agreequote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:53 schreef PieterBas het volgende:
Toen was het ook bagger, maar goed na 10 jaar vind je het opeens hartstikke leuk en dan heeft het weer nostalgische waarde
Inderdaad. Over 10 jaar jumpen we weer fanatiek op Jeckyll & Hyde. "Want dat was toen zo hip!"quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:58 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
agree
En over 10 jaar hetzelfde met de muziek van nu...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:01 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Inderdaad. Over 10 jaar jumpen we weer fanatiek op Jeckyll & Hyde. "Want dat was toen zo hip!"Op je bruiloft.. Of op de 2000' partySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:01 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Inderdaad. Over 10 jaar jumpen we weer fanatiek op Jeckyll & Hyde. "Want dat was toen zo hip!"Dat Jeckyll & Hyde is gewoon een happy hardcore rip-offSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
Je moet de muziek opzoeken, niet op je af laten komen, commerciële troepquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:45 schreef Triptamine het volgende:
Neemt niet weg dat de "nineties"() ook kanker waren qua muziek.
True. Maar ik word wel wat ouder.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:44 schreef Triptamine het volgende:
Dit stemt me ook wel somber. De meeste mensen die van top 40 houden zijn dom, dat is gewoon zo, laten we er niet om heen draaien. Over pak weg 60 jaar zijn alle slimme mensen dood(ik ook, ik haal de 78 echt niet he) en zijn de domme top 40ers over. Dan is ons land zo dood.
... dat nou weer net niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:45 schreef Triptamine het volgende:
Neemt niet weg dat de "nineties"() ook kanker waren qua muziek.
zomg die ene blonde chick met die knoopjes in haar truitjequote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:01 schreef Shadowlyse het volgende:
Die kleding van die wijven uit de eerste linkEn dan in zo'n smerige legging een beetje blij doen op een strand
![]()
Precies, over 10 jaar is 'Toppertje' ook een 'gouwe ouwe'.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:53 schreef PieterBas het volgende:
Toen was het ook bagger, maar goed na 10 jaar vind je het opeens hartstikke leuk en dan heeft het weer nostalgische waarde
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:38 schreef Berkery het volgende:
[..]
Precies, over 10 jaar is 'Toppertje' ook een 'gouwe ouwe'.
Kijk je nog wel TMF ofzoquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:44 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Het punt van het topic is:
goeie muziek uit de 90's met geile chicks, zoals die nu niet meer bestaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |