Doe je toch echt zelfquote:Op zondag 6 juli 2008 15:53 schreef hooligun het volgende:
[..]
Omdat jullie mijn gegevens online gooien DAAROM.
ik heb ook je site bezochtquote:Op zondag 6 juli 2008 15:22 schreef hooligun het volgende:
[..]
Staat toch al openbaar door jullie onzin verhalen. Dus waarom zou ik het laten staan, jullie ezels zetten alles online wat jullie vinden. Zal ook eens die ip's die me site hebben bezocht eens doorzoeken op onzin shit, ga ik die ook eens posten. Eens kijken welke kleuters daar uit komen.
nou, ja.. ik zou ook pissig worden als iemand mijn gegevens online flikkertquote:Op zondag 6 juli 2008 15:31 schreef stijn_ het volgende:
Hehe. maar als je er niks mee te maken hebt, waarom doe je dan zo moeilijk ?![]()
ben je bang ? jij hebt zeker veel te verbergen ..quote:Op zondag 6 juli 2008 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb ook je site bezocht
Mijn vriend vroeg zich af welk muziekje dat was. Kun je dat ff toelichten?
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:06 schreef DomMAXx het volgende:
[..]
ben je bang ? jij hebt zeker veel te verbergen ..
Dus omdat mijn naam daar staat geeft recht tot publiceren en speculeren? Wie weet is het je moeder wel. of je omaquote:Op zondag 6 juli 2008 16:35 schreef Koalabier het volgende:
Je zegt dat wij jouw gegevens online gooiden in dit topic, dat heb je toch echt aan jezelf te danken, doe je helemaal zelf... je naam in je fotoboek zetten, en vervolgens googlen op die naam en dan nog een paar keer bij jou uitkomen..
Wie heeft zich nou speciaal aangemeld voor maddox gatequote:Op zondag 6 juli 2008 16:57 schreef hooligun het volgende:
[..]
Dus omdat mijn naam daar staat geeft recht tot publiceren en speculeren? Wie weet is het je moeder wel. of je oma
ik had het over weedsheaven. Daar zit dat muziekje bij.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:19 schreef hooligun het volgende:
Nee niet die url, sommige hebben verder gezocht en niet die terrorwaussie site, waar ik al jaren niks meer mee deed trouwens, good find
Mijn site waar ik het over heb is nog niet genoemd.. maar is dus makkelijk te vinden met jullie info.
Ga maar weer sherloc spelen..![]()
quote:Op zondag 6 juli 2008 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik had het over weedsheaven. Daar zit dat muziekje bij.
Deh zie je dat ze weten welke sitequote:Op zondag 6 juli 2008 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik had het over weedsheaven. Daar zit dat muziekje bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |