abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 juli 2008 @ 10:53:31 #26
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59921766
quote:
Volgens mij kan dat bedrag maal 5, meen ik eens in de NRC gelezen te hebben.
Nonsens. Jack van Gelder en Van Nieuwkerk zijn de grootverdieners (a 300000 euro).
quote:
Zo kennen we links natuurlijk weer.
Bek dicht vuile lafbek . Als je goed werk levert mag je best wat verdienen. Als je maar ook netjes belasting betaalt.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_59926023
Mart is een goede presentator, maar soms zorgt z'n arrogantie en bij vlagen z'n geblaat bij mij voor plaatsvervangende schaamte...
Als commentator vind ik hem niet veel voorstellen, hij loopt te koketteren met z'n wielerkennis, maar zit er vaak naast...
pi_59939263
quote:
Op zondag 6 juli 2008 10:53 schreef Klopkoek het volgende:
Van Nieuwkerk zijn de grootverdieners (a 300000 euro).
Ah, hoe kan het ook anders bij de Vereeniging van Arbeiders Radio Amateurs. Net zoals Jack Spijkerman.
  maandag 7 juli 2008 @ 09:22:23 #29
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59941771
Bolkesteijn, moet je eens goed luisteren links-basher (en geen stront in je oren hebben). Van Nieuwkerk werkt voor zowel de VARA als de VPRO. Daarom krijgt hij dubbel betaalt.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 7 juli 2008 @ 11:12:32 #30
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_59943628
quote:
Op maandag 7 juli 2008 09:22 schreef Klopkoek het volgende:
Bolkesteijn, moet je eens goed luisteren links-basher (en geen stront in je oren hebben). Van Nieuwkerk werkt voor zowel de VARA als de VPRO. Daarom krijgt hij dubbel betaalt.
Echt? Lekker geregeld dan. Van Nieuwkerk werkt voor DE (enige) publieke omroep van Nederland. Er zijn wel meer mensen die voor zowel de VARA, VPRO (en NPS) werken, toch? Geldt dat voor hun ook dan?

De echte reden is natuurlijk dat Van Nieuwkerk er één is van het type links lullen, rechts zakken vullen. Zie zijn onderhandelingen met TALPA. Was bijna een nieuw gevalletje Spjikerman....
  maandag 7 juli 2008 @ 11:15:20 #31
127004 maril
Smeetsfan
pi_59943681
Ik denk weet wel zeker dat Cruijf de grootverdiener is bij de NOS, en dat voor een paar keer CLwedstrijden.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  maandag 7 juli 2008 @ 11:23:21 #32
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_59943865
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:15 schreef maril het volgende:
Ik denk weet wel zeker dat Cruijf de grootverdiener is bij de NOS, en dat voor een paar keer CLwedstrijden.
Jack van Gelder verdient ook ongeveer 3 ton per jaar, dacht ik.

edit: ik zie dat Klopkoek dit al heeft gemeld. Hoeveel verdiemt Cruyff per jaar?
  maandag 7 juli 2008 @ 11:32:26 #33
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59944059
Hoeveel Cruyff verdient is onbekend. Ik heb zowel bedragen gelezen van 50000 euro per jaar tot 500000 euro per jaar.

Jack van Gelder krijgt inderdaad 3 ton, meer dan twee keer zoveel als Smeets. Komt omdat Van Gelder dingetjes voor de radio, Tros en NOS TV doet.

Owja, ik vind het gezeur: Jeremy Clarkson van de BBC (voor de duidelijkheid: de Britse publieke omroep) krijgt voor zijn TV-werk ruim 1 miljoen pond van de BBC.
Deuger, Woke & Gutmensch
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 juli 2008 @ 11:34:59 #34
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_59944118
de BBC heeft dan ook wat meer te besteden .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_59944252
Het gaat hier om Mart Smeets, niet wie het meest verdiend... lekker belangrijk, ze verdienen toch meer dan wat ik per maand krijg... goh ik ben jaloers...klaar.

Mart Smeets is misschien arrogant, dat zijn zoveel mensen... Jos Verstappen? Arrogant. Pete Sampras? Arrogant. Verdonk? ook arrogant?

Nar mijn idee zijn het vaak die arrogante aparte figuren/talenten die het weer leuk maken. Mart Smeets is voor mij een topper, door m'n simpele werk als koerier zijnde heb ik hem 2 keer mogen ontmoeten, eerste keer verliep stroef, 2e keer was gewoon leuk, op Schiphol. Mart was daar amicaal met andere collega's op reis naar het wk schaatsen in Nagano. Met een grote kartonnen versie van Shani Davis wachtte ik hem op in de vertrekhal.
Na die ontmoetingen heb ik dus ook een andere kant van Mart gezien, behalve op tv kan hij gewoon ook zo zonder camera's een hele leuke man zijn.

En dan te bedenken, dat als Mart er niet meer is, dat iedereen hem plots gaat eren, prijzen en vergeten dat ze hem ooit arrogant hebben betiteld. Scheinheiligheid vind ik dan erger dan arrogantie.
  maandag 7 juli 2008 @ 11:43:31 #36
127004 maril
Smeetsfan
pi_59944268
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:32 schreef Klopkoek het volgende:
Hoeveel Cruyff verdient is onbekend. Ik heb zowel bedragen gelezen van 50000 euro per jaar tot 500000 euro per jaar.

Jack van Gelder krijgt inderdaad 3 ton, meer dan twee keer zoveel als Smeets. Komt omdat Van Gelder dingetjes voor de radio, Tros en NOS TV doet.

Owja, ik vind het gezeur: Jeremy Clarkson van de BBC (voor de duidelijkheid: de Britse publieke omroep) krijgt voor zijn TV-werk ruim 1 miljoen pond van de BBC.
Dat van de tros moet je niet meerekenen.
  maandag 7 juli 2008 @ 11:45:27 #37
127004 maril
Smeetsfan
pi_59944305
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:42 schreef Meike26 het volgende:
Het gaat hier om Mart Smeets, niet wie het meest verdiend... lekker belangrijk, ze verdienen toch meer dan wat ik per maand krijg... goh ik ben jaloers...klaar.

Mart Smeets is misschien arrogant, dat zijn zoveel mensen... Jos Verstappen? Arrogant. Pete Sampras? Arrogant. Verdonk? ook arrogant?

Nar mijn idee zijn het vaak die arrogante aparte figuren/talenten die het weer leuk maken. Mart Smeets is voor mij een topper, door m'n simpele werk als koerier zijnde heb ik hem 2 keer mogen ontmoeten, eerste keer verliep stroef, 2e keer was gewoon leuk, op Schiphol. Mart was daar amicaal met andere collega's op reis naar het wk schaatsen in Nagano. Met een grote kartonnen versie van Shani Davis wachtte ik hem op in de vertrekhal.
Na die ontmoetingen heb ik dus ook een andere kant van Mart gezien, behalve op tv kan hij gewoon ook zo zonder camera's een hele leuke man zijn.

En dan te bedenken, dat als Mart er niet meer is, dat iedereen hem plots gaat eren, prijzen en vergeten dat ze hem ooit arrogant hebben betiteld. Scheinheiligheid vind ik dan erger dan arrogantie.
, dat zelfde gebeurd nu met Chapel, alleen SCH was hierin eerlijk.
  maandag 7 juli 2008 @ 11:50:17 #38
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59944409
quote:
Dat van de tros moet je niet meerekenen.
Waarom niet?
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_59944500
Dat gebeurd bij iedereen..

Nee, Mart blijf voorlopig toch nog maar even hier
  maandag 7 juli 2008 @ 11:59:37 #40
127004 maril
Smeetsfan
pi_59944601
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:50 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat dat niet uit het NOSpotje komt maar van de tros, en het ging om de salaris van de NOS. daarom zeg ik Cruijf, verder is het niet interessant, en moet men hetzelf weten ,als men bij de vARA die balkenende norm gaat gebruiken is men v Nieuwkerken en Paul de leeuw hoogstwaarschijnlijk kwijt. Je gaat niet ineens halveren in je salaris, tenminsten ik zou dat uit principe niet doen.
pi_59957357
Mart vind ik qua commentaar en programma's als de avondetappe op eenzame hoogte staan.
pi_59957822
Hij had een mooie muts op zonet
Gisteravond was hij ook goed vond ik, lekker doorzagen bij Erik Dekker omdat hij het vermoeden had dat er meer speelde. Daarentegen snap ik trouwens echt niet dat er mensen zijn die hem een goede commentator vinden...
pi_59957989
Mart kan sommige dingen heel erg goed. Laat het hem gewoon niet hebben over andere sporten dan wielrennen, honkbal en basketball en laat hem in de aanwezigheid van wat gasten zichzelf interviewen en hij is behoorlijk in zijn element.

Andere dingen beheerst hij aanmerkelijk minder. Punt.

En hij is jaloers. Toen hij even niet met zijn vriendje Armstrong mocht praten. "Daar heb je haar weer. Dat mens van Crow."
Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
pi_59958707
quote:
Op zondag 6 juli 2008 09:59 schreef yvonne het volgende:
Je moet er niet aan denken dat mart ooit stopt, zitten we verder opgescheept met van die Herbert-achtigen
Inderdaad
Zelfs de mensen die hem niet mogen moeten het hier mee eens zijn.
pi_59959955
Belachelijk jasje vandaag.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 7 juli 2008 @ 22:45:23 #46
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_59960018
quote:
Op maandag 7 juli 2008 22:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Belachelijk jasje vandaag.
Die muts dan . Op 7 juli .
sig verwijderd door FA
  maandag 7 juli 2008 @ 22:47:57 #47
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_59960099
Die muts inderdaad
En dan gaat 'ie zeiken als mensen er iets over zeggen
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_59960121
quote:
Op zondag 6 juli 2008 09:59 schreef yvonne het volgende:
Je moet er niet aan denken dat mart ooit stopt, zitten we verder opgescheept met van die Herbert-achtigen
Ik vind dit een beetje een argument dat we beter in de regen dan in de drup kunnen zitten. Juist door Marts eigengeilheid is er jaren lang niet gezocht naar adequate opvolging. En nu zitten we met die droeftoeter van een Dijkstra.
Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
  Trouwste user 2022 maandag 7 juli 2008 @ 23:11:14 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_59960875
Als je zo'n muts durft te dragen heb je schijt aan de wereld

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 7 juli 2008 @ 23:45:30 #50
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59961835
Er wordt jaarlijks zo''n 10% bezuinigd bij de NOS. dan krijg je idd dat de opvolging nog slechter geregeld is.
Deuger, Woke & Gutmensch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')