Smeets, Cruijff of wie dan ook.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:35 schreef Klopkoek het volgende:
pfaf, je bent echt volledig verzuurd.
Wat maakt het uit wat iemand krijgt? Als de kwaliteit maar beter is. Nogmaals: Clarkson krijgt van de BBC 1 miljoen pond per jaar... Maar nee, dat salaris willen we niet inperken want we betalen het niet.
Van Nieuwkerke heeft misschien een dikke miljoen kijkers. Clarkson een kleine 400 miljoen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:35 schreef Klopkoek het volgende:
pfaf, je bent echt volledig verzuurd.
Wat maakt het uit wat iemand krijgt? Als de kwaliteit maar beter is. Nogmaals: Clarkson krijgt van de BBC 1 miljoen pond per jaar... Maar nee, dat salaris willen we niet inperken want we betalen het niet.
Verzuurd figuur dus. Maar ik ga niet met jou in discussie daar jij mij al een keer of 5 voor mongool hebt uitgemaakt.quote:Het boeit me inderdaad niet wat Engelsen aan belasting willen uitgeven, maar wat ik uitgeef wel. Ik vind v Nieuwkerk een prima presentator, maar ik zou niet weten waarom hij zoveel zou moeten verdienen. Als hij voor meer geld naar RTL wil is dat toch prima? Blijkbaar kunnen zij dus ook programma's maken die hem aanspreken. De publieke omroep is er niet om kunstmatig programma's bij de commerciëlen weg te houden door o.a. mijn geld uit te geven... Idem voor Smeets, Cruijff of wie dan ook.
Het gaat om het idee dat je kwaliteit moet betalen. Jij draait op geniepige wijze de zaak om: het is niet vanwege de 400 miljoen kijkers dat Clarkson zoveel verdient, nee, dankzij zijn salaris (en kunde) kunnen er überhaupt 400 miljoen mensen worden bereikt.quote:Van Nieuwkerke heeft misschien een dikke miljoen kijkers. Clarkson een kleine 400 miljoen.
Goe vergelijking dus
Verzuurd?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:58 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Verzuurd figuur dus. Maar ik ga niet met jou in discussie daar jij mij al een keer of 5 voor mongool hebt uitgemaakt.
Oh ja.quote:
Of de users krijgen de mods die ze verdienen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:08 schreef Klopkoek het volgende:
Ze selecteren hier gewoon mods erop. Zo geenstijl-achtig en verzuurd mogelijk over te komen.
Maar anyway: if you pay peanuts you get monkeys.
kmap hè, maar het voegt niets toe aan de andere topic als avonetappe en welk jasje hij nu draagt gaat allemaal over hetzelfde.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:10 schreef -skippybal- het volgende:
En tóch reageren!
Dit dusquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:18 schreef TheVulture het volgende:
Hoewel ik hem met name als hij zelf ergens te gast is vaak erg arrogant vind overkomen is het wel een ultieme held bij dit soort evenementen... geweldige personality... als ie ooit stopt zal ik hem zeker missen.
Alle Engelse woorden met "th" worden door een s vervangen. Sree years! Heel irritant, alof het zo moet.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:26 schreef samdeman1984 het volgende:
Sank you Ton, sank you Pat, SANK YOU!!
Opgeblazen arrogante bal!
staat dat ergens op uitzending gemist? Mart bij Ivo Niehe dan hèquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:18 schreef Klopkoek het volgende:
Ook hilarisch was Smeets bij Ivo Niehe. Normaal gesproken kijk ik dat pauperprogramma nooit maar dat was echt lachwekkend. Niehe zat te hengelen of Smeets een pedo was en Smeets zo nonchalant 'ja, ik heb met Ria de leukste beweging gemaakt die een mens kan maken'.
Ik heb al zijn boeken, en columns( die van het HD dankzij Horstjan), verder de uitzending luister ik alleen als ik wakker benquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:38 schreef Klopkoek het volgende:
Maril, even vraagje voor je, ben je zo'n fan van Smeets dat je alles over hem verzamelt? Alle collumns? Ook alle radio 2 uitzendingen verzamelt?
Die opmerking van de mooiste beweging heeft hij daar niet gemaakt wel in een interview met een belgisch blad.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:14 schreef Klopkoek het volgende:
Die kan het ook geweest zijn. Ik weet wie je bedoelt. Die van Eyeworks.
Maar in mijn geheugen was het Niehe. Is een goed teken, het is niet de presentator die op de voorgrond moet staan
Ik denk idd dat het die soapie geweest moet zijn. Niehe is er een tijdje tussenuit geweest.
En vergeet zn optredens in DWDD niet. Waarom hij Matthijs kleineerd en waarin Marc Marie zegt: "Waarom doe je nu altijd zo Mart?"quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:18 schreef Klopkoek het volgende:
Ook hilarisch was Smeets bij Ivo Niehe. Normaal gesproken kijk ik dat pauperprogramma nooit maar dat was echt lachwekkend. Niehe zat te hengelen of Smeets een pedo was en Smeets zo nonchalant 'ja, ik heb met Ria de leukste beweging gemaakt die een mens kan maken'.
Hij heeft ook Columns in de Trouw.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:08 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb al zijn boeken, en columns( die van het HD dankzij Horstjan), verder de uitzending luister ik alleen als ik wakker ben
in de weekeinde gebeurd dat nog wel eens. maar je kan het ook terugluisteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |