Doe je toch echt zelfquote:Op zondag 6 juli 2008 15:53 schreef hooligun het volgende:
[..]
Omdat jullie mijn gegevens online gooien DAAROM.
ik heb ook je site bezochtquote:Op zondag 6 juli 2008 15:22 schreef hooligun het volgende:
[..]
Staat toch al openbaar door jullie onzin verhalen. Dus waarom zou ik het laten staan, jullie ezels zetten alles online wat jullie vinden. Zal ook eens die ip's die me site hebben bezocht eens doorzoeken op onzin shit, ga ik die ook eens posten. Eens kijken welke kleuters daar uit komen.
nou, ja.. ik zou ook pissig worden als iemand mijn gegevens online flikkertquote:Op zondag 6 juli 2008 15:31 schreef stijn_ het volgende:
Hehe. maar als je er niks mee te maken hebt, waarom doe je dan zo moeilijk ?![]()
ben je bang ? jij hebt zeker veel te verbergen ..quote:Op zondag 6 juli 2008 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb ook je site bezocht
Mijn vriend vroeg zich af welk muziekje dat was. Kun je dat ff toelichten?
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:06 schreef DomMAXx het volgende:
[..]
ben je bang ? jij hebt zeker veel te verbergen ..
Dus omdat mijn naam daar staat geeft recht tot publiceren en speculeren? Wie weet is het je moeder wel. of je omaquote:Op zondag 6 juli 2008 16:35 schreef Koalabier het volgende:
Je zegt dat wij jouw gegevens online gooiden in dit topic, dat heb je toch echt aan jezelf te danken, doe je helemaal zelf... je naam in je fotoboek zetten, en vervolgens googlen op die naam en dan nog een paar keer bij jou uitkomen..
Wie heeft zich nou speciaal aangemeld voor maddox gatequote:Op zondag 6 juli 2008 16:57 schreef hooligun het volgende:
[..]
Dus omdat mijn naam daar staat geeft recht tot publiceren en speculeren? Wie weet is het je moeder wel. of je oma
ik had het over weedsheaven. Daar zit dat muziekje bij.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:19 schreef hooligun het volgende:
Nee niet die url, sommige hebben verder gezocht en niet die terrorwaussie site, waar ik al jaren niks meer mee deed trouwens, good find
Mijn site waar ik het over heb is nog niet genoemd.. maar is dus makkelijk te vinden met jullie info.
Ga maar weer sherloc spelen..![]()
quote:Op zondag 6 juli 2008 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik had het over weedsheaven. Daar zit dat muziekje bij.
Deh zie je dat ze weten welke sitequote:Op zondag 6 juli 2008 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik had het over weedsheaven. Daar zit dat muziekje bij.
quote:Op zondag 6 juli 2008 00:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
wat is dat lied van die terror dingens zn intro? die is wel tof
Zou jij misschien, for the hack of it, willen leren spellen? Dat leest zo veel prettiger. Dank!quote:Op zondag 6 juli 2008 18:07 schreef hooligun het volgende:
Ik weet al welk muziekje... in me profiel van die youtube video. sherloc holmes figuren wat een lachertje zeg.
Neequote:Op zondag 6 juli 2008 18:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zou jij misschien, for the hack of it, willen leren spellen? Dat leest zo veel prettiger. Dank!
Dat zouden zomaar je ouders', vriendens en families' ip adressen kunnen zijn.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:12 schreef hooligun het volgende:
Viewing User Profile
admin 85.144.60.210 Netherlands
Viewing User Profile
admin 77.160.97.18 Netherlands
Viewing User Profile
admin 88.159.186.179 Netherlands
Viewing Index
WeedHeaven|No*Xp*Reset 86.83.207.150 Netherlands
Viewing User Profile
admin 84.26.128.126 Netherlands
Viewing User Profile
admin 87.209.57.79 Netherlands
Dus? kan op me server ook ip's checken dus..quote:Op zondag 6 juli 2008 18:23 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Dat zouden zomaar je ouders', vriendens en families' ip adressen kunnen zijn.
quote:Op zondag 6 juli 2008 18:05 schreef Koalabier het volgende:
[ afbeelding ]
Valve Hacker Arrested
Maddoxx-nieuws staat inmiddels ook op warez-bb, grootste warezboard:
http://www.warez-bb.org/viewtopic.php?t=1379229&highlight=
(wel eerst effe aanmelden)
web acces protection uitzettenquote:Op zondag 6 juli 2008 18:26 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
ESET NOD32 Antivirus - Alert
Access denied !
Details:
Web page:
Description:
Access to the web page was blocked by ESET NOD32 Antivirus.
The web page is on the list of websites with potentially dangerous content.
www.eset.com
Valse melding ;- )quote:Op zondag 6 juli 2008 18:26 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
ESET NOD32 Antivirus - Alert
Access denied !
Details:
Web page:
Description:
Access to the web page was blocked by ESET NOD32 Antivirus.
The web page is on the list of websites with potentially dangerous content.
www.eset.com
VMBO-er?quote:
Nederlandsquote:Op zondag 6 juli 2008 18:37 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
VMBO-er?
Doe eens iets aan je Nederlanders
pff huillie..er is een duidelijk verschil tussen wat solidoxje typt en wat ik typquote:Op zondag 6 juli 2008 18:43 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Nederlands
Mare.. ga maar weer ontopic, en Hooligun, bespaar je moeite en help anders met nieuws over MaddoxX.
joah, die. Die is gaaf wordt hier gezegdquote:Op zondag 6 juli 2008 18:07 schreef hooligun het volgende:
Ik weet al welk muziekje... in me profiel van die youtube video. sherloc holmes figuren wat een lachertje zeg.
ooh tof, wat is je naam op ET?quote:Op zondag 6 juli 2008 12:03 schreef hooligun het volgende:
[..]
Ja maddoxx pwnd,
ik nietIk hack geen games, forums, sites, CC's
Kritische vragen? Kom maar op. Zoals ik al zei ken ik maddoxx van vroeger, met dat steam gebeuren. Ik was bij six-team .. Die maddoxx zeker nog wel kent, maar dat is van jaren geleden 2001/2002 ..
Totdat maddoxx het forum/site begon te hacken. Omdat hij het niet aan kon dat andere een ppatcher gebruikte uit 1995 dus moest dat allemaal down. Tja dan krijg je e-vijanden... Ken maddoxx persoonlijk niet eens, wist wel dat hij in maastricht zat, terwijl hij zich als rus voordeed op cs.rin.ru forum Waar hij ook mderator is geweest, paypal accounts uitdeelde. Maddoxx is een vijand, daarom is het leuk dat hij nu kan brommen, voor zijn eigen akties.. Ik weet genoeg over hem wat hij gedaan heeft. En hoe hij iedere keer aan zijn dingen kwam van steam, slim omdat hij zijn mond op internet niet kon houden, en altijd heeft gezegd mij pakken ze niet. Hij zal zijn mond tegen de recherge ook niet houden. Nu happy?
Heb jaren niks meer over die gast gehoord aangezien ik totaal geen steam speel of account heb. Speel enemy territory, dus probeer me daar maar te zoeken.
En comments kunnen door de eigenaar verwijderd worden op hyves remember. Blijkbaar madoxx
p.s teveel speculaties hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |