Dus je hebt een stekkertje?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Satuatie rapport: Verloopkabel en radio in Volvo, geluid aanwezig. Nog 2e paar speakers installeren en een gat zoeken voor de voedingskabel van mijn 12 jaar oude subwoofer. Ik ben bang dat ik een gat moet boren
Jumjumquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb vandaag overheerlijke uit Europa geimporteerde salami gekocht. Hardstikke duur, maar zo verdomde lekker, dat had ik zelfs niet verwacht
Mja salami gaat altijd vet snel. echt stom!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het is iets van 200 gram, dus 20 plakjes ongeveer.. Maar het gaat best snel op
schandalig inderdaad.. gelukkig gaat de nieuwe mosterd langer meequote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja salami gaat altijd vet snel. echt stom!
Salami is het bestequote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik wel, maar niet zo veel als salami
Ik heb de kabel er voorlopig in liggen, maar hij hangt niet aan de accu. Ik boor er een andere keer wel een gat voor, ik moet ook nog boodschapjens doen enzulks.quote:
Eet smakelijkquote:
goede oplossingquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:03 schreef Fha het volgende:
Wohooo mijn eigen fail filmpjeMaar helaasch is het niet gefilmd. Ik heb gewoon heel boos gekeken en een nieuw ei gepakt
Puh!
een gat boren kost welgeteld 30 seconden manquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb de kabel er voorlopig in liggen, maar hij hangt niet aan de accu. Ik boor er een andere keer wel een gat voor, ik moet ook nog boodschapjens doen enzulks.
Vond ik ook welquote:
chillquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Vond ik ook welen dankzij de boze blik waren alle andere eieren natuurlijk vet bang dat zij ook gingen vallen dus ging het goed
Ik heb geen accuboor. Dus dat word auto verplaatsen, verlengsnoer......quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
een gat boren kost welgeteld 30 seconden man
Kom je even brengenquote:
Jij bent de man met de auto laiverd, kom maar halenquote:
Volgens mij is dan die verlengsnoer een snellere oplossingquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij bent de man met de auto laiverd, kom maar halen
maar leuker is andersquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Volgens mij is dan die verlengsnoer een snellere oplossing
quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Helemaal mee eens!
Alleen.. het ging papier er om dat het te lang duurde ....
euh samen met fha boren dusquote:
byequote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:59 schreef DR34M3R het volgende:
Ik denk dat ik ff ga kijken of de kapper hiertegenover tijd heeft om twee apen van hun vacht te ontdoen
neequote:
Ik wou al met dingen naar je gaan gooien johquote:
eieren zekerquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wou al met dingen naar je gaan gooien johdroompje
Wahaha ja bijvoorbeeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |