Nonsens. Jack van Gelder en Van Nieuwkerk zijn de grootverdieners (a 300000 euro).quote:Volgens mij kan dat bedrag maal 5, meen ik eens in de NRC gelezen te hebben.
Bek dicht vuile lafbekquote:Zo kennen we links natuurlijk weer.
Ah, hoe kan het ook anders bij de Vereeniging van Arbeiders Radio Amateurs. Net zoals Jack Spijkerman.quote:Op zondag 6 juli 2008 10:53 schreef Klopkoek het volgende:
Van Nieuwkerk zijn de grootverdieners (a 300000 euro).
Echt? Lekker geregeld dan. Van Nieuwkerk werkt voor DE (enige) publieke omroep van Nederland. Er zijn wel meer mensen die voor zowel de VARA, VPRO (en NPS) werken, toch? Geldt dat voor hun ook dan?quote:Op maandag 7 juli 2008 09:22 schreef Klopkoek het volgende:
Bolkesteijn, moet je eens goed luisteren links-basher (en geen stront in je oren hebben). Van Nieuwkerk werkt voor zowel de VARA als de VPRO. Daarom krijgt hij dubbel betaalt.
Jack van Gelder verdient ook ongeveer 3 ton per jaar, dacht ik.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:15 schreef maril het volgende:
Ik denk weet wel zeker dat Cruijf de grootverdiener is bij de NOS, en dat voor een paar keer CLwedstrijden.
Dat van de tros moet je niet meerekenen.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:32 schreef Klopkoek het volgende:
Hoeveel Cruyff verdient is onbekend. Ik heb zowel bedragen gelezen van 50000 euro per jaar tot 500000 euro per jaar.
Jack van Gelder krijgt inderdaad 3 ton, meer dan twee keer zoveel als Smeets. Komt omdat Van Gelder dingetjes voor de radio, Tros en NOS TV doet.
Owja, ik vind het gezeur: Jeremy Clarkson van de BBC (voor de duidelijkheid: de Britse publieke omroep) krijgt voor zijn TV-werk ruim 1 miljoen pond van de BBC.
quote:Op maandag 7 juli 2008 11:42 schreef Meike26 het volgende:
Het gaat hier om Mart Smeets, niet wie het meest verdiend... lekker belangrijk, ze verdienen toch meer dan wat ik per maand krijg... goh ik ben jaloers...klaar.
Mart Smeets is misschien arrogant, dat zijn zoveel mensen... Jos Verstappen? Arrogant. Pete Sampras? Arrogant. Verdonk? ook arrogant?
Nar mijn idee zijn het vaak die arrogante aparte figuren/talenten die het weer leuk maken. Mart Smeets is voor mij een topper, door m'n simpele werk als koerier zijnde heb ik hem 2 keer mogen ontmoeten, eerste keer verliep stroef, 2e keer was gewoon leuk, op Schiphol. Mart was daar amicaal met andere collega's op reis naar het wk schaatsen in Nagano. Met een grote kartonnen versie van Shani Davis wachtte ik hem op in de vertrekhal.
Na die ontmoetingen heb ik dus ook een andere kant van Mart gezien, behalve op tv kan hij gewoon ook zo zonder camera's een hele leuke man zijn.
En dan te bedenken, dat als Mart er niet meer is, dat iedereen hem plots gaat eren, prijzen en vergeten dat ze hem ooit arrogant hebben betiteld. Scheinheiligheid vind ik dan erger dan arrogantie.
Waarom niet?quote:Dat van de tros moet je niet meerekenen.
Omdat dat niet uit het NOSpotje komt maar van de tros, en het ging om de salaris van de NOS. daarom zeg ik Cruijf, verder is het niet interessant, en moet men hetzelf weten ,als men bij de vARA die balkenende norm gaat gebruiken is men v Nieuwkerken en Paul de leeuw hoogstwaarschijnlijk kwijt. Je gaat niet ineens halveren in je salaris, tenminsten ik zou dat uit principe niet doen.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 6 juli 2008 09:59 schreef yvonne het volgende:
Je moet er niet aan denken dat mart ooit stopt, zitten we verder opgescheept met van die Herbert-achtigen
Die muts danquote:Op maandag 7 juli 2008 22:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Belachelijk jasje vandaag.
Ik vind dit een beetje een argument dat we beter in de regen dan in de drup kunnen zitten. Juist door Marts eigengeilheid is er jaren lang niet gezocht naar adequate opvolging. En nu zitten we met die droeftoeter van een Dijkstra.quote:Op zondag 6 juli 2008 09:59 schreef yvonne het volgende:
Je moet er niet aan denken dat mart ooit stopt, zitten we verder opgescheept met van die Herbert-achtigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |