Toen ik 3 dagen per dag op deed doen maken werd ik ziek.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:29 schreef Loontjah het volgende:
Coca cola zero vind ik gezonder en lekkerder dan regular.
Op 3 dagen per dag wordt je daar niet ziek van hoor.
Drink je liters dan is veel aspartaam gevaarlijk.
Ja want in een big mac zit net zoveel vet als in een slaadje bla.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:22 schreef Rejected het volgende:
Wat een gezeik altijd op die light producten! Ben je een vrouw/homo/metro als je op je gewicht let?
Sommige mensen zijn nou eenmaal niet ectomorph!
Stel dat iemands lichaam ca. 2500 kcal per dag verbrand, en deze persoon houdt bijvoorbeeld van cola en een big mac, dan kan hij toch EN de big mac eten en cola zero drinken? In plaats van te kiezen..
En over smaak valt niet te twisten, de 'stoere' () mensen hier roepen allemaal dat light producten smerig zijn..nou goh..jouw mening is een afspiegeling voor de rest van de wereld..
Oftewel men zeikt om een product dat niet genuttigd hoeft te worden. :p
Ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:22 schreef Rejected het volgende:
Wat een gezeik altijd op die light producten! Ben je een vrouw/homo/metro als je op je gewicht let?
Nee, dat kan ie niet. Coca-Cola Zero is nu eenmaal geen echte Coca-Cola. Ik ben al die laffe nepzooi goed zat. Alles gaat steeds meer richting middelmatigheid, alle smaken van dingen worden laffer, als je spullen haalt in de supermarkt moet je heel goed opletten want de meeste zooi zit of helemaal geen smaak meer aan of het smaakt allemaal hetzelfde. In de supermarkt waar ik normaliter altijd heenga zijn b.v. opeens geen boemboes meer te krijgenquote:Sommige mensen zijn nou eenmaal niet ectomorph!
Stel dat iemands lichaam ca. 2500 kcal per dag verbrand, en deze persoon houdt bijvoorbeeld van cola en een big mac, dan kan hij toch EN de big mac eten en cola zero drinken? In plaats van te kiezen..
Nee, ik zeik omdat alle goede producten langzamerhand van de schappen verdwijnen door al die light meuk. Zoals b.v. de eerder genoemde Spa Orange wat vroeger echt super lekker was en nu door al die kuthippies niet meer te zuipen is.quote:En over smaak valt niet te twisten, de 'stoere' () mensen hier roepen allemaal dat light producten smerig zijn..nou goh..jouw mening is een afspiegeling voor de rest van de wereld..
Oftewel men zeikt om een product dat niet genuttigd hoeft te worden. :p
Je hebt gelijk. De Suikververvanger in Zero en Light(wat overigens de zelfde cola's zijn, alleen Zero is "voor" mannen en Light "voor" vrouwen.) is Aspartaam, wat echt niet goed is voor je.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:15 schreef JohnDDD het volgende:
Ik drink gewoon de regular, suiker is ongetwijfeld gezonder adn de rest van die rotzooi
Dat is zo kankergoorquote:
Dan weet je dus ook dat dat stukje proza door Marie Prins geschreven is.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja en?
Nou, zó'n onzin vind ik 't niet eens.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:56 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Maar je snapt toch wel dat het de grootst mogelijke onzin is? Afvallen door iets juist wèl te eten (of drinken) kan natuurlijk niet.
Ik geef je gelijk dat CC niet gelijk staat aan CC Zero, maar het is wel een alternatief daarvoor.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:48 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nee, dat kan ie niet. Coca-Cola Zero is nu eenmaal geen echte Coca-Cola. Ik ben al die laffe nepzooi goed zat. Alles gaat steeds meer richting middelmatigheid, alle smaken van dingen worden laffer, als je spullen haalt in de supermarkt moet je heel goed opletten want de meeste zooi zit of helemaal geen smaak meer aan of het smaakt allemaal hetzelfde. In de supermarkt waar ik normaliter altijd heenga zijn b.v. opeens geen boemboes meer te krijgen
[..]
Nee, ik zeik omdat alle goede producten langzamerhand van de schappen verdwijnen door al die light meuk. Zoals b.v. de eerder genoemde Spa Orange wat vroeger echt super lekker was en nu door al die kuthippies niet meer te zuipen is.
Idd eetgewoonten aanpassen, gevarieerd en bewust eten is the sleutel naar succesvol afvallen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nou, zó'n onzin vind ik 't niet eens.
Verantwoord en succesvol afvallen doe je door je eetgewoonten aan te passen.
Gevarieerd en bewust eten dus. En daar kan, mits met mate, ook rustig een glas frisdrank met suiker bij zitten.
Mits dat 1 glas per avond is, zal je daar niet dik van worden.
Wat er echter gebeurt is, is dat mensen die voorheen liters frisdrank met suiker naar binnen werkten nu opeens liters frisdrank met aspartaam verorberen. Ze stouwen zich dus nog steeds vol met bergen (ietsie-pietsie minder) ongezonde rommel. Voor het afvallen zal dat weing tot geen zoden aan de dijk zetten.
Ditzelfde verhaal gaat op voor light produkten met vetvervangers.
Agreed, maar daar is niet altijd tijd voor, zeker niet doordeweeks als je >40 uur werkt, heb dan ook niet echt zin om van de grond af een currypasta in elkaar te draaien. Ben nu wel eindelijk m'n tuin op orde aan het maken (tijd geleden huis gekocht, nog geen tijd gehad voor de tuin) en daar komen dan wel verse kruiden in. Tot die tijd kom je met spullen van de toko ook een heel eind.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:37 schreef Rejected het volgende:
(...)
Eerst zeggen dat er heel veel smaak verloren gaat door de tijd heen en dan klagen dat er geen boemboes meer zijn!Als je echt smaak wil koop je gewoon kruiden op de markt.
Niks mis mee, als je een vrouw bent.quote:En ik snap niet waarom het volgens jou fout is om op je gewicht te letten.
Precies. Roken, te wenig bewegen, te weinig slapen, teveel eten, te weinig eten, fijnstoffen ien uitlaat gassen inademen, etc. zijn ook allemaal dingen die ongezond zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:42 schreef Letterpres het volgende:
Cola is sowieso ongezond, dus of je nou light/zero of normaal drinkt maakt toch geen flikker uit..
Dus jij zou gewoon gerust een ongezond eetpatroon volhouden als je vetpercentage boven de 25% zou zitten?quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:56 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Maar je snapt toch wel dat het de grootst mogelijke onzin is? Afvallen door iets juist wèl te eten (of drinken) kan natuurlijk niet.
Beste opmerking in dit topic tot dusverquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:42 schreef Letterpres het volgende:
Cola is sowieso ongezond, dus of je nou light/zero of normaal drinkt maakt toch geen flikker uit..
Welke kerel weet nu wat z'n vetpercentage isquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:52 schreef Rejected het volgende:
[..]
Dus jij zou gewoon gerust een ongezond eetpatroon volhouden als je vetpercentage boven de 25% zou zitten?
Wat heeft een dietiste met wetenschap te maken ? Een echte arts is al een kwakzalver, laat staan zo'n dietiste. Medische pseudowetenschapquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:52 schreef Rnej het volgende:
[..]
nee idd, ga maar naar een dietiste, je krijgt nooit de tip om MEER groenten en MEER vezels (o.a. bruin brood) te eten om zo af te vallen...
lekker wetenschappelijk topic hier weer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |