abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juli 2008 @ 08:18:50 #51
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_59964690
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:59 schreef maril het volgende:

[..]

Omdat dat niet uit het NOSpotje komt maar van de tros, en het ging om de salaris van de NOS. daarom zeg ik Cruijf, verder is het niet interessant, en moet men hetzelf weten ,als men bij de vARA die balkenende norm gaat gebruiken is men v Nieuwkerken en Paul de leeuw hoogstwaarschijnlijk kwijt. Je gaat niet ineens halveren in je salaris, tenminsten ik zou dat uit principe niet doen.
Gebeurt ook niet. Geldt alleen voor nieuwe werknemers of werknemers die van functie wisselen.

Trouwens vreemd dat er geen openheid wordt gegeven over Cruyff's salaris.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 08:31:42 #52
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59964815
quote:
Op maandag 7 juli 2008 23:11 schreef tong80 het volgende:
Als je zo'n muts durft te dragen heb je schijt aan de wereld
Weet je wel hoeveel die kost?!
pi_59965946
Mart kent dus een beetje de zelfde situatie als die van Olav Mol

Ze zijn beide goed in waar ze goed zijn, je vind ze oke of je kan ze niet aanhoren/zien en ze zijn van onvervangbare waarde in hun vakgebied.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 10:18:06 #54
127004 maril
Smeetsfan
pi_59966210
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 08:18 schreef SuikerVuist het volgende:

[..]

Gebeurt ook niet. Geldt alleen voor nieuwe werknemers of werknemers die van functie wisselen.

Trouwens vreemd dat er geen openheid wordt gegeven over Cruyff's salaris.
Klopt, we mogen ook blij zijn dat Mathijs een contract van 5 jaar heeft, weet alleen niet hoe die van Paul de Leeuw is.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  dinsdag 8 juli 2008 @ 10:27:38 #55
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59966360
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 10:18 schreef maril het volgende:

[..]

Klopt, we mogen ook blij zijn dat Mathijs een contract van 5 jaar heeft,
Spreek voor jezelf.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 10:30:52 #56
127004 maril
Smeetsfan
pi_59966422
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 10:27 schreef pfaf het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf.
Sorry Ik dus.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 10:35:29 #57
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59966505
pfaf, je bent echt volledig verzuurd.

Wat maakt het uit wat iemand krijgt? Als de kwaliteit maar beter is. Nogmaals: Clarkson krijgt van de BBC 1 miljoen pond per jaar... Maar nee, dat salaris willen we niet inperken want we betalen het niet.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 8 juli 2008 @ 10:38:05 #58
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59966551
Hetzelfde gezeur is trouwens of de PO sport moet inkopen. Of dat niet veel beter bij de commercielen kan. Ga toch weg. Al die sport die de PO inkoopt verdienen ze dubbel en dwars terug door extra reclameinkomsten. Wil de politiek straks ook die meevaller afschaffen?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 8 juli 2008 @ 10:42:51 #59
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59966647
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 10:35 schreef Klopkoek het volgende:

Wat maakt het uit wat iemand krijgt? Als de kwaliteit maar beter is. Nogmaals: Clarkson krijgt van de BBC 1 miljoen pond per jaar... Maar nee, dat salaris willen we niet inperken want we betalen het niet.
Het boeit me inderdaad niet wat Engelsen aan belasting willen uitgeven, maar wat ik uitgeef wel. Ik vind v Nieuwkerk een prima presentator, maar ik zou niet weten waarom hij zoveel zou moeten verdienen. Als hij voor meer geld naar RTL wil is dat toch prima? Blijkbaar kunnen zij dus ook programma's maken die hem aanspreken. De publieke omroep is er niet om kunstmatig programma's bij de commerciëlen weg te houden door o.a. mijn geld uit te geven... Idem voor Smeets, Cruijff of wie dan ook.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 10:45:48 #60
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_59966700
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 10:35 schreef Klopkoek het volgende:

Van Nieuwkerke heeft misschien een dikke miljoen kijkers. Clarkson een kleine 400 miljoen.
Goe vergelijking dus
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  dinsdag 8 juli 2008 @ 10:58:17 #61
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59966921
quote:
Het boeit me inderdaad niet wat Engelsen aan belasting willen uitgeven, maar wat ik uitgeef wel. Ik vind v Nieuwkerk een prima presentator, maar ik zou niet weten waarom hij zoveel zou moeten verdienen. Als hij voor meer geld naar RTL wil is dat toch prima? Blijkbaar kunnen zij dus ook programma's maken die hem aanspreken. De publieke omroep is er niet om kunstmatig programma's bij de commerciëlen weg te houden door o.a. mijn geld uit te geven... Idem voor Smeets, Cruijff of wie dan ook.
Verzuurd figuur dus. Maar ik ga niet met jou in discussie daar jij mij al een keer of 5 voor mongool hebt uitgemaakt.
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 8 juli 2008 @ 11:07:13 #62
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59967079
quote:
Van Nieuwkerke heeft misschien een dikke miljoen kijkers. Clarkson een kleine 400 miljoen.
Goe vergelijking dus
Het gaat om het idee dat je kwaliteit moet betalen. Jij draait op geniepige wijze de zaak om: het is niet vanwege de 400 miljoen kijkers dat Clarkson zoveel verdient, nee, dankzij zijn salaris (en kunde) kunnen er überhaupt 400 miljoen mensen worden bereikt.
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 8 juli 2008 @ 11:08:51 #63
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59967117
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 10:58 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Verzuurd figuur dus. Maar ik ga niet met jou in discussie daar jij mij al een keer of 5 voor mongool hebt uitgemaakt.
Verzuurd?

Maak er maar 6 van!
pi_59967301
Hoewel ik hem met name als hij zelf ergens te gast is vaak erg arrogant vind overkomen is het wel een ultieme held bij dit soort evenementen... geweldige personality... als ie ooit stopt zal ik hem zeker missen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_59968295
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:08 schreef pfaf het volgende:

[..]

Verzuurd?

Is hij dan ook modje geweest
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 12:02:52 #66
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59968409
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:58 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Is hij dan ook modje geweest
Oh ja.
Heb ik me zo voor genomen nooit een verzuurde ex-mod te worden, krijg ik het op een winderige dag in juli toch zo voor m'n kiezen.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 12:08:53 #67
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59968557
Ze selecteren hier gewoon mods erop. Zo geenstijl-achtig en verzuurd mogelijk over te komen.

Maar anyway: if you pay peanuts you get monkeys.
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 8 juli 2008 @ 12:13:31 #68
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59968668
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 12:08 schreef Klopkoek het volgende:
Ze selecteren hier gewoon mods erop. Zo geenstijl-achtig en verzuurd mogelijk over te komen.

Maar anyway: if you pay peanuts you get monkeys.
Of de users krijgen de mods die ze verdienen.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:08:32 #69
127004 maril
Smeetsfan
pi_59969935
Blijf het een zinloze topic vinden.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:10:36 #70
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_59969974
En tóch reageren!
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:16:46 #71
127004 maril
Smeetsfan
pi_59970142
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 13:10 schreef -skippybal- het volgende:
En tóch reageren!
kmap hè, maar het voegt niets toe aan de andere topic als avonetappe en welk jasje hij nu draagt gaat allemaal over hetzelfde.
pi_59970235
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:18 schreef TheVulture het volgende:
Hoewel ik hem met name als hij zelf ergens te gast is vaak erg arrogant vind overkomen is het wel een ultieme held bij dit soort evenementen... geweldige personality... als ie ooit stopt zal ik hem zeker missen.
Dit dus
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 juli 2008 @ 06:27:23 #73
7889 tong80
Spleenheup
pi_60180949
Hij doet het goed dit jaar.

Hij kroop alleen een beetje te veel in de reet van de UCI-voorzitter.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_60182537
Het programma groeit langzaam maar zeker naar het oude niveau, na een moeizame start. Gisteren was gewoon goed.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60186016
Mart
Wat een stel verzuurde mensen zitten er hier in dit topic. Ben blij dat Mart er nog is anders krijgen we dadelijk Herbert die deze programma's gaat presenteren
Alleen wel jammer dat hij de lange bergettapes niet meer verslaat op tv
Koning.
pi_60186076
sank you
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_60207279
Praten over welk jasje en wat al dan niet wat hij draagt, vind ik niet zo intressant. Dat Ruud ter wide bij RTL Formule 1 elke keer dezelfde wollen truien droeg, ja dat was wel weer leuk.

Maar Mart Smeets is het gewoon en word heel moeizaam opgevolgd door een verslaggever en niet door een karakter. Daarom heb ik al eerder de vergelijking getrokken met Olav Mol.

You love him or you hate him. Een tussenweg is er haast niet.

Mart (en Olav) is een icoon !
pi_60294317
Overschatte presentator. Slaagde er gisteren in om in een samenvatting van 5 min. ongeveer elke naam verkeerd uit te spreken. Verdiep je daar een beetje in, want die mannen heten geen Veukler, Turruko, Augustin, Valentin< Arnesen etc.

Het is dat er weinig betere presentatoren zijn in Nederland, maar het is niet om aan te zien...
pi_60302775
'Goedenavond dames en heren. Het is warm, het is donker, we zitten in de tuin van een schitterend kasteel en we drinken rode wijn. Du vin rouge. We gaan het hebben over hardrijden op de fiets. Over winnen, over verliezen, over pijn, over geluk. En dat alles in de boezem van de Tour. De Tour de France, het fenomeen dat ieder jaar gedurende drie weken dit gekke land in zijn greep heeft. Want de Tour is het leven in het klein - maar dan grootser... En mijn vraag aan mijn gast van vanavond is: mag ik dat zo zeggen?'

'Ja hoor.'

'Jazeker, zegt hij, dat mag. En hij kan het weten. Maar wat hij zich waarschijnlijk niet beseft, en de meeste kijkers wellicht ook niet, is dat ik, ooit, in een diep, ver, grijs, verleden eens tegen Eddy Merckx heb gezegd: "wielrennen is het leven". En wat zij hij toen? Wat zei "de Kannibaal"? Dat hij het met mij eens was. Want wielrennen heeft alles. En nu ben jij mijn gast en zeg ik dit tegen jou. - Dat mag toch?'

'Van mij wel.'

'En als ik nu, vanavond, in het land van Sartre en Barbara, onder de rook van dit paleiselijke prachtgebouw naar jou kijk en ik zeg het nogmaals: "de Tour is het leven in het klein, maar dan grootser" - dan weet jij wat ik bedoel.'

'Ja.'

'Want...?'

'Want Eddy Merckx vond het ook?'

'Inderdaad. En waarom? Jij weet dat als geen ander, jou gutst het Franse asfalt door de aderen, jij lag in de wieg met een binnenband om je nek, jij dronk de duurste Chateaubriand uit een bidon - mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen - dus jij kunt dat mooi aan de kijkers uitleggen: waarom is de Tour het leven in het klein?'

'Moet ík dat uitleggen?'

'Ja.'

'Maar jij verzint het toch?'

'Jawel, maar jij beseft je als geen ander hoe...'

'Zeg, moet je luisteren. Ik heb mijn hele leven gekoerst. Ik heb mijn botten gebroken en mijn sporen verdiend. Ik heb de Tour gereden. Daarom zit ik hier: om daar iets over te vertellen. Prima. Maar dan moet ik in de praktijk eigenlijk alleen maar jóuw geneuzel illustreren. Merk je dat? Dat heeft iets wonderlijks, nietwaar?'

'Ik ga nu iets heel geks zeggen.'

'Dat geloof ik graag.'

'Ik ga een naam noemen.'

'...'

'Als ik zeg: "Kim Kirschen" - begrijp jij dan wat ik bedoel?'

'Ik vermoed dat je "Kim Kirchen" bedoelt.'

'Precies. En wie is dat?'

'Jezus Christus, man! Dat weet je zelf toch ook wel? Als je iets wilt zeggen, dan moet je dat gewoon doen. En dan wil ik er best op reageren, maar je moet het eerst zelf zeggen. Dus vertel maar even wat Kim Kirchen ermee te maken heeft.'

'Kijk: dit is interessant. Jij begint over Kim Kirschen, en je beseft je direct...'

'Nee, nee, nee! Jíj begint over hem, hij heet Kirchen, zonder "s" dus, en "beseffen" is geen wederkerig werkwoord. Ik besef, jij beseft, wij beseffen! Ja?'

'Emotie. Woede. Is dit ook de Tour?'

'...'

'Kijk: je staat op. Ik zie dat je het meent. Dames en heren, kijkt u eens wat er nog een veerkracht in dat oude, taaie sporterslijf zit. Schitterend. Maar wacht - mijn vingertje gaat omhoog: ik ga je onderbreken. Jean Nelissen, "de Neel", die heeft mij ooit geleerd dat op zo'n moment - au! Godverdomme zeg, wat doe jij nou? Hee! Waar ga je heen?'

http://www.tijdschriftrosa.nl/index.php?page=_&weblogId=12&weblogentryId=82
pi_60302855
Dit blijft toch ook een uitzending hoor, let op de denigrerende houding van Mart:

http://www.eo.nl/programm(...).esp?episode=6895034
pi_60342162
Sank you Ton, sank you Pat, SANK YOU!!

Opgeblazen arrogante bal!
Chill
pi_60342487
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 14:26 schreef samdeman1984 het volgende:
Sank you Ton, sank you Pat, SANK YOU!!

Opgeblazen arrogante bal!
Alle Engelse woorden met "th" worden door een s vervangen. Sree years! Heel irritant, alof het zo moet.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 15:11:40 #84
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60343186
Owja, die aflevering dat de EO bij Mart Smeets op bezoek komt... op een gegeven moment komt kees jansma ook aanschuiven en wordt het dieptreurig.

Waarom onthoud ik toch altijd dat soort zinloze dingen
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 25 juli 2008 @ 15:18:05 #85
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60343326
Ook hilarisch was Smeets bij Ivo Niehe. Normaal gesproken kijk ik dat pauperprogramma nooit maar dat was echt lachwekkend. Niehe zat te hengelen of Smeets een pedo was en Smeets zo nonchalant 'ja, ik heb met Ria de leukste beweging gemaakt die een mens kan maken'.
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 25 juli 2008 @ 15:25:13 #86
127004 maril
Smeetsfan
pi_60343491
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 15:18 schreef Klopkoek het volgende:
Ook hilarisch was Smeets bij Ivo Niehe. Normaal gesproken kijk ik dat pauperprogramma nooit maar dat was echt lachwekkend. Niehe zat te hengelen of Smeets een pedo was en Smeets zo nonchalant 'ja, ik heb met Ria de leukste beweging gemaakt die een mens kan maken'.
staat dat ergens op uitzending gemist? Mart bij Ivo Niehe dan hè
  vrijdag 25 juli 2008 @ 15:26:38 #87
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60343516
Kan het niet vinden. TROS dat daar altijd moeilijk over.
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 25 juli 2008 @ 15:33:17 #88
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60343678
OMFG, ik zie nu die uitzending terug met Van den Brink.

[over wijn]
"Dit is Australisch, en een buitengewoon goedkoop glaasje."
[neemt slok]
"hmmm lekker, jij ook?"

Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 25 juli 2008 @ 15:38:33 #89
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60343793
Maril, even vraagje voor je, ben je zo'n fan van Smeets dat je alles over hem verzamelt? Alle collumns? Ook alle radio 2 uitzendingen verzamelt?
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_60344011
Vast al gepost maar zag het in dit topic niet staan...

Maar dit is het leukste stukje met Mart Smeets erin:

vrijdag 25 juli 2008 @ 15:51:17 #91
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60344085
Ik vind overigens die radiouitzendingen van hem te pruimen. Maarja, het is bij de VARA he?
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 25 juli 2008 @ 16:08:19 #92
127004 maril
Smeetsfan
pi_60344411
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 15:38 schreef Klopkoek het volgende:
Maril, even vraagje voor je, ben je zo'n fan van Smeets dat je alles over hem verzamelt? Alle collumns? Ook alle radio 2 uitzendingen verzamelt?
Ik heb al zijn boeken, en columns( die van het HD dankzij Horstjan), verder de uitzending luister ik alleen als ik wakker ben
in de weekeinde gebeurd dat nog wel eens. maar je kan het ook terugluisteren.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 16:10:15 #93
127004 maril
Smeetsfan
pi_60344449
Klopkoek ,weet je zeker dat het Niehe was, ik denk eerder aan die vervanger van hem, ik weet zijn naam even niet , hij woont nu in Amerika en zijn vrouw iis een vriendinnetje van Lance Armstrong geweest.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 16:14:27 #94
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60344538
Die kan het ook geweest zijn. Ik weet wie je bedoelt. Die van Eyeworks.

Maar in mijn geheugen was het Niehe. Is een goed teken, het is niet de presentator die op de voorgrond moet staan

Ik denk idd dat het die soapie geweest moet zijn. Niehe is er een tijdje tussenuit geweest.
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 25 juli 2008 @ 16:55:36 #95
127004 maril
Smeetsfan
pi_60345385
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 16:14 schreef Klopkoek het volgende:
Die kan het ook geweest zijn. Ik weet wie je bedoelt. Die van Eyeworks.

Maar in mijn geheugen was het Niehe. Is een goed teken, het is niet de presentator die op de voorgrond moet staan

Ik denk idd dat het die soapie geweest moet zijn. Niehe is er een tijdje tussenuit geweest.
Die opmerking van de mooiste beweging heeft hij daar niet gemaakt wel in een interview met een belgisch blad.
pi_60347491
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 15:18 schreef Klopkoek het volgende:
En vergeet zn optredens in DWDD niet. Waarom hij Matthijs kleineerd en waarin Marc Marie zegt: "Waarom doe je nu altijd zo Mart?"
pi_60347510
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 16:08 schreef maril het volgende:

[..]

Ik heb al zijn boeken, en columns( die van het HD dankzij Horstjan), verder de uitzending luister ik alleen als ik wakker ben
in de weekeinde gebeurd dat nog wel eens. maar je kan het ook terugluisteren.
Hij heeft ook Columns in de Trouw.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 20:43:28 #98
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60349118
Haarlems Dagblad.... die krant hadden wij vroeger ook. Jaren later nog eens doorgekeken, is niets meer van overgebleven behalve de oude vertrouwde stukjes van Smeets en Snoeks.

Ik klink al als een oude lul
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_60349223
Mart zingt in ieder geval niet op tv, he Jack
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 25 juli 2008 @ 22:47:55 #100
127004 maril
Smeetsfan
pi_60351741
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 19:19 schreef Longmen het volgende:

[..]

Hij heeft ook Columns in de Trouw.
Weet ik