Inderdaadquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo fout is die plaat inderdaad niet. Sterker nog, het is gewoon een hele toffe plaat.![]()
Toffe remix van Cold Shoulder. Stuk beter dan het saaieorigineel.
Ik heb zo een voorgevoel dat het ook niet deze guilty pleasure gaat worden vanavondquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo fout is die plaat inderdaad niet. Sterker nog, het is gewoon een hele toffe plaat.![]()
Toffe remix van Cold Shoulder. Stuk beter dan het saaieorigineel.
Die is wel erg fout jaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:14 schreef TheZapster het volgende:
Inderdaad![]()
Ik stem voor Don Johnson - Heartbeat!
Zit nu op youtube te kijken en tjongejonge ik was gewoon vergeten hoe slecht fout die was
quote:1. Learnalilgivinalovin' - Gotye
2. Stake Your Clame - Eli "Paperboy" Reed
3. Man With The Red Face - Mark Knight & Funkagenda
4. When I Grow Up - Pussycat Dolls
5. Love Is Noise - The Verve
6. Do For Love - Sabrina Starke
7. Make It Mine - Jason Mraz
8. No Substitute For Love - Estelle
9. That's Not My Name - The Ting Tings
10. Radio Edit - Krause
11. Gravity Blues - Black Box Revelation
We wachten nog op het Smurfenlied van vorige weekquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:16 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Ik heb zo een voorgevoel dat het ook niet deze guilty pleasure gaat worden vanavond
Voel ik daar een Don Johnson aankomen ? Nu moet ik om middernacht dus echt even luisterenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:16 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Ik heb zo een voorgevoel dat het ook niet deze guilty pleasure gaat worden vanavond
Aha! nou, ben benieuwd wat het gaat wordenquote:[b]Op vrijdag 4 juli 2008 23:16 schreef moveyourass-Ik heb zo een voorgevoel dat het ook niet deze guilty pleasure gaat worden vanavond
Mischien het Tietenlied van Elizequote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
We wachten nog op het Smurfenlied van vorige week
Yeah !quote:
Geen slecht lijstje om dit uur mee af te sluitenquote:Jamiroquai - Runaway
The Zutons - Always Right Behind You
Calvin Harris - Acceptable In The 80s
giel doet het vanaf 05 days off, geen idee of ancilla er ook is...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:50 schreef -Hans- het volgende:
Is Ancilla Tilia vanavond te gast in de Freaknacht?
Volgens mi jwel maar niet uit de studio maar uit de Melkweg, Amsterdamquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:50 schreef -Hans- het volgende:
Is Ancilla Tilia vanavond te gast in de Freaknacht?
Vader Abraham is een held net als Bassie en wat zijn het heerlijke sacherijnige mensen in het echtquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
wat een viezerd, die vader abraham. met die baard ook...
Je mag toch niet rokenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:09 schreef DaMook het volgende:
Avond, die muts is smurfin denk ik
, daar gaan ze omstebeurt mee naar bed
.
Zal ik de kroeg nog in gaan of niet ?.
Reden om niet te gaan bedoel jequote:
Echt wel. Zag em een keer op de Dam staan toen ie bezig was met opnames van iets.... samen met Dries Roelvinkquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
wat een viezerd, die vader abraham. met die baard ook...
Ik welquote:
Waar ga je naartoe ?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:34 schreef Marc63 het volgende:
Zo, de koffer is ingepakt. Nou moet ik morgen eigenlijk nog ff snel naar de kapper (mn haar heeft niet bepaald een zomerse lengte meer) en dan ben ik klaar voor de vakantie
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |