abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59908377
Wat een gezeik altijd op die light producten! Ben je een vrouw/homo/metro als je op je gewicht let?
Sommige mensen zijn nou eenmaal niet ectomorph!
Stel dat iemands lichaam ca. 2500 kcal per dag verbrand, en deze persoon houdt bijvoorbeeld van cola en een big mac, dan kan hij toch EN de big mac eten en cola zero drinken? In plaats van te kiezen..
En over smaak valt niet te twisten, de 'stoere' ( ) mensen hier roepen allemaal dat light producten smerig zijn..nou goh..jouw mening is een afspiegeling voor de rest van de wereld..
Oftewel men zeikt om een product dat niet genuttigd hoeft te worden. :p
pi_59908427
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 23:29 schreef Loontjah het volgende:
Coca cola zero vind ik gezonder en lekkerder dan regular.
Op 3 dagen per dag wordt je daar niet ziek van hoor.

Drink je liters dan is veel aspartaam gevaarlijk.
Toen ik 3 dagen per dag op deed doen maken werd ik ziek.
Ik drink trouwens altijd blikjes en dat is maar 0,33 liter dus dan is aspartaam ongevaarlijk? Wat een geruststelling! Ik trek er nog een paar open
pi_59908436
Pepsi max
Ook nogeens de lekkerste cola die er bestaat
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_59908441
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 14:22 schreef Rejected het volgende:
Wat een gezeik altijd op die light producten! Ben je een vrouw/homo/metro als je op je gewicht let?
Stel dat iemands lichaam ca. 2500 kcal per dag verbrand, en deze persoon houdt bijvoorbeeld van cola en een big mac, dan kan hij toch EN de big mac eten en cola zero drinken? In plaats van te kiezen..
En over smaak valt niet te twisten, de 'stoere' ( ) mensen hier roepen allemaal dat light producten smerig zijn..nou goh..jouw mening is een afspiegeling voor de rest van de wereld..
Ja want in een big mac zit net zoveel vet als in een slaadje bla.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 14:48:32 #56
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_59908757
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 14:22 schreef Rejected het volgende:
Ja.
quote:
Nee, dat kan ie niet. Coca-Cola Zero is nu eenmaal geen echte Coca-Cola. Ik ben al die laffe nepzooi goed zat. Alles gaat steeds meer richting middelmatigheid, alle smaken van dingen worden laffer, als je spullen haalt in de supermarkt moet je heel goed opletten want de meeste zooi zit of helemaal geen smaak meer aan of het smaakt allemaal hetzelfde. In de supermarkt waar ik normaliter altijd heenga zijn b.v. opeens geen boemboes meer te krijgen
quote:
Nee, ik zeik omdat alle goede producten langzamerhand van de schappen verdwijnen door al die light meuk. Zoals b.v. de eerder genoemde Spa Orange wat vroeger echt super lekker was en nu door al die kuthippies niet meer te zuipen is.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_59908937
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 14:48 schreef Aaargh! het volgende:
kuthippies
Amen.
pi_59909952
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 23:15 schreef JohnDDD het volgende:
Ik drink gewoon de regular, suiker is ongetwijfeld gezonder adn de rest van die rotzooi
Je hebt gelijk. De Suikververvanger in Zero en Light(wat overigens de zelfde cola's zijn, alleen Zero is "voor" mannen en Light "voor" vrouwen.) is Aspartaam, wat echt niet goed is voor je.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_59909992
Tomatensap
pi_59910085
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 16:25 schreef supertard het volgende:
Tomatensap
Dat is zo kankergoor
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_59910289
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 14:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja en?
Dan weet je dus ook dat dat stukje proza door Marie Prins geschreven is.
pi_59910427
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 13:56 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Maar je snapt toch wel dat het de grootst mogelijke onzin is? Afvallen door iets juist wèl te eten (of drinken) kan natuurlijk niet.
Nou, zó'n onzin vind ik 't niet eens.
Verantwoord en succesvol afvallen doe je door je eetgewoonten aan te passen.
Gevarieerd en bewust eten dus. En daar kan, mits met mate, ook rustig een glas frisdrank met suiker bij zitten.
Mits dat 1 glas per avond is, zal je daar niet dik van worden.
Wat er echter gebeurt is, is dat mensen die voorheen liters frisdrank met suiker naar binnen werkten nu opeens liters frisdrank met aspartaam verorberen. Ze stouwen zich dus nog steeds vol met bergen (ietsie-pietsie minder) ongezonde rommel. Voor het afvallen zal dat weing tot geen zoden aan de dijk zetten.
Ditzelfde verhaal gaat op voor light produkten met vetvervangers.
pi_59912069
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 14:48 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Ja.
[..]

Nee, dat kan ie niet. Coca-Cola Zero is nu eenmaal geen echte Coca-Cola. Ik ben al die laffe nepzooi goed zat. Alles gaat steeds meer richting middelmatigheid, alle smaken van dingen worden laffer, als je spullen haalt in de supermarkt moet je heel goed opletten want de meeste zooi zit of helemaal geen smaak meer aan of het smaakt allemaal hetzelfde. In de supermarkt waar ik normaliter altijd heenga zijn b.v. opeens geen boemboes meer te krijgen
[..]

Nee, ik zeik omdat alle goede producten langzamerhand van de schappen verdwijnen door al die light meuk. Zoals b.v. de eerder genoemde Spa Orange wat vroeger echt super lekker was en nu door al die kuthippies niet meer te zuipen is.
Ik geef je gelijk dat CC niet gelijk staat aan CC Zero, maar het is wel een alternatief daarvoor.
De ene keer zitten mensen over andere mensen te klagen en de andere keer wordt er weer gezeken op light producten.

Eerst zeggen dat er heel veel smaak verloren gaat door de tijd heen en dan klagen dat er geen boemboes meer zijn! Als je echt smaak wil koop je gewoon kruiden op de markt.

En ik snap niet waarom het volgens jou fout is om op je gewicht te letten.
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 16:56 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Nou, zó'n onzin vind ik 't niet eens.
Verantwoord en succesvol afvallen doe je door je eetgewoonten aan te passen.
Gevarieerd en bewust eten dus. En daar kan, mits met mate, ook rustig een glas frisdrank met suiker bij zitten.
Mits dat 1 glas per avond is, zal je daar niet dik van worden.
Wat er echter gebeurt is, is dat mensen die voorheen liters frisdrank met suiker naar binnen werkten nu opeens liters frisdrank met aspartaam verorberen. Ze stouwen zich dus nog steeds vol met bergen (ietsie-pietsie minder) ongezonde rommel. Voor het afvallen zal dat weing tot geen zoden aan de dijk zetten.
Ditzelfde verhaal gaat op voor light produkten met vetvervangers.
Idd eetgewoonten aanpassen, gevarieerd en bewust eten is the sleutel naar succesvol afvallen.
Misschien had ik hiervoor een verkeerd voorbeeld genomen met de big mac(of men leest hier gewoon selectief), maar neem nou ipv die big mac bijvoorbeeld zure matjes. Dan kan je die light frisdrank EN zure matjes nuttigen ipv alleen cola of zure matjes.
Er wordt door mensen geroepen dat aspartaam ongezond is, wat is er precies ongezond aan?
Volgens mij val je er gewoon vanaf omdat je veel minder calorieën binnenkrijgt.
pi_59912133
Cola is sowieso ongezond, dus of je nou light/zero of normaal drinkt maakt toch geen flikker uit..
  zaterdag 5 juli 2008 @ 18:47:03 #65
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_59912229
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 18:37 schreef Rejected het volgende:
(...)
Eerst zeggen dat er heel veel smaak verloren gaat door de tijd heen en dan klagen dat er geen boemboes meer zijn! Als je echt smaak wil koop je gewoon kruiden op de markt.
Agreed, maar daar is niet altijd tijd voor, zeker niet doordeweeks als je >40 uur werkt, heb dan ook niet echt zin om van de grond af een currypasta in elkaar te draaien. Ben nu wel eindelijk m'n tuin op orde aan het maken (tijd geleden huis gekocht, nog geen tijd gehad voor de tuin) en daar komen dan wel verse kruiden in. Tot die tijd kom je met spullen van de toko ook een heel eind.
quote:
En ik snap niet waarom het volgens jou fout is om op je gewicht te letten.
Niks mis mee, als je een vrouw bent.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_59912309
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 18:42 schreef Letterpres het volgende:
Cola is sowieso ongezond, dus of je nou light/zero of normaal drinkt maakt toch geen flikker uit..
Precies. Roken, te wenig bewegen, te weinig slapen, teveel eten, te weinig eten, fijnstoffen ien uitlaat gassen inademen, etc. zijn ook allemaal dingen die ongezond zijn.
Er zal niemand zijn die in alle opzichten volkomen gezond leeft, en daarom is het een kwestie van dingen tegen elkaar opwegen en het meest preferente voor jezelf kiezen.
pi_59912345
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 18:47 schreef Aaargh! het volgende:

Niks mis mee, als je een vrouw bent.
Dus jij zou gewoon gerust een ongezond eetpatroon volhouden als je vetpercentage boven de 25% zou zitten?
  zaterdag 5 juli 2008 @ 18:52:51 #68
71115 Rnej
I walk the line
pi_59912351
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 13:56 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Maar je snapt toch wel dat het de grootst mogelijke onzin is? Afvallen door iets juist wèl te eten (of drinken) kan natuurlijk niet.

nee idd, ga maar naar een dietiste, je krijgt nooit de tip om MEER groenten en MEER vezels (o.a. bruin brood) te eten om zo af te vallen...

lekker wetenschappelijk topic hier weer...
pi_59912624
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 18:42 schreef Letterpres het volgende:
Beste opmerking in dit topic tot dusver
  zaterdag 5 juli 2008 @ 20:06:54 #70
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_59913647
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 18:52 schreef Rejected het volgende:

[..]

Dus jij zou gewoon gerust een ongezond eetpatroon volhouden als je vetpercentage boven de 25% zou zitten?
Welke kerel weet nu wat z'n vetpercentage is

De regel is heel simpel: als je je eigen lul niet meer kan zien als je omlaag kijkt moet je ophouden met eten.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 20:08:05 #71
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_59913665
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 18:52 schreef Rnej het volgende:

[..]

nee idd, ga maar naar een dietiste, je krijgt nooit de tip om MEER groenten en MEER vezels (o.a. bruin brood) te eten om zo af te vallen...

lekker wetenschappelijk topic hier weer...
Wat heeft een dietiste met wetenschap te maken ? Een echte arts is al een kwakzalver, laat staan zo'n dietiste. Medische pseudowetenschap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')